1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw 2015 kooplijst

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 7 dec 2014.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ook niets ouders dat je tof zou vinden? Of games die nog uit moeten komen voor 30-40 euro?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope niet echt.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik ook. Ik haal altijd veel meer uren gameplay uit de multiplayer, maar een Until Dawn kan ik toch niet laten liggen hoor. Maar echte SP spellen trekken me nooit zo. Ik heb geen hype voor the Witcher 3 of een Metal Gear. Star Wars en the Division vind ik verreweg de meest interessante titels. Op papier in ieder geval, even afwachten hoe die titels uitpakken. Maar nu staan ze bovenaan mijn lijstje.
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Tja ik koop 2ehands weleens een game, maar dat is puur omdat er voor mij persoonlijk nog steeds geen game is waar ik eigenlijk een PS4 voor heb. Heb nu The Last of Us (deze had ik met mijn PS4 gekregen), Metro Redux, Dying Light en Valiant Hearts in mijn collectie. Maar voor de rest heb ik dit jaar ook niks wat ik perse moet hebben. Soms koop ik nog een ander spel 2ehands, maar bij de meeste was ik weer heel snel klaar mee. En wil ook weer niet dat de console nooit aanstaat.

    Echt balen dat alles in 2016 pas komt wat ik wil spelen=(
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb met 2 consoles echt zat te spelen. Bij mij is het juist geduld en tijd hebben :+ ik moet mij soms echt inhouden om te wachten tot een game in de sale beland en heb eigenlijk veels te weinig tijd voor de hoeveelheid games die ik speel en wil spelen.
     

Deel Deze Pagina