Jongen doodgeslagen op school in Alkmaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door killaz, 24 apr 2007.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

Gister al gemeld dat hij in coma lag, gisteravond om 11 uur is hij overleden.
    De jongen kwam al hersendood op de IC te liggen. Op school heeft niemand er woorden voor, iedereen staat versteld. Ook ik, ik dacht dat zinloos geweld geen vat op mij had. Dat merk ik nu wel anders.
    Persoonlijk ken ik hem niet, alleen van gezicht, maar ik ken genoeg mensen die heel goed bevriend met hem waren. Hoe dan ook, iedereen is aangeslagen.
    Vanmorgen kon je in een kantine met 150 man een veer horen vallen.

Maar waar ik mij het meest ergert is de verkeerde berichten in de pers.
    Vanochtend de Telegraaf: "Het is volgens buurtbewoners de zoveelste knokpartij in een paar weken. Er zou ook drugs gehandeld worden op deze school"
    Klopt dus voor geen meter, drugs? Afgezien wat troep die je in de coffeshop kan krijgen is het echt geen drugslab bij ons.
    Vechtpartijen? Man als er 2 vechtpartijen in een jaar zijn is het veel.

Nee, de figuren die niet eens bij ons op school zitten....zoals ook nu weer. Die brengen negatieve publiciteit.

Ik ga naar school, een plek waar ik me veilig voel, een plek met liefde. Een plek zonder haat. Een plek waar ik me goed voel en gezellig kan doen. Dat betekend voor mij school

Dat dacht Gerd Nan, gisteravond om 11 uur overleden, ook toen hij op maandagochtend naar school ging.

Mijn gedachten gaan uit naar vrienden en vooral familie.

R.I.P. Gerd Nan

Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik had het gehoord, gisteren, te belachelijk voor woorden gewoon!

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Waar sommige mensen toe instaat zijn zeg....=(

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ongelooflijk =(

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit is echt niet normaal meer. het is niet te geloven dat dit soort dingen gebeuren.=(

6. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zulke dingen gebeuren dus niet alleen in Amerika zoals iedereen loopt te beweren.

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat moet die gozer in zijn kop hebben gehad toen hij begon te slaan zeg.. Te idioot voor woorden..

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Een jongen buiten school, vanmiddag was er de discussie of we die mensen moeten weren......maar hoe? En mag dat?
    Gerd Nan is met een boksbeugel geslagen zegt iedereen, dat is ook de enige manier die ik me voor kan stellen want Gert Nan is welgeteld 3 koppen groter dan Peppijn V.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Geen Stijl :'-(
    Tjonge jonge wat een looser

11. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    T gaat ook weer steeds verder en harder:confused: wedden dat deze gast er ook weer vanaf komt met 5 jaar+tbs?!:mad:

12. Cybercon

Cybercon Guest

Hoe haal je het in je hoofd om zoiets uit te halen zeg, te triest voor woorden dit :mad:

En dan nog te bedenken dat zijn club op het punt staat om kampioen te worden =(

13. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, serieus... Zo overdreven reageren op een of andere roddel die misschien waar is..?:{ Damn, die is wel heel lichtgeraakt|:- =(

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    iel mannetje.....geen wonder dat hij een boksbeugel gebruikte :emo:
    En piepers jassen in een internaat? Hij heeft in meer internaten gezeten, en overal is ie van af getrapt

Pepijn V. :

Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Leuke oorbellen .. is het een wannabee vrouw

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hard eigenlijk dat meteen ze foto online staat enz. Die heeft geen leven meer, en mar goed ook. Gelukkig zal hij wel als volwassene berecht worden. Moord met voorbedachte raden (althans, of de rechter stel dat hij een boksbeugel mee had om mensen me te aaien ofzo). Daar gaat je bloem der jeugd, rechtstreeks to prison, en aan ze gezicht te zien is hij nou niet bepaald een micheal scofield dus _0/

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    het spreekt ook niet echt in zijn voordeel dat compleet alkmaar ruzie met die gast heeft/ heeft gehad. Denk dan ook dat hij zo snel mogelijk verhuisd.....

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is 't zeker. Zeer, zéér triest wat hier gebeurd is. Van de media kun je sowieso lang niet altijd uitgaan want veel dingen kloppen niet. Maargoed, die jongen Gerd nan had natuurlijk nooit zoiets mogen overkomen. R.I.P.

Benieuwd wat er met ons vechtersbaasje gaat gebeuren..

19. Cybercon

Cybercon Guest

Die gast ziet er echt uit als een gaylord zeg :emo: :{

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina