1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jou ervaring met fan boy gamers

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 19 okt 2003.

1. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    en er is een nieuw lid geregistreerd op xbw. naam: XBOXSUX... nah, geen fanboy:+
    Ik heb trouwens helemaal geen last van fanboys... als mensen bij mij komen xboxen zijn ze zo onder de indruk en geven ze me gelijk..de xbox is beter. Jah, wat dat betreft ben ik een fanboy of objectief :p want ik vind de Xbox de beste. De anderen hebben ook toppers maar ik vind de de topxboxgames toch net iets dieper, net wat mooier en gewoon net wat beter dan de rest. Zeker wat Live betreft (Amped 2: je wordt ingevlogen met een heli naar een berg terwijl je de andere 7 spelers die al eerder begonnen waren de berg al af ziet suizen.) maar ook zonder (Halo, KotOR, Amped| Amped 2, Rainbow3, Half life 2, Halo2.)

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vriend van mij vind de xbox niet zo omdat zijn spelgenre en niet echt op is (rpg etc). Hij heeft op zn broers xbox gespeeld en vond het best goede machine. Maar een andere vriend is een beetje aanhanger van hem en vind xbox ook slecht. Zegt ie: Xbox is evil (en dan meer de manier waarop):D En hoorde ik laatst dat ie een xbox wou kopen vanwege Fable:confused: Rare mensen heb je af en toe.

3. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moest niets weten van de Xbox, totdat m'n pa er een kocht.
    Toen merkte ik hoe geweldig de console is.
    Ik weet nu dat ik niet zo snel moet oordelen over een console of zijn games.
    Ik heb thuis ook een PS2 en hij mag dan we de meeste games hebben, er zit ook een hele hoop troep tussen.
    Ik oordeel nooit over de PC games omdat ik nooit PC games speel.
    Gamers als N fan houden zich alleen bezig met de console die ze leuk vinden en dan verlullen ze zich nogal snel.
    Hij vond A.I. van Halo bijvoorbeeld slecht omdat hij vond dat de elites te moeilijk te verslaan waren met hun shields.

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Hier ben ik het nou niet bepaald mee eens. Fanboys zijn een feit en waarom mag je er dan niet over praten. We kunnen toch moeilijk gaan doen alsof ze niet bestaan? Ze zijn er nou eenmaal en dan moet er ook over ze gepraat kunnen worden!

En over het grafische aspect van een game. Het is waar dat de gfx niet betekend of een game goed of fout is maar vaak wel. Een goede grafische game heeft dus vaak een goed team wat gelijk staat aan dus goede gameplay. Dit is natuurlijk niet altijd zo maar vaak wel. (Halo, splinter cell en panzer dragoon orta)
    En het is natuurlijk altijd leuker om naar een mooie game te kijken dan naar een lelijke.

5. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Myst 3 ziet er ook heel mooi uit, maaar het is een boutgame

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk mag dat. Ik zeg alleen dat je met zo'n thread juist fanboy reacties uitlokt. Nu zie je dat helaas al wel in iedere thread hier die over de PS2 of GameCube gaat maar goed. Maar waarom zou je eigenlijk over dat soort trieste gastjes willen praten? Praat liever over games, is veel leuker. ;)

Ik reageerde natuurlijk alleen maar op die gast omdat hij weer aankwam met het idee dat Xbox games altijd mooier zijn dan die op andere consoles, wat natuurlijk bullshit is. En natuurlijk zijn goede graphics belangrijk, maar ik hecht meer waarde aan een goede gameplay.

7. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we niet zoiets als een aa club oprichten maar dan voor fanboys (aa anonime alcolisten)
    word dus AF anonime fanboys

krijg je dus

ik ben patrick XXX jaar en ik ben fanboy
    ik kan er niks aan doen,als ik de controller vast heb kan ik niet meer los laten.
    ik heb geen vriend meer over snik snik

de rest van de groep klappen
    klap klap klap klap klap klap
    en de groepsleider
    goed zo patrick alweer een stukje verder om je leven weer op te bouwen

Deel Deze Pagina