1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Jouw Gamecube top 5

Discussie in 'Games' gestart door Grave, 3 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Als ik game, dan game ik liever en wil ik niet een film kijken.

2. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Een combinatie is ook wel eens leuk. In de meeste goede spellen wordt toch de verhaallijn geroemt ? Zo bijzonder is het dus niet dat er wat diep over het verhaal ingegaan wordt. Bovendien moet je het een paar keer gezien hebben voor je het echt snapt (net als bijv. The Matrix ofzo) Je ontdekt iedere keer nieuwe dingen en dat vind ik heel knap.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd!!!

Vooral die filmpjes met Ninja zijn echt heeeel vet!
    Bijvoorbeeld, die ene keer dat Ninja een stuk beton uit het plafon slaat en die naar Snake trapt. Dat filmpje is echt _O_

4. Ach ja, daar vond ik niet veel aan. Als ze nou inplaats van aan die filmpjes te werken wat meer gebieden er in hadden gedaan hadden ze nuttiger werk gedaan.

5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    metal gear 1 was goed (de psx versie), heb ik ook 10x uitgespeeld ofzo _O__O__O_ . De anderen mgs waren een beetje jammer... misschien dat 3 weer goed wordt.
    Alleen jammer dat je die games altijd in 5-6 uur wel hebt uitgespeeld, veel te kort en te simpel.

6. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Meer gebieden kan toch ook saai zijn ? Je kan beter een goed spel maken in enkele omgevingen dan heel veel omgevingen waarin je eigenlijk niets doet. Bovendien zijn er volgens mij toch aardig wat gevarieerde omgevingen. Binnen en buiten en een hoop verdiepingen die niet allemaal op elkaar lijken. En dan hebben we nog de plaats waar Metal gear staat.

7. Jazeker, en het meest erge daaraan dan is, dat de 2e keer dat je hem speelt dan er niets meer aan is. Dat was vroeger wel anders met spellen van bijvoorbeeld de rode loodgieter.

8. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    same here, na het flitsende intro level gaat de vaart er wel heel erg uit, en word het inderdaad allemaal erg slaapverwekkend.

9. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    1. Super Smash Bros Melee
    2. Mario Kart Double Dash
    3. Zelda: The Wind Waker
    4. Monkeyball
    5. Super Mario Sunshine

10. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Resident Evil: Remake

Ok, ik ben een Resident Evil fan. Maar dit is alles wat ik ook maar ooit heb gewild van een horror game. Grafisch ongeevenaard. Sfeervol en intens.

2. Metroid Prime

De gameplay, het gevoel, mijn kennismaking met de Metroid serie. Die gelijk voor heeft egzorgt dat deze bij mij boven de Zelda serie is beland! Groot!

3. Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Ook hier weer een kans om alsnog met volle teugen van een klassieker te kunnen genieten. Heerlijk verhaal, memorabele figuren, scenes en het hele gevoel. Een van de beste games ooit!

4. Resident Evil Zero

Best vernieuwende gameplay voor de serie. En als fan moet ik zeggen dat dit deel de coolste maincharactres bevat. Billy en Rebecca zijn cool! Leuke nieuwe touches en natuurlijk weer gigantisch mooi!

5. Legend Of Zelda: The Wind Waker

Niet erg grote replay waarde en ook een beetje tegenvallend na het geweldige Ocarina Of Time en Majora's Mask. Maar desondanks zeer vermakelijk. Leuke stijl en heel uitgebreid!:)

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, heb nog niet zoveel Cube games gehad

1. Super Smash Brothers Melee (leuke fighter, vooral geweldig met meerdere spelers)
    2. Phantasy Star Online: Episode 1 en 2 (multiplatform en heb hem zelf op de Xbox, maar toen ik hem nog niet had hebben ik en 3 vrienden wel 300 uur samen gespeeld in offline co-op op de Cube bij 1 van hen)
    3. Mario Kart: Double Dash ( duidelijk, leuke funracer, vooral weer multiplayer)
    4. Super Monkey Ball 2 (AiAi ownage, wel bad ass moeilijk)
    5. The Legend of Zelda: TWW (beetje tegenvallend en sommige gedeeltes waren nogal eentonig en saai)

*mening* Metroid Prime vond ik ook 3x niks, nogal saai om te spelen, ik vond de besturing irritant en verwarrend(ben ook Halo gewend na honderden uren) en er zat wat mij betreft ook te weinig sfeer in *mening*

Ik verheug me al wel voor het eind van het jaarop 2 toppers die ik zeker ga halen: Tales of Symphonia en Paper Mario 2

12. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sinds ik een cube _O_ heb raak ik me xbox nauwelijks nog aan:D
    heb niet echt een top 5met die is nummer 1 die is nummer 2 maar beste spellen vind ik zeker alle rezzie delen _O_ en zelda uiteraard al vind ik ocarina denk ik leuker dan windwaker:)

13. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metroid vind ik ook compleet niets,

1. Zelda TWW
    2. Super Smash Brothers Melee
    3. Super Monkey Ball
    4. Pikmin
    5. .................(is er niet)

Niets op de Xbox kan zich meten met TWW, maar dat is dan ook de enige cubegame die ik de moeite waard vind.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb je VJ wel eens gespeelt?

15. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1. Metroid Prime
    2. Zelda: The Wind Walker
    3. Mario Sunshine
    4. Super Smash Brothers
    5. Skies of Arcadia Legend

16. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had je het tegen mij?

Nee ik Viewtiful Joe (nog) gespeeld, net zoals SOA:L waar ik beide veel van verwacht. Maar het ging hier over spellen die ik met plezier op de cube gespeeld heb. Als ik VJ gespeeld heb komt hij daar zeker tussen

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1. Metroid Prime
    2. Harvest Moon
    3. Zelda the Windwaker
    4. Mario Kart : Double Dash
    5. Super Smash Brothers Melee

Dan zijn er nog veel spellen die op 6 zouden komen. Het slechste spel vind ik btw Final Fantasy Crystal Chronicals. Een schande voor Final Fantasy.

18. Hoi pipeloi

Hoi pipeloi Guest

1. Metroid Prime
    2. Zelda the Wind Waker
    3. Super Smash Bros Melee
    4. Viewtiful Joe
    5. Mario Kart Double Dash

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aangezien een aantal mensen het blijkbaar weer nodig vond om een thread als deze te gaan lopen verpesten met fanboy posts heb ik de boel maar eens opschoond. Tevens wil ik even op onze FAQ wijzen waar overduidelijk in staat vermeld dat fanboy gedrag hier niet wordt gewaardeerd. Met name goodfella en ITNL3 raad ik aan om dit eens goed na te lezen. Mochten jullie of wie dan ook door blijven gaan op deze manier kun je vanzelf maatregelen verwachten. Deze thread is bedoeld om je favoriete GameCube top 5 in te vermelden en er op een normale manier over te discussieren. Wie dat niet kan en hier alleen maar wil gaan lopen kloten die post hier dan ook gewoon niet. Simpeler kan bijna niet.

Overigens zou ik iedereen wel willen verzoeken om niet zomaar wat games neer te zetten, maar de boel ook wat te onderbouwen. Dat geeft de thread tenmiste ook wat meer inhoud.

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    1: Metroid Prime
    2: F-Zero
    3: Pikmin
    4: ...
    5: ...

Kan geen top vijf maken helaas :) Vind de rest van de spellen niet zo leuk en ik tel de multiplatform titels niet mee. Mario enzo vind ik wel grappig maar niet echt toppers. Heb me cube dan ook alleen voor Prime :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina