1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jokers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Magixz, 20 nov 2012.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zelfde geld voor mij. Zoals je in Xbox Live en Networking topics kunt lezen heb ik problemen met Xbox Live. Ook zit ik nu midden in de verbouwing, het gaat goed maar er moet nog genoeg gebeuren. Ik krijg 29 maart internet in mijn nieuwe huis, vanaf dan zal ik er weer volop zijn! En nu tot de verbouwing af is ben ik er soms, en dan meer in het weekend als doordeweeks.
     
  2. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    nog geen verbetering maar hoop dat dit snel achter de rug kan zijn
     
  3. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat er nog steeds niet wil verbeteren maar alleen maar slechter gaat met mijn pa kan ik de clan niet meer leiden dagger kun jij het verder overnemen denk ook niet echt dat ik nog snel terug ga komen in deze situatie
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Kerel, ik PM je even, dit is niet iets om in openbaar over te praten.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Beste mensen die een clan zoeken.

    Wij zijn momenteel even op Hold gegaan. We zijn niet dood maar ook niet actief momenteel.

    Ikzelf zit midden in een verbouwing en Magixz heeft wat huishoudelijke problemen. Hoe spijtig ik het ook vind is dit de enige beslissing die we konden nemen. We zullen terug komen onder dezelfde naam en met dezelfde bedoeling, echter durf ik niet te zeggen wanneer dit zal zijn.

    Magixz, echt heel veel sterkte en succes gewenst, hoop echt dat alles goed zal verlopen!

    Iedereen bedankt voor de reacties in PM´s etc. Onze leden zullen leden blijven, alleen even zonder vooruitgang:) en aan de rest, PM´s etc zijn altijd welkom! Dit zal ik allemaal mee nemen voor als we weer verder gaan!
     

Deel Deze Pagina