ik heb eergister het spel ghost recon advanced warfighter gekocht. maar tot nu toe is het mij niet gelukt op 3 of 4 uitzonderingen na in via mijn vriendelijst een game te joinen, ik kan alleen mensen joinen die ik via optie match zoek, en als ik een server maak kunnen mijn vriende mij ook niet joinen, en dat ook op 1of2 uitzonderingen, iedere keer als ik een uitnodiging krijg of een uitnodiging verstuur kan ik/hij het wel accepten maar op het moment dat hij naar de server gaat zoeken zegt hij "cannot connect to server" (soms zonder enige laadtijd) waar zou dat aan kunne liggen, het gebeurd alleen in dit spel en andere spellen lopen prima, ik heb een router verbinding (router is een sitecom dc-202 v2) mocht iemand weten waar het aan ligt kan die mij dan helpen,
Same here. Ik hoop dat iemand er iets over zou kunnen zeggen. Heb zelf een linksys wrt-54g router. Ik hoor het wel...
Jongens, waarom moet er weer een nieuwe thread hiervoor worden aangemaakt? Houd het forum netjes en schoon... en houd het bij elkaar (anders krijg je van die praktijken dat er bij elke vraag of opmerking weer een draad wordt aangemaakt zoals dat bij xbox.com elke keer weer gebeurt... dat is daar al uit de hand gelopen). Kijk anders ff hier en anders plaats je vraag daarin; grote kans dat je sneller antwoord krijgt (tip van de dag) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81300&highlight=warfighter Dank jullie wel.
Verkeerde plaats op het forum inderdaad Maar ik zou even kijken wat er bij de Xbox Live test staat bij "NAT", daar moet "Open" staan. Ik had eerst ook probs met joinen maar toen ik mijn NAT op Open heb gezet heb ik er geen last meer van gehad.
Ik gaf zelfs nog een tip, waar hij het beter kon plaatsen... met een smiley... ik was zelfs TE aardig
Al bekende router probleem. Zorg dat de juiste poorten open staan en je kunt spelen. Er is een thread over waarin alles uitgelegd word. Helaas is op de site waar alles precies uitgelegd werd het XBL gedeelte weg gehaald omdat er teveel mensen naar de site kwamen!