1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw meest memorabele game-moment

Discussie in 'Algemeen' gestart door Grote Smurf, 29 jan 2005.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ging vroeger (7 jaar geleden) altijd bij mijn overbuurmeisje Tomb Raider II spelen ...

    Die kreeg ik toen ook op mijn pc'tje :) En toen was ik heeeelemaal verslaaft aan Lara's Home ... (die training enzo) Ik maakte me toen altijd op de mooiste manieren dood 8) en ik sloot later in deel 3 die opa altijd op in die koelkast O-)

    Wat een mooie tijd was dat, als ik daar weer aan terug denk
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was grappig. Maar wel zwaar irritant dat die opa de hele tijd achter je reet aanliep. Daarom kon je hem dus opsluiten in de vriezer! Echt grappig.
     
  3. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, vorige consoles hebben we mooie tijden gehad, allemaal wel denk'k.
    mijnen op bots plakken in Perfect Dark, en wanneer ze genoeg hadden *tuut* ... :p
    Perfect Dark _O_
    Toch blijft de release van de eerste KotOR ook bij een van mijn meest memorabele gamemomenten.

    EDIT: Later gaan we allemaal praten over de oude tijden "Weet je nog dat we verslaafd waren aan Halo? mooie tijden, mooie tijden"
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oude tijden? Halo is toch nog niet zo oud. Dat noem ik niet oud. Maar goed. Ik was helemaal verslaafd aan Tomb raider. Dat WAS pas een game. Nu zijn de nieuwste delen echt poep. Vroeger was het echt vet. Op quads rijden en op sneeuwscooters. En heel die wapen-uitrusting. Mooie tijden!
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Game: Call of Duty (PC)
    Level: Stalingrad

    Dat was nou nog eens heftig. Ik rende die heuvel op allemaal explosies, vliegtuigen, er vliegen allemaal kogels om je oren. Ik kreeg echt kippenvel. En toen moest je wachten totdat ze stralingrad helemaal gingen bombarderen vanaf de andere kant van het meer. En toen allemaal bommen, explosies, KABAM!!, GVD zeg dat was nou echt vet en heftig.

    Game: Ninja Gaiden
    Toen ik het had uitgespeeld moest ik bijna huilen :) , dat was ook mooi
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar wel lullig van Ryu dat ie zich omdraait terwijl er zo'n schoonheid verliefd op hem is. Mooi einde van ninja gaiden.
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk voor een vervolg en daar zit ik echt op te wachten
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker. Dat is het spel wel waard. NG was echt super.
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik hoop dat het nog steeds zo moeilijk wordt en een multiplayer zou ook zeer vet zijn. :D
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Cooperative een level doorlopen op een gesplitst scherm. Zou echt vet zijn. En tegen elkaar in zo'n soort arena ofzo.
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    jep dat weet ik :) ik was ook volkomen serieus:)
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    41 dagen wil ik best geloven, kom ik toch ook aardig in de buurt, vooral na de mainquest allerlei dingen uitzoeken en ontdekken, andere quest gaan doen enzo.
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat is best lang. Zo lang kan ik een game niet spelen. Tenzij het SA is. Maar dat is nog eventjes wachten.
     
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    zolang kan ik een game ook nie spelen.;)

    maar Morrowind is geen game het is KUNST _O_
    ik heb dan wel de goty editie dan heplus de 2 uitbreidingen:)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar toch. Ik sta versteld. Ik kan alleen Free roaming games lang spelen. Neem Vice city. Heb ik een hele tijd gespeeld. San Andreas word helemaal de max! Met die game ga ik m'n record verbreken wed ik.
     
  16. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Morrowind is een free roaming game;) wel rpg maar fantastische sfeer, je moet er van houden:)
    en san andreas jep die word echt zo gruwelijk, mede door die hip hop sfeer eraan.
    en natuurlijk N.W.A Fuck the police soundstrack :cool:
     
  17. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn ultieme game moment was toen ik een jaar of 6 was
    mijn buurjongen had al zowat een jaar de nintendo(nes) en hij vond zelf dat hij duckhunt ownde, toen kreeg ik ook een nintendo met mijn verjaardag wat gister dus precies 14 jaar geleden was :) maar daar zat ook duck hunt bij, en toen heb ik een weekje gewoon lekker alleen met mijn vader en broertje die spelletjes gespeeld, en toen ging ik maar weer eens op visiete bij mijn buurjongen, het was carnaval vakantie meen ik mij te herrineren dus...
    maar toen gingen we dus ook nintendoo-un:p en dus starte hij duck hunt op:) en het leuke was dat ik 4 x achter elkaar in level 14 ofzoiets kwam en hij steeds niet verder kwam dan level 8 ofzo.. toen voelde ik me wel koning :)

    en iets anders wat leuk was uit die goeie oude tijd, was dat wij (ik en me broertje) de karakters van super mario allemaal anders noemde zoals ze eigenlijk heette
    zo noemde we luigi bijvoorbeeld: luugie 8)
    en was GAME OVER: gaame over :p (als je snapt wat ik bedoel)
    jaaaaajaaa die goeie oude tijd...
    soms mis ik die :)
     

Deel Deze Pagina