1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Journaal @ PU awards Wuhahahaha

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hordo, 4 mei 2002.

1. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    JE gaat me toch niet vertellen dat je een game als Halo al tot enge game wil bestempelen huh?

En aan de meeste reacties van mensen op de gamecube te zien is de gemiddelde leeftijd onder x-box bezitters nou ook niet erg hoog...

Maar ach who cares ik kan ze alle 2 bespelen. En spellen als Rogue leader , Die hard vendetta en Toruk 2 zijn wel spellen die ik zal waarderen.

- De grote reden dat ik zelf geen x-box heb gekocht is vooral het gebrek aan RPG's en de negatieve publiciteit rondom de x-box.slechte verkopen in Japan betekend dus dat er nog minder RPG's zullen uitkomen...

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was eigenlijk min of meer sarcastisch bedoeld!!:)

Elke console heeft een doelgroep van jong en oud, alleen voor nintendo is het altijd al zo geweest dat de jongsten meestal voor hun console gaan...

En het klopt nu niet helemaal wat je zegt, er zijn op dit moment misschien wel weinig RPG's op de Xbox... Maarre door de slechte verkopen in Japan zullen er juist meer RPG's op de Xbox verschijnen!!
    Want Microsoft wil het grootste aandeel in consoleland hebben!!:)

En Halo is eng voor de allerkleinsten!!8)
    Just kidding!!

Deel Deze Pagina