Ja want nadatie in spiritis heeft gestaan moet je nog wel krabben/schroben en schuren en je komt moeilijk bij het zilvere... mjah...
Beste om je xbox jewel er af te halen zonder krassen op je xbox of jewel: bovenkant xbox in de vriezer voor 30-40 minuten, dan met een (rubberen) hamer op de achterkant van de jewel slaan(binnen kant vd buitenkant van je xbox )
j 30 min in de vriezer en met een hamer een mep op de achterkant van de jewel geven (meerdere keren herhalen) dan ff met een schroevedraaier de jewel opwippen tata en klaar is klara ik heb mijn xbox nu klaar two tone colors,licht in dongel en xbox zelf en een zeer mooie(al zeg ik het zelf)jewel die geen jewel is
waar haal je de stroom voor die neon vandaan dan? en hoe zet je het aan of gaat het tegelijk aan met je xbox?
ligt eraan welke cathode je hebt ik heb er twee die werken op 12 volt die kun je aan een adapter aansluiten of als je weet waar een 12 volts voeding in je box loopt ,dan kun je hem daar aansluiten de cathode die ik heb ingebouwd is aan gesloten op de hd voeding en hij gaat aan als ik de box aan zet ik heb er wel nog een schakelaartje tussen gezet zodat ik het licht altijd kan uitzetten
he stelletje gasten.... je kan die dingen ook in nederland kopen dus waarom naar amerika gaan kijk es op een zoekmachine, er zijn genoeg sites vanuit nederland om ze te bestellen en voor de zelfde prijs......
is dit wel ccfl? volgens mij niet dus niet buigbaar, dus je heb er ook niks aan. P.S. PhoeniXiaN zit je bij eelco in de klas? (vriend van me) ik woon trouwens ook in hhw
wie zegt dat we ze in amerika gaan bestellen en je hebt het over lui lees eerst een hele tread voor je een opmerking maakt en als je die colt cathode besteld laat me dan ff weten hoe je een 26 cm lange buis die zeer breekbaar is in je xbox krijgt
ja ok ik zal toegeve dat k ook lui ben en dat ik bijna nooit de hele thread lees, alleen maar een paginatje, maa toen ik die eerste sites bekeek zag ik toch alles in dollars en het engels staan... maar dat maakt nu niet meer uit, ik wil trouwes ook wel zon cathode (een rode) maar dan moet ie niet al te duur zijn ik heb niet zoveel geld ik moet ook nog 2 spelle en een controller kopen..
hmm.. hoe zet ik zon plaatje neer?? het gaat niet btw willen jullie de site nou ff neerzette waar et definitief besteld word, want dan weet ik wat t gaat kosten en waar ik uit kan kiezen.... laat et me weten..
is dees mooi genoeg?? ja tog? uuh hoeveel moet dat eigelek kosten?? hhmmmm.... zet maar in t midde: ZanaM wel grappig, ohja en een cathode, kies dr maar 1 voor me uit dat snap k niet egt... w8 wel ffies tot ik t aan me ouders heb gevraagd... mam, mag k dat kope?? ik zal wel weer een nieuwe post zette als t mag met deze info weer....
uh.. jullie hebben het hier tog over jewels, en dat jullie ze wille bestelle, of zit ik hier in de verkeerde thread?? hmm... whatev...
jij hebt het over iets in het midden zetten en over een cathode ik had je toch een pm gestuurd over die cathode en deze tread is om te kijken of er genoeg mensen zijn die er een willen tot nu toe zijn dat er niet veel en zal de koop niet doorgaan
ja die zooi moet je tog hebbe die cathode en in het midden zetten = op die jewel, er staat: Your name kijk maar es naar dat plaatje ipv. dat your name kan je wat neer laten zetten... bijv ZanaM dus..... maar als je t niet snapte snap je t nu en btw iemand zei dit al eerder, die gast zei die jewels zijn wel vet, vooral die met je nick erin of zoiets... nou wutev