Jongen (14) knuppelt 12-jarige bijna dood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 17 sep 2004.

1. mars15

mars15 Guest

Jongen (14) knuppelt 12-jarige bijna dood

Uitgegeven: 17 september 2004 10:09
    DEN HAAG - Een 14-jarige jongen uit Den Haag heeft donderdagmiddag een 12-jarig plaatsgenootje bijna doodgeknuppeld op straat. De jongen was vrijdagmorgen pas buiten levensgevaar, na behandeling in twee ziekenhuizen in Den Haag en Utrecht. De dader is aangehouden en heeft inmiddels bekend, meldde een woordvoerder van de politie vrijdag.

Het slachtoffer werd kort na drie uur 's middags in de Hertzogstraat in de wijk Transvaal in elkaar geslagen door de 14-jarige. De aanleiding is volgens de politie niet geheel duidelijk.

:eek: drama

2. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Weer een triest verhaal.....

We kunnen er wel weer op wachten dat ie straks zegt dat ie manhunt heeft gespeeld :'-(

Wij gamers (en games) worden bevooroordeeld :mad:

3. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    tjah, de jeugd van tegenwoordig begint toch wel wat erg te worden hoor :confused:
    hier in belgie wil een of andere partij manhunt en al ook uit de winkels halen om deze voorvallen |:-
    kdenk dat die kids gewoon mentaal gestoord zijn

4. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0

Precies, ik las de openingspost en wilde net zo reageren...Moest gelijk aan manhunt denken.
    Bizar hoor die jeugd van nu.

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wordt tijd dat ouders de verantwoording weer eens nemen!

6. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik ben altijd nieuwsgierig in zulke verhalen voor het motief van de dader.
    Maar normaal is het niet meer.

7. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    opknopen die lui, dan leren ze het snel genoeg af.

8. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Het zal vast wel door games/films komen, er zijn gewoon sommige mensen die ze niet kunnen beheersen, vroeger toen ik naar Power Rangers zat te kijken ging ik daarna ook altijd vechten met me broer of een vriend :p. Wat ik ook niet snap is dat er leeftijd verschil op zit en dat ze dan niet checken hoe oud je bent (mij is dat maar 1 keer overkomen), in engeland letten ze daar wel wat meer op, maar ga is na hoeveel mensen hier in nederland uberhaubt naar die kijkwijzer kijken dat is ook zo'n 5% waarschijnlijk en de meest kinderen die krijgen makkelijk een 16+/18+ game mee.

Greetz Martini

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    idd het zal wel weer op de games worden geschoven (dit omdat de ouders hun verandwoordlijkheid niet willen/durven te nemen)Ik ben trouwens ook wel beniuewd wat de reden van dit al was.

10. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Verzuipen in z,n eigen stront die gast! :mad:

11. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou krijgen we weer een loser die de schuld op games gaat schuiven die jongen is gewoon niet goed bij z'n hoofd.
    Wel erg voor die twaalfjarige jongen en zijn familie en vrienden dit is gewoon te erg en gruwelijk.

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Man man man, er is nog hélémaal geen sprake of games invloed hierop hadden, niet allemaal direct zielig gaan zitten doen. Er is nog niks bekend, het lijkt me passender om steun te betuigen aan de familie in plaats van te gaan zitten jammeren dat met 'de schuld geeft aan games' :{

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    als je ff leest zie je dat we dat ook weten maar dat we het wel verw88.De ervaring leert dat wel zon beetje bij dit soort incidenten

14. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Als je goed leest denk ik dat het de games waren (en geef mijn argumenten), dus ik schuif niet de schuld op games en ik geef je geen ongelijk dat die mogelijk gestoord is.

Greetz Martini

15. XeoN

XeoN Guest

Het zijn gewoon zieke personen.
    Zulke kinderen horen niet eens games te mogen spelen.
    Ik neem aan dat het al een tijde niet goed zat met die jongen?

16. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    "Het kind is een ongeschreven blad" leert het Protestantisme ons. Ofwel: de fout lag in de opvoeding, zoals altijd..

Wat niet wegneemt dat het verschrikkelijk is. Ik zou graag het motief willen weten.

17. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziek en zielig is die gast? Ik bedoel je bent al ouder en dan ook nog eens een knuppel gebruiken... :confused: Wat een Mietje! Ik bedoel doe het dan gewoon met de vuist...of geef die ander tenminste een kans :cool: Maar ik hoop niet dat ze games de schuld gaan geven... (laat het eens een keer anders zijn)

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vat het niet helemaal. Wat kan een 14-jarige nou aanzetten tot een daad als deze? Ik ben benieuwd wat z'n motief is.

19. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gaat niet goed met de wereld :{ dit vind ik nou echt nergens op slaan een 14 jarige jongen (ik ben 13 maar ik weet wel beter):confused:

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Verbaast me al helemaal niet meer... begint bijna normaal te worden |:-

Lijkt wel of er elk jaar ziekere dingen worden uitgehaald door steeds jongere mensen. Schiet je leraar door z'n kop, steek je vriendin in de hens, sla iemand bijna dood. Dat iemand dat zowieso al doet is ziek... dat iemand van 14 dat doet kan ik echt niet bij |:-

Aanpassen dat jeugd recht... wie dat doet mag evengoed lang zitten.. naja lang.. lang hebben ze in NL nog nooit van gehoord. Ik vind het echt slap dat je voor iemand dood maken bv maar 7 jaar krijgt.. met alles eraf betekent dit vaak maar 5 jaar oid... dat slaat toch echt helemaal nergens op? Ze moeten al die straffen maar eens grondig aanpassen. Word je dochter vermoord, hoor je in de rechtbank alle details van de moordenaar die een beetje lacherig alles vertelt en dan krijgt zo'n gast maar 7 jaar :mad: Geef zo'n gast tenminste 30 jaar met tbs, en niet vervroeg vrij komen na 10 jaar ofzo, zal ie misschien wat minder lacherig erover doen. Staat 5 jaar van een gek gelijk aan een heel leven van een onschuldig iemand? Werkt het zo tegenwoordig? Bah stelletje slappe lullen daar. Aanpakken die handel :mad:

Laatst bewerkt: 17 sep 2004

Deel Deze Pagina