Nou ja, het had wat dingen verfijnd en verbeterd, maar als sequel leek het gewoon té veel op de eerste Was gewoon een (leuk) expansion pack, niet meer. Oh, en die orbs wat van je wegvliegen zijn de duivel.
Sowieso: Grim Fandango The Order 1886 Bloodborne The Witcher 3 Batman Arkham Knight Halo 5 Mario Party 10 MGS V No Man's Sky Persona 5 Quantum Break Ratchet and Clank Rise of the Tomb Raider Starfox Star Wars Battlefront 3 Zelda Wii U Zelda Majora's Mask 3D Rainbow Six Siege The Division Uncharted 4 Xenoblade Chronicles X Yoshi's Wooly World Misschien: Evolve Dark Souls 2 PS4 Fable Legends Homefront 2 Just Cause 3 King's Quest Mario vs. Donkey Kong Ori and the Blind Forrest Until Dawn Volume M'n geld, m'n tijd
Mortal Kombat X Guilty Gear Xrd Persona 5 Metal Gear Solid V Bloodborne Final Fantasy XIII* * bedoelde natuurlijk eigenlijk FFXV haha.
Deze lijken me wel redelijk zeker: The Witcher 3 The Division Project Cars En dan als eindejaarsknaller Rainbow 6 Siege of Battlefront.
Rainbox 6 siege Uncharted 4 Killing Floor 2 (eventueel) the order 1886 (afhankelijk van de reviewcijfers)
Zit je te wachten op Final Fantasy XIII? Die is al lang uit man! Anyways mijn kooplijst: The Legend of Zelda (Wii U) The Legend of Zelda Majora's Mask Final Fantasy XV Bloodborne Uncharted 4 Metal Gear Solid 5 Xenoblade Chronicles X Starfox (Wii U) Halo 5 The Witcher 3 Mario Maker Yoshi's Woolly World Kirby and the Rainbow Curse Final Fantasy Type 0 HD Resident Evil HD Remaster
Heb helemaal niet precies voor ogen welke games nu in 2015 uitkomen eigenlijk. En waarschijnlijk worden veel titels ook weer uitgesteld. Maar goed, de volgende titels hoop ik echt in 2015 te gaan spelen The Witcher 3 Bloodborne The Division Batman Arkham Knight Metal Gear Solid V The Phantom Pain Deep Down (al is die F2P) Until Dawn Just Cause 3 Uncharted 4 Dying Light Rime Rise of the Tomb Raider Misschien Dead Island 2 GTA V The Order 1886
Day One: Batman Arkham Knight Bloodborne Metal Gear Solid V The Phantom Pain No Man's Sky Ratchet & Clank: Redux Resident Evil HD Remaster Resident Evil Revelations 2 Rime Silent Hill The Order: 1886 The Tomorrow Children Uncharted 4 Twijfel gevalletjes: Abzu Assassin's Creed Victory Everybody's Gone to Rapture Hellblade Rainbow Six Siege Tearaway Unfolded The Division The Witcher 3 Wild Hunt The Witness Until Dawn
The Legend of Zelda (WiiU) The Legend of Zelda - Majora's Mask (3DS) Splatoon (WiiU) Xenoblade Chronicles X (WiiU) The Order: 1886 (PS4) Tom Clancy's: The Division (PS4) The Witcher 3: Wild Hunt (??) Bloodborne (PS4) Final Fantasy XV (PS4) Uncharted 4 (PS4) En verder vast nog wel hier en daar wat .
Enige wat ik nog haal dit jaar is Star Wars en Destiny "Comet" expansion. The Division ook als die komt. Al hoop ik eigenlijk dat die pas begin volgend jaar komt.
Zo, ondertussen The Order uitgespeeld en Borderlands Handsome collection erbij gekocht. Star wars word zeker day one!
Ga weer een beetje terug naar mijn oude regel. Alleen online/MP games op release kopen en dus volle prijs betalen. Heb daar toch persoonlijk meer value for money voor. Bijvoorbeeld heb Unity gehaald op release. Heb er wel plezier mee gehad maar was nou niet echt een volle prijs waard helaas. Zeker als ik hem nu op cdkeys voor 10 euro zie staan.. Ga zulke SP games wel weer later halen als ze in de aanbieding zijn etc. Daarnaast komen er de laatste tijd zoveel f2p games uit en prima Games with Gold games. Dat ik daardoor ook al een backlog creëer.
Verder helemaal niets? Damn.. Ik wil toch echt nog wel wat ander spul hebben en zeker met mooie deals.
Zal niet weten wat eigenlijk. Misschien MGS. Maar momenteel is de hype voor mij voor die game super laag. Weet niet, momenteel doet het me steeds minder en het gaat nooit meer zoals Snake Eater worden denk ik. En die komt ook in september. Net wanneer het weer druk gaat worden de maanden erna.