[PC] Jouw GBA Top 5!

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 19 jun 2004.

1. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb simcity 2000 gehaald voor de gba.. maar dat valt echt zo tegen.. morge gelijk ff terug brengen.. en deeltje twee van advance wars hale.. (tja.. moet iets te doen hebbe als je 5 weke op vakantie ga..)
    deeltje 1 heb ik al. .en dat was geweldig. .dus 2 moet ook super zijn :)

2. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik vond Sim City 2000 ook eigelijk tegen vallen. Ik ga 16 dagen op vakantie, tsja..welke game? Ik ga denk ik voor Advance Wars 1 of 2, aan de verhalen te horen :)

3. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Neem dan 2, das etzelfde als deel 1 alleen dan meer en beter.

4. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor je reactie :)

5. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach je hebt in aw2 wegeteld 1 nieuwe unit:p

6. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil fire emblem kopen, maar ze verkopen hem nergens. weet iemand waar ik het kan kopen? lijkt me namelijk een vet leuk spel (zelfde makers als advance wars en pu gaf het een 94 en ik zoek nog een spel voor de vakantie)

Laatst bewerkt: 4 jul 2004
  7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijn top 5 dan maar.

5 Metroid Fusion
    Leuke samengestelde game, blijft spannend en uitdagend tot het einde. Vooral de eindbazen zijn super moeilijk. Nightmare oei oei oei.

4 Advance Wars 1
    Revolutionair is zijn soort en vele zouden deze topgame volgen. De taktische strateeg uithangen was nog nooit zo leuk.

3 Fire Emblem
    Look a Like van AW, maar wel een verbeterde. Dat snufje RPG er doorheen maakt de game echt super leuk en beter zelfs dan de Advance Wars serie.

2 Golden Sun 1 en 2
    Lief uitziende RPG, maar de game gaat heel diep. Puzzels van Zelda niveau, actie van FF niveau. Complete game, en echt super verslavend. come give me another Djin :)

1 Zelda, a Link tot the Past/Four Swords
    Ja, wat valt er over te zeggen, deze game heb ik gewoon verrreweg het meest gespeeld en is gewoon super leuk, en daarmee uit.​

8. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    maar wel een hele shitload aan nieuwe CO's een hoop nieuwe maps en een fantastische en veel betere campange.. en natuurlijk nieuwe gebouwen.. die wel erg cool zijn..

9. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb ej fire emblem vandaan?

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wow Advance Wars is best wel favoriet, toch maar es halen voor een leuk prijsje want mijn broertje zit toch nooit achter zijn GBA :)

Vorig jaar heb ik V Rally 3 in Duitsland voor €15 gekocht in een supermarkt ofzo :D Wat een spel zeg _O_

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb maar vier games:

1. Super Mario Advance 4. Oftewel Super Mario Bros. 3, vroeger zo veel gespeeld. Nog steeds leuk.
    2. Donkey Kong country. Op de SNES eindeloos gespeeld en ook nog steeds leuk.
    3. Super Mario Bros. 1. Deze moest ik hebben.. Ik heb 'm uit Japan, maar nu komt ie ook hier uit..Lekker spel voor tussen door.
    4. Mario Kart. Tsja, ook op m'n GBA wou ik racen.

Tot nu toe bijna alleen nog spellen die ik vroeger al speelde maar nu 'miste'.
    Ik twijfel nu over Donkey Kong Country 2 of Mario Golf als vijfde spel. Iemand die een van deze games al heeft?

12. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Via internet

13. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn top5:
    1 pokemon ruby. 200 uur gespeeld, zegt dat genoeg?
    2 Advance wars (1 of 2) deel 1 vet veel gespeeld, deel 2 is gewoon een uitbereiding maar wel vet en lekker diep
    3 golden sun. mooi verhaal, goede grafix.
    4 metroid fusion, aardig spel, wel moeilijk
    5 super mario advance 3: Yoshi's island

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    1. The Legend of Zelda: A Link to the Past: de op een na beste Zelda ooit! Ik heb hem al honderd keer uitgespeeld maar hij blijft _O_

2. Mario&Luigi Superstar Saga: echt alles is goed aan dit spel, puzzels, levels de bekende heerlijke nintendo gameplay met mario en luigi samen _O_

3. Golden Sun 1: verreweg de beste RPG op een handheld ooit! Alles klopt aan deze game!

4. MarioKart Super Circuit: eigenlijk een verbeterde versie van de SNES klassieker, perfect dus.

5. Rayman Advance: de sterkste launchtitel van de GBA en verder gewoon een van de beste en meest uitdagenste platformers op de GBA.

15. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mijn gba top 5

advance wars(te verslavend te leuk)

2:mario and lugie superstar saga(echt goed!)

3:metroid fusion(erg coole advantere)

4:golden sun the lost age(erg goeie rpg en mooi)

5:zelda a link to the past(nog nooit gespeelt dus leuk!)

Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Toch moeilijk, ik heb rond de 30 Game Boy Advance Spellen ofzo, en moet een top 5 maken, nou hier komt ie

TOP 5

1. Advance Wars 1 (en 2)
    In actie

Nadat ik mijn GBA kocht ging ik snel naar Amerika op vakantie, daar heb ik een aantal spellen gekocht waaronder Advance Wars 1. Ik dacht dat het spel niet leuk zou zijn maar omgerekent in Guldens (volgens mij toen nog) was het eigenlijk niks.
    Dus gekocht en in de auto terug naar het hotel al gespeelt. vond er geen hond aan, veel te moeilijk, en het ziet er opzich niet super uit... en pleurde het spel in een hoek ofzo ;). maar na een tijdje begon het spel me erg te boeien. Je moet nadenken voor je een move maakt, er zit toch wel een soort actie in.. vind het nu een erg cool spel, heb inmiddels Advance Wars II (òòk gekocht overgens in Amerika :p) en opzich vind ik dat spel wel leuk maar niet echt een vernieuwing, niet echt de moeite waard maar toch op 1 omdat het ongeveer hetzelfde spel is.

2: E-card reader
    Die kaart heb ik ook, het grappige is van die nieuwe pokemon kaarten dat je nu ook mini-spelletjes ermee kan doen. de grote barcode (links van de kaart) is voor mini-spelletjes of andere dingen, de onderste barcode(onderaan de kaart) is voor informatie over de pokemon zelf.

Noem het hardware, Toch valt het bij mij persoonlijk onder een 'spel'.
    Kijk dit is nou redelijk vernieuwent. door een kaart te scannen zoals een bliep miep aan de kassa kun je een spel spelen. Dit is echt gruwelijk cool. helaas nog niet te koop in Nederland daarom heb ik het gekocht op vakantie in The states.

3: Pokemon Ruby
    Linken tot je erbij neervalt, helaas heb ik de Amerikaanse versie en kan dus niet linken met europeese gamepaks.. helaas..:mad:

Opzich vindt ik pokemon's vangen tering saai... het boeit me niet meer zoals het me een paar jaar geleden boeide met Pokemon red. Dat was echt een cool spel, Ik heb Pokemon Ruby gekocht omdat er een leuk verhaal inzit en je dingen moet doen. Het is zeker niet makkelijk want je moet er wel wat voor doen anders haal je het niet. Dat heb ik wel gemerkt doordat ik slechts 1 pokemon getraint heb ;).. inmiddels is de game zo goed als uitgespeelt op een paar legandary pokemon's na. Wèl heb ik zo'n speciale pokemon doormiddel van een Eon ticket(Nee, niet die van Fox kids.. maar een ECHT eon ticket.. gratis gekregen bij de Amerikaanse Toys 'r us.. werkt d.m.v de E-card reader 'gevangen'.

4: Super Mario Advance 4
    Op die wolk zit ik nu..

Gewoon een vet spel, springen, zweten omdat iets niet lukt gewoon een cool spel.
    Wederom een amerikaans spel _O_ dus bevat de E-card reader optie.. erg cool!
    Waarschijnlijk het laatste mario spel dat ik koop omdat ik het gewoon zat ben. verzin iets nieuws.

5: Wario Ware inc
    Maar dan de engelse versie, en bijna uitgespeeld

200 spellen zeg maar in 1 cart. 5 seconden per spel en dan in die tijd uitzoeken wat je moet doen en tevens uitvoeren. Best moeilijk vooral op het laatst. maar zeker een cool spel.

Spellen waar ik nog niet aan begonnen ben maar misschien dus in de top 5 komen:
    Boktai (heb het spel nu al een paar maanden nog steeds niet aan begonnen *schaam*)
    Metriod Fusion (gisteren gekocht, begin er in de vakantie aan..)

Bagger spellen
    Golden sun 2 - mijn eigen mening
    Wing Commander profecy - verdomme $30 aan uitgegeven :D
    Iridion 3D - hoezo moeilijk...

17. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    iridion 3d vondt ik juist kei stoer. Die heb ik echt 10x uitgespeeltd ofzo. En die ziet er zwaar mooi uit, en geluid is daar ook goed!

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb net Wario Ware inc(19,95) en Advance Wars 2 gekocht voor mee met vakantie....

19. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga fire emblem kopen voor de vakanite(als die op tijd uit is want hij komt uit op de dag dat ik vertrek, gelukkig wel sávonds:p) en mn zusje heeft sims gekregen voor op vakantie en mn broertje splintercell(volgens mij is dit een slecht game:p) maar rals ik fire emblem neit kan krijgen koop ik mario en luigi

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb splinter cell 1in Amerika gekocht en heb er flink spijt van. wat een bagger game ;)

Deel Deze Pagina