1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Jouw GBA Top 5!

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 19 jun 2004.

  1. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt :) Ik zag ook nog ergens simcity 2000 staan dat lijkt me ook wel grappig (vooral op vakantie) maar kheb ff een paar reviews gelezen en het is helaas niet zo een goed spel.... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  2. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    [Edit] Hmmm dan moet ik van deze maar iets nuttigs proberen te maken...

    een screenshot van simcity 2000 dan maar :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    Noooooo, daar ging iets fout.... Kan je een oude post verwijderen? Of is dit helaas niet mogelijk ik kan het zo snel in iedergeval niet vinden

    Sorry
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  3. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien Ebay? Als 'ie maar meer dan 99% als Commentaar heeft, en 1000 (ver)kopen heeft gedaan, komt het (bijna) altijd goed!

    Edit:

    ff kelkoo gezocht, kom uit op deze site:

    http://www.dvdtime.nl/catalog/product_info.php?products_id=1739 (Nu 27,95!)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  4. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Advance wars 2: Gewoon een geweldige RTS op de GBA!!!
    2. Mario Kart: Op de snes vond ik hem al geweldig en bij de GBA krijg ik dat oude gevoel weer helemaal terug.
    3. Mario & Luigie super saga: zeer toffe mario game.

    Binnenkort krijg ik golden sun, kijken of dit spel echt zo tof is als iedereen zegt
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    1 - Advance Wars 2
    2 - Alle Super Mario Games
    3 - Pokémon Ruby/Saphire
    4 - GoldenSun
    5 - Zelda !
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Maar op dit moment is Free Record nog het best voor mij (en betrouwbaarst, op ebay heb ik al even gezocht maar kom daar ook uit op (met verzendkosten) op dat van de FRS (of duurder) en om iets nou helemaal uit Honk Kong te laten komen, zover gaat mijn vertrouwen nou ook weer niet :)

    PS. Weten jullie nog misschien iets van aankomende toppers af? want ik volg het GBA nieuws niet echt... Dus welke toppers moeten er nog uit komen?
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat er nog zeer weinig in aankomst zijn gezien de nieuwe Nintendo DS voor de deur staat (en PSP). Er komt geloof ik nog een nieuwe Zelda en een nieuwe Mario, maar voor zover ik heb gehoord/gelezen niet veel meer dan dat. Maar daarentegen worden de huidige toppers wel goedkoper! :)
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    1. Advance Wars 1+2
    Met afstand de beste GBA game, als dit spel via XBL speelbaar zou zijn (4 player vs game bv) o o o dat zou te erg zijn.
    2. Mario Kart
    Hebben ze netjes gedaan..toch wel het uiterste uit de GBA weten te halen.
     
  9. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar. Ik hoop dat de PSP niet zo duur wordt, want het lijkt me echt een vet ding....Alleen jammer dat Sony de UMD discs alleen "zelf" kan gebruiken... Nu zijn wij voor "eigen" media aangewezen op de memory sticks en deze worden al snel vrij prijzig (als je ze een beetje groot wil hebben) :'-(
    Maar ja voorlopig is de PSP nog niet eens gereleased :p
     
  10. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook maar is met Advance Wars beginnen, (schaam schaam) heb nog nooit eigenlijk een RTS gespeeld (behalve C&C Generals dan)

    Ook moet ik m'n lijstje nog Mario vs Donkey Kong, helemaal vergeten. Ik edit mn top 5 ff :)
     
  11. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    1-donkey kong country 1
    2-street fighter alpha 3
    3-final fight
    4-double dragon advance
    5-sonic advance 3
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Fijn dat je er ook bijzet waarom je het leuk vind! ^^

    Ik snap eigelijk niet wat er zo leuk is aan Advance Wars. Voordat ik een GBA game in de winkel koop, download ik de rom om te kijken of er wat aan is. (Ja ik weet het, het mag niet :X.) Maar Advance Wars trekt mij blijkbaar gewoon niet?
     
  13. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel een een tijd van iemand geleend, en ik vond het heel erg stoer, maar als je het teveel speelt dat wordt het wel enigszins eentonig (vind ik) maar ik ga denk ik toch deel 2 halen want het is gewoon een Goed spel *)
     
  14. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    1-omdat ik donkey kong country de beste platformer vind en ik vind hem echt beter dan mario.
    2-gewoon de beste fighter op de gba,veel characters en veel moves en urenlang speelplezier.
    3-speelde ik vroeger altijd in de arcade,ontzettend leuke actiongame.
    4-op de nes heb ik alle delen gehad en ook deze op de gba is weer retemooi:9.
    5-altijd al fan geweest van sonic...ik had ook de andere sonics in de top 5 kunnen zetten maar deze is de nieuwste en ook de mooiste van de sonics alhoewel ze allemaal leuk zijn.
     
  15. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat advance wars hier heel populair is(vind ik ook:p)
    mara waar kan ik simcity 2000 goedkoop scoren?
     
  16. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Sonic Advance 3 wordt gezegt dat het de slechtste uit de reeks v/d GBA is, desondanks is het nog steeds een goed spel :)

    Met de aanschaf van m'n GBA wou ik deze games trouwens aanschaffen:

    -Super mario advance 4: super mario bros 3
    -Advance wars 2
    -Fire emblem
    -Pokemon sapphire
    -Castlevania; Aria of Sorrow

    Nou? :)

    Edit: en later Zelda the time nogwat :) of zou ik deze moeten omruilen voor castlevania?
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  18. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zou het zo houden..
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  19. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    5:
    Golden Sun (Beide delen) gewoon een erg vette RPG (ook voor de niet-RPG liefhebbers) met een sterk verhaal.
    [​IMG]

    4:
    Yu Gi Oh: World Wide Editon. Per ongeluk verkregen, maar blijkt toch een erg verslavend spelletje te zijn
    [​IMG]

    3:
    Advance Wars (Beide Delen) Ik ben zelden zolang bezig geweest met een handheld game, alleen mijn nummers 1 en 2 konden mij langer boeien. Dit spel is echt geweldig en blijft altijd leuk om 'even' te spelen, wat dan weer resulteerd in een nieuwe verslaving _O_
    [​IMG]

    2:
    Mario Kart: Het eerste spel op mijn GBA en nog steeds een van de leukste. Ik was al verslaafd op de SNes, maar sinds deze game ben ik verliefd op Mario, wanneer hij in z'n kartje kruipt :)
    [​IMG]

    1:
    Tactics Ogre: Knights of Lodis, In Nederland heb ik nog NOOIT iets over deze game gehoord / gelezen, maar sinds ik deze 2 jaar terug in Spanje kocht is het toch het meest gespeelde GBA spel voor mij. Het is Advance Wars alleen dan met een dieper verhaal, beter uitgewerkte characters (zodat je zeker niet wil dat ze stervern) en veeel en veeeeeeeeeel uitgebreider. Iedereen die advance Wars vet vond en deze game nog niet heeft gespeeld MOET nu naar de winkel rennen en deze game meenemen. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    [​IMG]
     
  20. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei, had ik nog niet van gehoord (de laatste), zal ook 's kijken of 'ie op Ebay staat .. :cool:
     

Deel Deze Pagina