5:
Golden Sun (Beide delen) gewoon een erg vette RPG (ook voor de niet-RPG liefhebbers) met een sterk verhaal.
4:
Yu Gi Oh: World Wide Editon. Per ongeluk verkregen, maar blijkt toch een erg verslavend spelletje te zijn
3:
Advance Wars (Beide Delen) Ik ben zelden zolang bezig geweest met een handheld game, alleen mijn nummers 1 en 2 konden mij langer boeien. Dit spel is echt geweldig en blijft altijd leuk om
'even' te spelen, wat dan weer resulteerd in een nieuwe verslaving
2:
Mario Kart: Het eerste spel op mijn GBA en nog steeds een van de leukste. Ik was al verslaafd op de SNes, maar sinds deze game ben ik verliefd op Mario, wanneer hij in z'n kartje kruipt
1:
Tactics Ogre: Knights of Lodis, In Nederland heb ik nog NOOIT iets over deze game gehoord / gelezen, maar sinds ik deze 2 jaar terug in Spanje kocht is het toch het meest gespeelde GBA spel voor mij. Het is Advance Wars alleen dan met een dieper verhaal, beter uitgewerkte characters (zodat je zeker niet wil dat ze stervern) en veeel en veeeeeeeeeel uitgebreider. Iedereen die advance Wars vet vond en deze game nog niet heeft gespeeld MOET nu naar de winkel rennen en deze game meenemen.
Klik om te vergroten...