1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Joanna Dark prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NapoleJon, 3 nov 2005.

1. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
  2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    V-Loop, ze hebben de verkeerde Katwijker tot winnaar gekroond ;) In ieder geval veel plezier en laat hier ff weten hoe het was. Volgende maand heb ik zelf zo'n mooi apparaat thuis :)

3. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ja voor gisteren dacht ik ook dat ik pas 2 december lekker thuis voor het eerst de x360 zou checken maar nu kan ik het zondag al doen ! _O_

Maar ik neem me Camera mee en ben van plan toch heel wat plaatjes te gaan schieten ! :p

Maar mark hoe heet je en waar woon je misschien ken ik je ;)

4. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Ik edit maar omdat het niet slim is om je emailadres op een forum te zetten.
    Notice vraagt dus of mensen hem op msn willen toevoegen, pm maar naar hem voor zijn email, stuk handiger. ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2005
  5. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    Muhahaha Ik Natuurlijk

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan aan mij liggen, maar jullie zijn niet de eerste in NL.
    Ik heb er al op gespeeld. Call of Duty2.
    Grafische kwaliteit van de PC, alleen dan zonder anti aliasing.
    Dat komt waarschijnlijk door de goedkope T.V. die daar hing.
    Ik kreeg wel het gevoel toen ik het zag dat ik op m'n computer zat te spelen.
    De controller is bijna hetzelfde als de vorige, alleen de er twee extra knoppen bij de triggers.

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hun spelen Perfect Dark Zero en co.
    Ik heb vandaag ook gespeeld zoals meerdere mensen maar dan staan er alleen Call of Duty 2 King Kong en Kameo.
    Hun krijgen volgens mij veel meer games voor hun kiezen.

8. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gehoord dat PGR3, Kameo, PDZ, DOA4 en King Kong speelbaar zijn. Ik heb er ook al (10 min ofzo) op gespeeld bij Mediamarkt in Eindhoven maar gewoon zolang kunnen spelen als je wilt terwijl je in een bank hangt is natuurlijk veel relaxter :p

9. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het niet zo heel speciaal eigenlijk.
    Ik ben CoD2 nu ook voor de pc aan het 'kopen' ;).
    Dan ga ik ze hele versies is vergelijken...

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow jij bent echt stoer hé. Dat jij spellen "koopt".

En niemand heeft gezegd dat we de eerste in NL zouden zijn die erop zouden gaan spelen. Dat weten we zelf ook wel, maar het blijft leuk om onderuitgezakt op een bank in een luxe appartement, PGR3, PD0, DOA4, King Kong of Kameo te spelen.

11. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaat het toch straks echt gebeuren :)

Ik ga over 15 minuten op de bus....en dan begint m'n dagje (middagje) Xbox360 spelen.

Als ik vanavond nog tijd heb zal ik wel ff wat foto's plaatsen en vertellen hoe het was !

Later _0/

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo het zit er weer op. Ik heb nu hoofdpijn van die enorme beeldschermen.

13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    en hoe was het? welk spel maakte het meest indruk?

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van PGR3, Kameo, PD0, King Kong en DOA4 maakte kameo nog wel het meeste indruk. King Kong ook. PGR3 viel me een beetje tegen maar dat kwam ook omdat het nog niet de final version was. PD0 is ook erg leuk alleen waren ze geen van allen ontzettend speciaal.

15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    schrijf een verslagje ofzo joh *)

16. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Het was zo gaaf he.....

Het spel dat het meeste indruk op mij heeft gemaakt is toch Kameo.
    Dat wil niet zeggen dat ik dat het beste spel vond, dat was namelijk Perfect Dark. Ik dacht echt dat kameo niets voor mij was, maar na wat spelen bleek toch dat ik het echt kicke vond.

Hier wat dingen die ik vandaag heb gezien en gedaan.

Het Appartement
    Voor de grote deur van het appartement heb je echt geen idee dat achter die deur een paradijs voor de xbox gamer zit. Na zo'n 8 bellen ingedrukt te hebben werd er open gedaan :). Het waren 2 jongens van insidegamer.nl.
    We werder verder geleid naar de huiskamer waar echt een 'Huge' beeld hing (48inc HD van Samsung :D). Daar hield een man van Microsoft een kleine intro en rondleiding waarna hij ons zo snel mogelijk onze gang liet gaan.

Er waren 2 kamers, een huiskamer en een badkamer. 1 kamer was de dark room daar was het donker (dûh). Er stonden 2 hd tv's met beiden een xbox 360 waar Perfect dark: Zero op draaiden en 2 fatboy's om is ff lekker chill te gamen :p.
    Zie Hier:
    http://img152.imageshack.us/my.php?image=p1010012700x5205ue.jpg

En natuurlijk was er ook de slaapkamer waar wat lingerie rondslingerde O-).
    Wederom stonden hier 2 Hd's en 2 xbox360's ook was er een Über relaxt bed _O_.

Kameo
    Een van de leuke dingen van Kameo was dat elk karakter z'n eigen special moves heeft. De man van Microsoft heeft ons ook een stukje van de grote veldslagen laten zien, deze zagen er zo realistisch uit 8)....je kon echt zien dat elke Trol echt een eigen AI heeft want je kan gewoon rond rennen tussen al die trollen door en hier en daar wat aanvechten....loop je weg dan gaan ze niet als zombies achter je aan rennen maar zoeken ze een andere tegenstander.

Bij gebrek aan tijd zal ik het hier even bij laten en zal ik vanavond of morgen wat meer foto's plaatsen ! _0/

Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  17. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    eh, missen we daar niet iest onderaan? O-)

edit: laat maar, i k zie je edit al :)

18. DarthMaster

DarthMaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was zeker een leuk daggie... Ben net thuisgekomen.

Ik zal Morgen middag een verslag schrijven incl Foto's. Ik kan je in iedergeval wel vertellen dat ik PDZ het Vetste vond en PGR3 het meeste tegen vond vallen (Komt door een oude build).

19. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was echt zo vet :9 PGR3 viel grafisch idd tegen (Xbox 1 kwaliteit zo ongeveer), maar dat is volgens die gast van Microsoft in de final versie 5 keer beter. PDZ en Kameo zijn echt de shit, Rare is weer helemaal terug! Helaas is van de weinige foto's die ik heb (was te druk met gamen :9) ook nog eens de helft mislukt :mad: Moet nu eten, kom binnenkort wel met uitgebreider verslag :)

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ging daarnet weer ff perfect dark op de n64 spelen.ik moet zeggen dat het nog steeds vet is! en ik ga ook zeker pdz kopen! maar als je zegt dat het uiteindelijk 5 keer beter is geld dat ook voor de demo pods in winkels? of is dat wel final?

Deel Deze Pagina