We proberen al een tijdje uittevogelen hoe we dit probeem konden oplossen, Het joining chat probleem dus, ik heb op een aantal site's gekeken maar dat lijde nergens heen, Wel heb ik op een site kunnen vinden dat: een van ons liegt over de status van onze NAT maar wij zijn al zo goed bevriend dat dit niet het geval is. wel hebben we allebij een guide gevolgt en daar kwam inplaats van open allebij moderate NAT uit dus dat had ook niet zo veel nut , ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.
gewoon hier nog ff goed rond kijken. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78437 het is idd raar dat hij het nog niet doet terwijl beide NAT's open staan (of moderate)
Sorry maar deze link heeft me niet veel wijzer gemaakt, ze laten alleen zien hoe je je NAT open kan zetten, het probleem is nou juist we hebben allebij open nat, we kunnen niet in chat ook geen game hosten en dat hij dan joint maar we kunnen wel iemand anders joinen en dan kunnen we elkaar alsnog horen.
xbox live werkt vandaag al de hele dag voor geen meter probeer het morgen nog eens ik heb ook de moed opgegeven om een potje call of duty te spelen.
nee dat is het niet, ik ben hier al een aantal maanden mee bezig, en trouwens lukte vandaag weer niet iemand die er meer over kan vertellen?