Ik ging vroeger (7 jaar geleden) altijd bij mijn overbuurmeisje Tomb Raider II spelen ... Die kreeg ik toen ook op mijn pc'tje En toen was ik heeeelemaal verslaaft aan Lara's Home ... (die training enzo) Ik maakte me toen altijd op de mooiste manieren dood en ik sloot later in deel 3 die opa altijd op in die koelkast Wat een mooie tijd was dat, als ik daar weer aan terug denk
Ja dat was grappig. Maar wel zwaar irritant dat die opa de hele tijd achter je reet aanliep. Daarom kon je hem dus opsluiten in de vriezer! Echt grappig.
Jah, vorige consoles hebben we mooie tijden gehad, allemaal wel denk'k. mijnen op bots plakken in Perfect Dark, en wanneer ze genoeg hadden *tuut* ... Perfect Dark Toch blijft de release van de eerste KotOR ook bij een van mijn meest memorabele gamemomenten. EDIT: Later gaan we allemaal praten over de oude tijden "Weet je nog dat we verslaafd waren aan Halo? mooie tijden, mooie tijden"
Oude tijden? Halo is toch nog niet zo oud. Dat noem ik niet oud. Maar goed. Ik was helemaal verslaafd aan Tomb raider. Dat WAS pas een game. Nu zijn de nieuwste delen echt poep. Vroeger was het echt vet. Op quads rijden en op sneeuwscooters. En heel die wapen-uitrusting. Mooie tijden!
Game: Call of Duty (PC) Level: Stalingrad Dat was nou nog eens heftig. Ik rende die heuvel op allemaal explosies, vliegtuigen, er vliegen allemaal kogels om je oren. Ik kreeg echt kippenvel. En toen moest je wachten totdat ze stralingrad helemaal gingen bombarderen vanaf de andere kant van het meer. En toen allemaal bommen, explosies, KABAM!!, GVD zeg dat was nou echt vet en heftig. Game: Ninja Gaiden Toen ik het had uitgespeeld moest ik bijna huilen , dat was ook mooi
Ja maar wel lullig van Ryu dat ie zich omdraait terwijl er zo'n schoonheid verliefd op hem is. Mooi einde van ninja gaiden.
Ja, inderdaad. Cooperative een level doorlopen op een gesplitst scherm. Zou echt vet zijn. En tegen elkaar in zo'n soort arena ofzo.
41 dagen wil ik best geloven, kom ik toch ook aardig in de buurt, vooral na de mainquest allerlei dingen uitzoeken en ontdekken, andere quest gaan doen enzo.
Wow dat is best lang. Zo lang kan ik een game niet spelen. Tenzij het SA is. Maar dat is nog eventjes wachten.
zolang kan ik een game ook nie spelen. maar Morrowind is geen game het is KUNST ik heb dan wel de goty editie dan heplus de 2 uitbreidingen
Ja maar toch. Ik sta versteld. Ik kan alleen Free roaming games lang spelen. Neem Vice city. Heb ik een hele tijd gespeeld. San Andreas word helemaal de max! Met die game ga ik m'n record verbreken wed ik.
Morrowind is een free roaming game wel rpg maar fantastische sfeer, je moet er van houden en san andreas jep die word echt zo gruwelijk, mede door die hip hop sfeer eraan. en natuurlijk N.W.A Fuck the police soundstrack
mijn ultieme game moment was toen ik een jaar of 6 was mijn buurjongen had al zowat een jaar de nintendo(nes) en hij vond zelf dat hij duckhunt ownde, toen kreeg ik ook een nintendo met mijn verjaardag wat gister dus precies 14 jaar geleden was maar daar zat ook duck hunt bij, en toen heb ik een weekje gewoon lekker alleen met mijn vader en broertje die spelletjes gespeeld, en toen ging ik maar weer eens op visiete bij mijn buurjongen, het was carnaval vakantie meen ik mij te herrineren dus... maar toen gingen we dus ook nintendoo-un en dus starte hij duck hunt op en het leuke was dat ik 4 x achter elkaar in level 14 ofzoiets kwam en hij steeds niet verder kwam dan level 8 ofzo.. toen voelde ik me wel koning en iets anders wat leuk was uit die goeie oude tijd, was dat wij (ik en me broertje) de karakters van super mario allemaal anders noemde zoals ze eigenlijk heette zo noemde we luigi bijvoorbeeld: luugie en was GAME OVER: gaame over (als je snapt wat ik bedoel) jaaaaajaaa die goeie oude tijd... soms mis ik die