Moet het perse een console zijn? Zo niet dan was het zo'n lcd handcomputertje. Ik weet me god niet meer hoe het heette, maar je speelde een serveerstertje die in een steeds sneller tempo drie tafels langs moest en als dat mislukte dan werden die klanten helemaal gek. Ik moet zeggen dat dit wel heeeeeeeel lang geleden is.
Ik denk dat dat keen was op de pc. Ik krijg er opeens zin in om het weer te spelen. Goeie ouwe tijd...
Mijn eerste game was Super Mario Brothers (vergeten hoe dat spel heet, volgens mij was et zo) op de NES, geweldig spel was dat in die tijd. Maar het spel dat mij eigenlijk tot 'gamer' heeft gemaakt, was Deus Ex op m'n MAC, geweldig spel was (is) dat.
Hmmm... de tekstadventure The Count van Scott Adams op een TRS-80 I'm lying in a large brass bed Obvious exits: NONE Visible items: Sheets, Pillow Wheeehee... heerlijk
Zappelin op de Commodore 64, meesterlijk cool spel, 2de game was Snoopy op de commodore 64 denkik. Dat is ook allemaal alweer 15jaar geleden
mijn eerste 'echte' game die ik op PC speelde (daarvoor had ik nog NES), was toen toch Blade Runner. was echt topspel wat ik daarvoor speelde weet ik allemaal niet meer hoor
Eerst gespeelde titels... even denken... Dat was in ieder geval op de PC en dan de Lemmings, een of ander Ducktales spelletje, Larry, Outrun. Af en toe heb ik echt de neiging om terug te keren naar het DOS tijdperk.
Mijn eerste eigen computergame was Tetris op de Gameboy. Game die ik het eerste speelde was een atletiek spel op de Commodore 64, was niets anders als buttonbashen.
duckhunt op de nes (wie kent het niet) met die mega stoere gun een aantal eendjes uit de luckt knallen...geweldig
pong was mijn eerste ik weet het nog goed .met de hele familie voor de tv toen nog met 8 zenders. de hele avond pong spelen ,je zusje afzieken als ze ook een keer wilde spelen hahahahaha dat waren de tijden
Keen & Prince of Persia dat soort spul maar ik ben nog maar een kiddy wat weet ik er vanaf . Weet in ieder geval dat later toen we cd - rom hadden , het eerste spel Day of tentacle was .Te gek was dat ik was helemaal geobsedeerd om iets uit te vinden samen met mn zus die het nou geen @@@@ meer aan vind alleen day of tentacle ! (Pc allemaal) xbox heb ik niet eens zo lang 2 jaar zoiets das ook mn eerste console . O nu ook een game cube Zelda wel leuk spelletje
mn eerste game was Wolvenstein 3D (jawel!! neem aan dat iedereen wel weet wat dat is) eerste zelf gekochte game was Biomenace, een soort voorloper van halo, zullen we het maar noemen.... was nog op diskette's destijds....... en mn eerste xbox game was PGR(ook alom bekend)
Mijn eerste spel was een van de duizenden spellen die ik op cassettebandjes had staan voor de Commodore 64. Volgens mij was de allereerste die ik gespeeld had frogger. Die eerst een uur moest laden! /load frogger een uur later........
Ik had tetris voor de gameboy als eerste spel, maar dat kwam omdat dat spel bij de gameboy zat. Het eerst gekochte spel op de gameboy was R-Type, ik heb het spel nu nog (tetris trouwens ook) en ik ben ook niet van plan om ze weg te doen Vlak na de gameboy hadden we ook een SNES gekregen voor sinterklaas, ik was toen 5 of 6, daar zat Super Mario World bij , aan dat spel heb ik heel veel plezier beleefd en ik wil hem nu nog niet kwijt