Gister al gemeld dat hij in coma lag, gisteravond om 11 uur is hij overleden.
De jongen kwam al hersendood op de IC te liggen. Op school heeft niemand er woorden voor, iedereen staat versteld. Ook ik, ik dacht dat zinloos geweld geen vat op mij had. Dat merk ik nu wel anders.
Persoonlijk ken ik hem niet, alleen van gezicht, maar ik ken genoeg mensen die heel goed bevriend met hem waren. Hoe dan ook, iedereen is aangeslagen.
Vanmorgen kon je in een kantine met 150 man een veer horen vallen.
Maar waar ik mij het meest ergert is de verkeerde berichten in de pers.
Vanochtend de Telegraaf: "Het is volgens buurtbewoners de zoveelste knokpartij in een paar weken. Er zou ook drugs gehandeld worden op deze school"
Klopt dus voor geen meter, drugs? Afgezien wat troep die je in de coffeshop kan krijgen is het echt geen drugslab bij ons.
Vechtpartijen? Man als er 2 vechtpartijen in een jaar zijn is het veel.
Nee, de figuren die niet eens bij ons op school zitten....zoals ook nu weer. Die brengen negatieve publiciteit.
Ik ga naar school, een plek waar ik me veilig voel, een plek met liefde. Een plek zonder haat. Een plek waar ik me goed voel en gezellig kan doen. Dat betekend voor mij school
Dat dacht Gerd Nan, gisteravond om 11 uur overleden, ook toen hij op maandagochtend naar school ging.
Mijn gedachten gaan uit naar vrienden en vooral familie.
R.I.P. Gerd Nan
Laatst bewerkt: 24 apr 2007