1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Jouw Gamecube top 5

Discussie in 'Games' gestart door Grave, 3 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn top 5:
    -Zelda: The WindWaker (Al kom ik niet verder bij die deku three lol)
    -Mario Kart: Double Dash
    -Super Smash Brothers: Meelee
    -Super Monkey Ball
    -Mario Party

2. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tis maar wat je grappig vind:confused: als je nou eens een serieuse post zou willen neerzetten en ander gelieve niks te wilen posten....
    mijn top 5 is:
    1. mario kart doubl dash
    2. eternal darkness
    3. f-zero gx
    4. mario sunshine
    5. zelda the wind waker

Laatst bewerkt: 3 jul 2004
  3. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    1: Metroid Prime
    2: Zelda the wind waker
    3: F-zero GX
    4: Super smash bros melee
    5: Super mario sunshine

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    1. Viewtiful Joe
    2. Super Smash Bros. Melee
    3. Metroid Prime
    4. The Legend of Zelda: The Wind Waker
    5. Custom Robo :cool:

Er komt nog zoveel leuks aan, ik kan bijna niet meer wachten. De kerst heeft erg veel brute games in petto voor beide cube en xbox. :D

5. NLDuke

NLDuke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ITNL3 als jij iets tegen de cube hebt hou dat dan lekker voor jezelf en ga er niet mij en andere mee zitten vervele :{

maar in ieder geval mijn lijst is:
    1.zelda tww
    2.super mario sunshine
    3.super smash bros melee
    4.metroid prime
    5.resident evil remake deel 1

6. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lijstje, ik heb zelf jammer genoeg geen Cube, maar speel er veel op bij ander mensen.

5 Wave Race, weet niet precies of dit de goede titel is maar het is een super tof race spel.
    4 MGS Twin Snakes, Wonderbaarlijk spel, ode aan het perfecte eerste deel.
    3 Super Monkey Ball, Moeilijk puzzel spel en vaak erg frustrerend, maar als je dan toch langs dat ene stukje komt sta ik te juichen.
    2 Mario Kart: Double Dash, Briljante opvolger van de vorige twee Mario Kart games, op de Snes was perfect, op de N64 was misschien iets minder maar op de Cube is de kart game weer van groot niveau.
    1 Zelda The Windwaker: De game samen met een vriend uitgespeeld zonder FAQ ofzoiets te gebruiken (ben er trots op:)), Magnifieke game!

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2004
  7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De volledige titel is: Wave Race Blue Storm ;)
    En dat is idd een heel vet spel.
    Monkey Ball was mijn eerste Cube spel en het is echt een van de meest verslavende games ooit.

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik ben de trotse bezitter van een xbox...en k vind het heeeel jammer dat ik geen cube heb :mad:
    k heb wel wave race gekocht voor de cube van men neef :)
    en ook veel gespeeld op de cube ...mijn top 5 is :

1 Zelda wind waker
    2 Smash borthers melee
    3 super mario sunshine
    4 wave race blue storm
    5 pikmin (meesterlijk :) )

wat mij vooral boeit aan de gamecube is de kwaliteit van de games..!!!!

9. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen super verslavend, ook nog ontzettend moeilijk en daardoor uitdagend.

10. 1. MKDD [multi-player]
    2. Zelda TWW [alles goed behalve het varen]
    3. Mario Sunshine [goed spel - fuck the haterz]
    4. RE [zie 3]
    5. Gedeeld NBA Live 2003 / NBA Street Vol. 2 [Live beter in single-player, Street beter in multi-player]

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Zeker, voor op Expert!

Mario Sunshine is idd een heel tof spel!

12. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil toch reageren zowel o de kinderachtige reactie ofwel op de topic zelf :)
    Ik zal beginnen met de topic;
    1 zelda the wind waker, niet zo goed als oot maar toch die sfeer, graphics(niet kiddy maar gedurft en perfect uit gewerkt!!) _O_
    2 Metroid Prime Nieuw, sfeervol, gamplay top of the top!! :9 Graphics waar sommige xbox games U tegen mogen zeggen!!!
    3 Metal gear solid ts Perfect spel nog perfecter gemaakt! :9
    4 F-zero gx zoooo snel 8) en zo mooi!! :D
    en op 5 mario kart dd racen en elkaar met bananen etc afmaken wreed!!!

Dan wil ik mij wenden tot de kinderachtige " volwassen" gamers! :'-(
    Ik vind dit echt te triest voor woorden!
    Xdoos rulzzz gaycube sucks blabla, erg stoer maar denk nou eens na het is jullie mening jawel maar daar gaat deze topic toch niet over. Ik denk dat vele van jullie nog nooit fatsoenlijk op een gamecube gespeeld hebben! :'-(
    En dat is toch jammer! ik had gelukkig een vriend die het beestje wel had en we wisselde best vaak onze consoles. Ik moet zeggen dat ik veeeeel liever die kubus op mijn kamertje had staan dan die xbox(totdat ik live kreeg _O_ )
    Maar als je kijkt naar single player en niet naar multi dan zie je toch gauw dat de cube toch wel die xdoos overruled met zijn toppers als zelda metroid mario etc. dit zijn klassiekers en deze worden alleen nog maar beter! Na vele speel sessies ben ik nu ook in het bezit van die prachtige kubus en die rocks!!
    De kubus is niet alleen voor kleuters maar heeft ckers goede games!!! :D

13. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    1 ) Metal Gear Solid : Twin Snakes (beste metal gear tot nu toe !! beter dan het orginele PSone spel en niet alleen grafisch)

2 ) Mario Golf : (Verslavend en pure fun.)

3 ) Mario Sunshine (typische mario titel, vrolijke bedoeling maar niet kinderachtig)

4 ) Resident Evil 1 (ziet er fantastisch uit)

5 ) Metroid Prime (orginele shooter/adventure die erg uitgebreid is)

14. Ik moet toch zeggen dat ik als een van de weinigen Metroid Prime pure crap vind. Ik heb hem wel maar oh wat is ie saai. En MGS is ook niet al te best.

15. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    repelsteeltje zit met frustraties, hij kan beide games namelijk niet uitspelen, naabje

16. Beowulf

Leuk Bevonden:
    1
    Met Metroid Prime kan ik het nog wel met je eens zijn dat het wat saai kan zijn, maar MGS niet al the best ? Waarom niet ? Verhaal is subliem, beter dan meeste film scenarios. Grafisch gelikt en zeer speelbaar.

17. Lal. MGS heb ik trouwens uitgespeeld, maar MP WEIGER ik uit te spelen wegens protest.

18. De filmpjes duren VEEL te lang en zijn totaal niet leuk. Het weet gewoon niet te boeien, geen enkel moment heb je een gevoel dat je steeds wil doorspelen.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

De filmjes in MGS TTS zijn juist waanzinnig!! Vooral de actie _O_

20. Beowulf

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan. Ik heb echter het spel zowat in 1 ruk door uitgespeeld en mijn broer daarna nog een keer. En ik zelf op de PS2 metal gear 2 meteen erachter aan uitgespeeld, ook in 1 ruk door. En dat zegt heel wat want ik speel eigenlijk vrij weinig uit.

En die filmpjes evenaren Matrix kwaliteit. Met nadruk evenaren. Dus niet puur kopieëren maar zelfde stijl, totaal andere uitvoering. Voorbeeld : In slowmotion een kogel uit het pistool zien vertrekken, de camera draait en de ninja draait zich om en slaat de kogel doormidden. Geweldig ! Heb het stukje ervoor nog een keer gespeeld om het filmpje nog eens te bekijken. Dit was bij het orginele metal gear solid niet en daarom vind ik dit deel beter.

Laatst bewerkt: 3 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina