1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Joomla Open Source (voorheen Mambo)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fardo, 7 jul 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmm.. ik moet toch eens gaan upgraden :)

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zit met het volgende "probleem". Ik heb Akocomment én Akocommentbot geinstalleerd. Hij gaf aan dat dat succesvol verlopen was. Bij Components in het Admin panel staat hij ook netjes..maar hij werkt niet op m'n site. Ik krijg geen Reageer button bij m'n nieuwsberichten. Iemand een idee hoe dit kan?

/edit: Oja, als ik de Akocommentbot op Publish zet..en ik refresh m'n site dan laad ie niets. Dan zie ik een blanco pagina..als ik 'm weer van Publish afhaal..dan doet ie het wel! :confused:

Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is al gelukt! Had perongeluk de verkeerde versie van Akocomment Bot..had 1.1.2 en moest 2.0 zijn! :)

4. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik gebruik op dit moment e107 heb ook wel een poosje Mambo genomen maar toen had ie geen forum en volgens mij ook geen reactie mogelijkheid. Joomla heeft dat wel en mambo nu dus ook?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja. Middels AkoComment kun je reacties geven. AkoBook is een gastenboek.

6. mars15

mars15 Guest

Ben er nu ook weer mee bezig, laatste keer was deze zomervakantie ( tijd terug dus )

Wil er nu een weblog/portal van maken voor foto's van ( sport ) evenementen en verslagen + een gedeelte games /xbox 360

Ben nu aan het uploaden. En ff kijken of het inrichten beter gaat dan vorige keer, Kwam er toen niet uit

7. mars15

mars15 Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2006
  8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Een tijdje terug heb ik eens Mambo gebruikt om een site te maken, maar ik heb later zoveel tijd gestoken, tijdens het php-leren, in het zelf maken van een volledig design dat ik tegenwoordig enkel dat gebruik.

Nu ik wou Mambo toch eens deftig uitproberen en ik had de 4.6 beta versie denk ik nog op mn pc staan dus ik installeer die terug, php permissies zijn correct ingesteld, alles lijkt te werken, maar ik krijg de typische can not modify header information errors.
    Ik kan wel in die index file gaan kijken waar het probleem zit, maar ik krijg de error zo vaak dat ik dacht dat het mss een probleem was van de betreffende beta versie sinds ik enkel nog maar de installatie doorlopen heb die aangeeft dat alles in orde is.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    FF een vraagje, ik heb voor een kennis een Joomla site gemaakt, nu is er uiteraard weer met flash het probleem dat er een border om de slideshow komt in IE7. Weet ik uiteraard ook dat ik daar de AC_RunActiveContent.js javascript voor moet gebruiken, alleen hoe kom ik in de html waar ook die slideshow staat? Het gaat om een module, als ik dus rechtermuisknop op de pagina druk zie ik de embed code staan, doe ik dit echter in edit html template staat hij er niet. Ik heb het eerder een keer gedaan maar weet even niet meer waar die index pagina kan vinden met embed code erin, hoop dat iemand weet waar ik die kan vinden.

Bijvoorbaat dank!

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Even wat voor de mensen met een Joomla site, hier is een waarschuwing: Er is een Turkse hacker actief die het voorzien heeft op de nieuwste 1.5 versie van Joomla sites!

Hoe ik weet dat het met de Joomla 1.5 versie te maken heeft is door het volgende.

Op deze site kan je zien welke sites allemaal gehacked zijn, en wat opvalt is dat het bijna allemaal Joomla 1.5 sites zijn. Oppassen dus met deze versie! Hiervoor gebruikte ik al enige tijd Joomla 1.1.3 (ofzo) voor mijn weblog en was niks aan de hand maargoed bij de 1.5 versie is het dus allemaal niet echt veilig nog! :)

Deel Deze Pagina