Jos Verstappen in Jordan-Ford?!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Maserati, 19 jan 2004.

1. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er werd al enige tijd gespeculeerd dat de Nederlandse F1 rijder Jos Verstappen een stoeltje bij de renstal van de Ier Eddy Jordan zou krijgen, maar vandaag hoor je op andere sites vele geruchten dat het nu echt officieel is.

Hopelijk wordt dit dan niet zo'n vreselijk jaar als afgelopen jaar, geen puntjes voor Verstappen in de Minardi.
    Als het waar is dan wens ik "The Boss" veel succes voor het komende jaar.

Wat vinden jullie er nou van?

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Verstappen is prima coureur en degene die zeggen van hij kan niet rijden moeten hun bek houden want de auto waarin hij reed is gewoon brak. *zoekt naar bevestiging*

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hm, heb gevonden, http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37297 maar het is idd nog niet bevestigd door Jordan. Ik hoop wel dat dit zo is want de auto's van hun zijn niet slecht. Beter dan de auto's waarin hij altijd reed denk ik :). Blijft er dus toch waarschijnlijk een nederlander in de F1 Bizz... :D

4. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is geen prima coureur. Ook bij jordan zal hij niet gaan presteren. Maar als mensen dat niet geloven dan is dat aan hun. We zullen zien na dit seizoen (of na volgend seizoen).

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie m anders nooit stuurfouten of iets dergelijks maken... die ferrari mensen enzo hebben veel meer geld en kunnen daarom meer snufjes in zon ding stoppen. Stond laatst nog artikel in de KIJK over al die snufjes... de coureur hoeft nog amper wat te doen want dat doet de auto wel... nja we zien wel wie gelijk krijgt ;)

6. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Nouhij is het in ieder gaval geweest en nu rijdt ie nog steeds goed, de auto waar hij in reed was zeker onder de maat. Hij had de 1a laatste race de beste tijd neergezet bij de kwalifidcatie, dus rijden kan hij zeker.

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja en ook: Meestal finishde hij de race niet eens omdat die auto weer is wat mankeerde en er gelijk weer mee kapte. Paar keer heeft hij zelfs in zon reserve wagen gereden omdat dat wrak t weer is niet deed.

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    3 jaar geleden op de nurburgring in de arrows vond ik anders een behoorlijke stuurfout.

Zat er toen rechtvoor toen hij zijn arrows tegen de kant aanzetten, het is alleen nooit opgenomen want de camer'as waren te laat. Ze hele auto was toen naar de kut omdat hij tegen de zijkant van het circuit aankwam.

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kwam dat door een stuurfout, of kwam dat door onder/overstuur van de auto?

10. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    En dan nog, in jaaaaaren racen maakt iedereen weleens een stuurfout. Zélfs de heer Schumacher.

Ik ben ook een beetje sceptisch, maar zijn gedrevenheid is prijzenswaardig. Als hij in een echt snelle (en vooral betrouwbare) auto wordt gezet, kan hij nog best voor een verassing zorgen denkik.

11. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Het feit dat Jos Verstappen rijdt in de formule 1 geeft al aan dat hij een goede coureur. De marges waarin zij rijden is zo klein, dat Jos, ultra laat remt. Het budget waarin Jos rijdt (Qua auto's) laat dit niet toe. Hierdoor neemt hij soms meer risico's, dan goed voor hem is.

Zelfs Michael Schumacher zegt regelmatig dat Jos een van de betere coureurs is. Het probleem van F1 is tegenwoordig, dat je een zak met geld moet meenemen en dat is iets waar Jos niet over beschikt.

Oké, hij heeft een sponsor en die "hoest" in onze ogen een lekker bedrag op, maar in de F1 is dat bedrag nog steeds peanuts ! Er zijn slecht enkele coureurs, die geen geld hoeven mee te nemen en dat is omdat er sponsoren genoeg voor hen zijn, die dat bedrag inleggen.

Dus de stelling: Is Jos goed of niet ?
    Ga ik beantwoorden met een JA !

Andere vraag: Gaat Jos het redden in de F1 ?
    Ga ik beantwoorden met een Nee !

Ik hoop wel, dat na het "tijdperk" Jos er weer een Nederlander komt, die met de juiste zak geld en de juiste kwaliteiten en instelling een plekje krijgt voor de F1.
    Zonder Jos hadden wij nu deze discussie niet gehad, dus hij heeft toch iets goeds gedaan en ik vind het ook leuker kijken als er een Nederlander aan de streep staat.

*)

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat denk ik ook, t lijkt me wel leuk als hij weer is bij de eerste drie komt!

13. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk precies hetzelfde verhaal met Jurgen van de MotoGP die had ook de hele tijd zo'n verotte langzame Proton.

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan zeggen wat je wil, feiten zijn dat Verstappen zeer snel start. Zelfs in die minardi stofzuiger, en hij is ook samen met michael koning in de regen. In de regen komt het vooral op stuurmanskunsten aan en daar laat hij altijd zien dat hij het wel kan. Ik weet zeker dat hij een kans heeft bij Jordan om beter te presteren.

15. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Met trust en al zijn sponsors die hij nu heeft, brengt hij meer geld mee dan enig andere coureur en nog steeds willen ze hem niet. Dat geeft toch te denken na mijn idee.

16. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    verstappen geen prima coureur???
    weet je wel wat je zegt?
    je hebt vermoedelijk alleen gekeken naar de afgelopen jaren.
    zijn carriere begon natuurlijk niet in de F1.
    alleen de absolute top mag in de F1., en daar mocht hij ook in, door succes is andere wagen's.

afgelopen jaar een ramp, door vooral het mindere materieel van Minardi, erg onbetrouwbaar.

Ik hoop dta ie naar Jordan gaat, ze hebben daar prima materieel, en ik weet bijna zeker dat hij dan wel punten gaat pakken.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Met trust en al zijn sponsors die hij nu heeft, brengt hij meer geld mee dan enig andere coureur en nog steeds willen ze hem niet. Dat geeft toch te denken na mijn idee.

eeehm cristian klien brengt toch echt wel wat meer geld mee dan verstappen. maar goed hij heeft wel bijna het hoogste sponsorbudget, maar bij de topteams is dat niet echt veel en zal de naam van trust maar klein op de auto verschijnen!

18. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoor altijd verhalen: Jos is zo'n geweldige coureur, hij zit alleen in de verkeerde auto, als Jos in een ferrari had gezeten, dan was hij al lang wereldkampioen geweest. daar geloof ik nu Helemaal NIETS van. Ik heb een hekel aan die grindbakvuller: zet maar eens een echte coureur in zo'n auto, en laat die oude Jos maar eens oprotten!

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    moet je is opletten als ie daadwerkelijk in een ferrari komt... maar goed, je gelooft maar wat je wil :)

20. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    komt ie dan iets verder in de grindbak??

Deel Deze Pagina