1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

jouw eerste game?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Chief Bram, 28 sep 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Moet het perse een console zijn? Zo niet dan was het zo'n lcd handcomputertje. Ik weet me god niet meer hoe het heette, maar je speelde een serveerstertje die in een steeds sneller tempo drie tafels langs moest en als dat mislukte dan werden die klanten helemaal gek. Ik moet zeggen dat dit wel heeeeeeeel lang geleden is. 8)

2. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dat keen was op de pc. Ik krijg er opeens zin in om het weer te spelen. Goeie ouwe tijd...

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het vetste spel ooit: Pong natuurlijk

4. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste game was Super Mario Brothers (vergeten hoe dat spel heet, volgens mij was et zo) op de NES, geweldig spel was dat in die tijd.

Maar het spel dat mij eigenlijk tot 'gamer' heeft gemaakt, was Deus Ex op m'n MAC, geweldig spel was (is) dat. _O_

Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  5. P-NUT

P-NUT EdgeMaster

Leuk Bevonden:
    0
    op n 286 volgens mij , Larry, Police quest(alle sierra text based adventures zowat) en elite :)

6. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... de tekstadventure The Count van Scott Adams op een TRS-80 :D

I'm lying in a large brass bed
    Obvious exits: NONE
    Visible items: Sheets, Pillow

Wheeehee... heerlijk 8)

7. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Poe, da's lang terug, ik denk Grand Prix 1 op een 086, daarna kwam de gameboy met Tetris :)

8. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Duckhunt en een of ander F1 spel, kreeg ik erbij toen ik m'n NES kreeg, was toen 6 ofzo, ben nu 14.

9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Zappelin op de Commodore 64, meesterlijk cool spel, 2de game was Snoopy op de commodore 64 denkik.
    Dat is ook allemaal alweer 15jaar geleden

10. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    mijn eerste 'echte' game die ik op PC speelde (daarvoor had ik nog NES), was toen toch Blade Runner. was echt topspel :) wat ik daarvoor speelde weet ik allemaal niet meer hoor :)

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Eerst gespeelde titels... even denken... Dat was in ieder geval op de PC en dan de Lemmings, een of ander Ducktales spelletje, Larry, Outrun. Af en toe heb ik echt de neiging om terug te keren naar het DOS tijdperk. :cool:

12. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Mijn eerste eigen computergame was Tetris op de Gameboy. Game die ik het eerste speelde was een atletiek spel op de Commodore 64, was niets anders als buttonbashen.

13. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    duckhunt op de nes (wie kent het niet) met die mega stoere gun een aantal eendjes uit de luckt knallen...geweldig

14. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    pong was mijn eerste
    ik weet het nog goed .met de hele familie voor de tv
    toen nog met 8 zenders.
    de hele avond pong spelen ,je zusje afzieken als ze ook een keer wilde spelen
    hahahahaha dat waren de tijden

15. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook, wat was dat leuk zeg...

16. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Keen & Prince of Persia dat soort spul maar ik ben nog maar een kiddy wat weet ik er vanaf . Weet in ieder geval dat later toen we cd - rom hadden , het eerste spel Day of tentacle was .Te gek was dat ik was helemaal geobsedeerd om iets uit te vinden samen met mn zus die het nou geen @@@@ meer aan vind alleen day of tentacle :) ! (Pc allemaal) xbox heb ik niet eens zo lang 2 jaar zoiets das ook mn eerste console . O nu ook een game cube Zelda wel leuk spelletje :)

17. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    mn eerste game was Wolvenstein 3D (jawel!! neem aan dat iedereen wel weet wat dat is)

eerste zelf gekochte game was Biomenace, een soort voorloper van halo, zullen we het maar noemen....;) was nog op diskette's destijds.......

en mn eerste xbox game was PGR(ook alom bekend)

18. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn eerste spel was een van de duizenden spellen die ik op cassettebandjes had staan voor de Commodore 64. Volgens mij was de allereerste die ik gespeeld had frogger. Die eerst een uur moest laden! :)

/load frogger

een uur later........

:D

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik had tetris voor de gameboy als eerste spel, maar dat kwam omdat dat spel bij de gameboy zat;).

Het eerst gekochte spel op de gameboy was R-Type, ik heb het spel nu nog (tetris trouwens ook) en ik ben ook niet van plan om ze weg te doen:cool:

Vlak na de gameboy hadden we ook een SNES gekregen voor sinterklaas:+, ik was toen 5 of 6, daar zat Super Mario World bij:cool: , aan dat spel heb ik heel veel plezier beleefd en ik wil hem nu nog niet kwijt:cool:

20. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Keen voor op de pc

Deel Deze Pagina