1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw meest memorabele game-moment

Discussie in 'Algemeen' gestart door Grote Smurf, 29 jan 2005.

  1. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    mijne was vandaag.
    met halo team slayer cogatulation ofzo:p wij hadden rocket het was 49(hun)46 (wij) ik had een rocket. zij 2 warthogs en ik maakte een killtacular en toen Game Over en was level 14,5:p

    das was fet.
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste game ervaring is toch wel met Zelda OoT. Ik was toen pas een klein half jaar actief gamer en dus erg amateuristisch. Dus bij elk klein dingetje wat ik in die game behaalde stond er een enorme glimlach op me gezicht of was ik door de kamer/tuin aan het rennen. Zo was de eerste keer op Hyrule field een geweldige ervaring, maar dan komt natuurlijk die h(*ren uil :D Nu ik er aan denk is dat alweer 5-6 jaar geleden :'-(
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik voor het eerst echt met gaming in aanraking kwam. Had wel al wat gegamed maar dat was niet echt memorable te noemen. Het eerste echte spel dat ik kapotgespeeld heb is dan ook Grand Theft Auto, mochten we op school (groep 6) op de PC spelen als we niks te doen hadden.:D
    Maar toen ik voor het eerste de Xbox aanzette en die intro begon was ik helemaal in heaven...WOW!
    Maar als ik moet kiezen, kies ik toch voor GTA op school. Dat heeft me toch wel aangezet tot gamen:)
     
  4. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn mooiste game ervaring was toch echt het einde van half life 2.
    echt geweldig, daar kan geen spel aan tippen
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Metal Gear Solid was zeer mooi. Al die momenten daar waren gewoon hoogtepunten. Maar wat ik hier hoor over Psycho Mantis, dat was er helemaal niet op de pc. Dus ik heb het gevoel dat ik wat heb gemist.

    Maar wat nog veel geweldiger was. Dat was Ninja Gaiden, na het verslaan van een eindbaas voelde je je geweldig. En toen was de volgende zelfs nog moeilijker! Maarja, nu zijn ze allemaal makkelijk, maar de eerste keer.....Dat vergeet ik nooit.
     
  6. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik met Banjo Kazooie / Tooie alle puzzelstukjes had, toen stond ik ook wel ff te juichen!!
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    :)ik heb zoveel moments........xbox....etc ik kies ff xbox ik pakte em uit en pakte controller

    :'-( :'-( zo mooi :p
     
  8. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn meest memorabele game moment is.
    Game: Tomb Raider III
    Eerste level in de Jungle van Tomb Raider III is voor mij meest memorabele moment. Misschien komt het omdat het mijn eerste spel was, die ik op mijn eerste console gespeeld heb, maar de beleving die ik bij deze game had, zal ik nie vergeten. *)
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je vaak als mensen naar je kijken. En als je dan heel de tijd b.v. op live elk potje wint: Dan kan je lekker zeggen: Don't mess with me! Ofzoiets. Of, who's next? haha, jah bij halo op live is dat zeer lekker, als je veel wint dan he. Dan wil ook iedereen ook bij jou haha.
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Ik heb best veel momenten dat ik me de 'king of de game' voelde, maar deze springt er toch wel tussenuit: ik was met Halo 2 slayer free for all met 8 man en en op de map Zanzibar. Ze houden een soort van gestoorde vehiclebattle en met alleen smg's vallen ze de vehicle'sn elkaar aan omdat ze tegen de tijd dat ze een goed wapen hebben al dood zijn. Ik sta daar maar een beetje met mijn rocketlauncher toe te kijken (ik was even aan het campen) en dan opeens hebben ze me door en beginnen ze op me te schieten. Ze zitten allemaal in een voertuig of vlakbij een voertuig. De sukkels staan ook nog eens bij elkaar. Ik vuur dus en opeens verschijnt er op mijn beeldscherm: 'Rampager'. Toen voelde ik me toch wel even 'the king of the game'.
     
  11. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n moment vaak gehad met Diablo 2: Lord of Destruction, online wel te verstaan, als ik weer een vet uniek wapen of rune(word) vond of getrade had. Dan was ik echt superblij en dan kon ik vaak weer in PvP ownen.
     
  12. tafkal

    tafkal Louis F69

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Super mario land na de special.
    Mario 64 toen ik alle 120 sterren had.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Met GoldenEye op de N64 allemaal op 00Agent uitgespeeld (naja weet niet meer hoe heet :p tis alweer een tijd geleden, moeilijkste niveau) Je krijgt dan een geweldige
    007 mode beschikbaar
    :cool: en dat spel uitspelen is niet het makkelijkste wat er is vooral dat laatste level en Train. Daar kan een Hard-Core-Halo nog niet eens een puntje aan zuigen
     
  14. *suprfrankman*

    *suprfrankman* Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    goldeneye was indrdaad niet het makkelijkste spel... maar perfect dark was echt gewoon... perfect!!! _O_ _O_ _O_ run and gun all tha way, telkens weer een triomph als ik weer een level op 'perfect' agent had gehaald... denk dak me nintendo 64 weer trug ga kope... :9
    met halo vin ik et ook altijd wel glappig as je een jackal neer snipet, en dat de kogel dan via zn schild een elite door zn hoofd jagd :cool: }:] :9
     
  15. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    In Halo 2, team slayer 4-4, had mijn team gewonnen waar van ik 28 van de 50 kills had gemaakt. *)

    Ik voelde me best wel trots tegeover de anderen. _0/
     
  16. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt een stomme naam ;)

    Anyways, Zelda: OoT is één en al mooie ervaring voor mij geweest.
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn beste game moment was met Oddworld: Abe's Oddyssee... zoooo veel sfeer in die game, daar heb ik echt heeeeel veel uren in gestopt, ik heb em uiteindelijk een keer of 4 uitgespeeld, en dan nog kwam ik dingen tegen die ik nooit eerder had gezien, dat is wel al een jaar of 6 geleden.. maar sinds dat spel ben ik steeds meer gaan Gamen, dus Abe is mijn Profeet *)
     
  18. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn beste moment was dat ik met halo2 een overkill maakte!
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het met true crime. Dat was namelijk mijn eerste spel en daarvoor had ik nog nooit op een xbox gespeeld. Dus ik lekker in m'n bedje liggend true crime een beetje spelen. (Ik kon er nog geen zak van)
    Maar ik vond het allemaal echt geweldig. Daarvoor speelde ik op de ps1 altijd Driv2r, en toen true crime waarvan het level zo'n 150.0000000000 keer groter is. OOooooh, al die vrijheid ! Lekker cruisen in m'n cabrio langs de Westcoast. Lekker muziekje op, volgas! Toen konden die Crimes m'n h*l wel in!
     
  20. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja, toen ik met Jolee in Kotor voor het eerst de kracht van ligthening ontdekte 8)
     

Deel Deze Pagina