1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw perfecte game!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 27 jul 2005.

  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk H3 :+
    *Droomt lekker mee
     
  2. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij zal het ook een race simulatie zijn! Een mix van Forza en NFS.
    Lekker hier en daar sleutelen een dikke ride maken maar wel de realisme houden!

    Dus wanneer je ietst raakt ook daadwerkelijk schade krijgt aan je ride en zelfs zover gaan dat wanneer je teveel schade hebt je ride gewoon kapoet gaat :D

    Dat zal wel een vette game worden *)
     
  3. eTa.XcesZ

    eTa.XcesZ ETA

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Titel:
    Genre: Shooter
    Beschrijving:

    Het is een mix met de gameplay van Halo 2 de guns en voertuigen van BF2:MC en de maps van battlefield 2 op de pc en nog heel wat andere games.

    Je kunt je eigen character maken en de kleuren zoals in Halo 2.
    En het is egt een live game. Dus veel actie in steden, open velden en oerwoud waar je de spanning gewoon kan voelen.

    Je kunt verschillende wapens uitkiezen aan ut begin van ut spel voordat je respawnt net zoals CS, maar dan zonder ut geld gewoon een max. aantal dingen voor uitrusting.

    Je kunt switchen van first person naar third person en je hebt wat leuke shit zoals night vision en hitte vision.
    Bijna alles kan kapot zoals in black en je scherm beweegt mee met de acties die je maakt zoals in Killzone.

    En dan natuurlijk de gametypes: TDM-DM-CTF-Infiltration-Plant the Bomb en als het kan. Elimination...wel op kleine maps zodat je elkaar snel kan vinden.

    Het praten is gewoon 1x een knopje indrukken en als je ophoudt met praten gaat je com uit.
    Je kunt je vijand ni zien aan irritante dingen boven zijn hoofd het is search% destroy, don't see him..bad luck sunshine.
    maar als je dood gaat, gaat je beeld wel naar diegene toe of waar de schot vandaan kwam.

    Kortom: Ieder persoon is uniek, de actie is intens en het lijkt alsof je echt meedoet de gameplay is soepel en heerlijk om te spelen.
    Alles gaat kapot, je beeld schudt mee, kogels vliegen om je oren en je vraagt om hulp of schreeuwt ut uit en gaat er recht op af.
     
  4. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16

    klinkt wel lijp_O_
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik wil gewoon een game waar ik alles in kan doen. Gewoon een wereld die ik helemaal kan aanpassen en waar ik alles kan doen zonder verplichtingen.

    Als ik een game zou moeten kiezen dan wordt dat UT2007 _O_
     
  6. basovich

    basovich Guest

    gewoon een game waar je je eigen dorp/stad kan inprogamern+de mensen die er wonen etc etc alles precies hetzelfde en ook allerlei updates wanneer er bijv. een nieuw huis wordt gebouwd DAT zou vet zijn, en dat je dan gewoon naar je eigen school enzo kunt gaan ECHT vet 8)..een soort MMO zoals die van mauros vos
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2006
  7. eTa.XcesZ

    eTa.XcesZ ETA

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    je heel eigen wereld maken...lolz, dat gaat veel tijd kosten

    Laat die school dan maar agterwege
     
  8. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Een soort Pro evolution soccer en hattrick en some more gecombineerd.
    Voetbal, manager en zorgen voor de ontwikkeling van jonge talentjes in 1 spel. Dat zou heel heftig zijn...
     
  9. Ishdur

    Ishdur Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ultime game:

     
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Een stategy wargame waarin je gewoon een land over de wereld kiest en dan oorlog moet voeren met de echte wapens die dat land over zijn beschikking heeft, lijkt me cool. En dan een beetje in de vorm van Command en Conquerer/ Dune ofzo. Dat je met Oezbekistan Rusland probeert binnen te vallen ofzo :+
     
  11. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    oblivion online dat zal tof zijn.
     
  12. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhh mijn ultime game??
    Ik zal Dead or alive en Final Fantasy7 met elkaar mixen(Doa en FF7 characters in een turn based rpg).
    haha maja tecmo en square enix gaan tog nooit samen werken..zucht..
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    eindelijk een scootergame
    Titel: Scooterracing
    Genre: Racing
    beschrijving:
    Bouw je eigen scooter vanaf de grond op, plaats echte parts en upgrade je scooter tot de ultieme race monster, illegale races als legale races in 2 modes street and racetrack. street is de geheime scootermeetings waarbij je auto's en palen ontwijkt midden in de stad, en racetrack op echt bestaande race tracks je scoot volopen trekken. Dat zou eens een originele zijn:emo: :b:
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    ???
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ja echt he, wat er allemaal in mijn hoofd omgaat, maarja daar ben je grafisch vormgever voor;)
     
  16. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij heb vast geen scooter:p :b:
     
  17. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Paar concepten die ik zelf heb verzonnen:

    Oblivion MMORPG
    Ultime groot schalige oorlogsFPS (tijd: heden)
     
  18. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn "perfecte" game :9
    Je leeft op de aarde je bent nog een tiener van een jaar of 17. Het is in de toekomst het jaar 2200. Er is al heel veel buitenaards leven ontdekt. De aarde komt in oorlog met de planeet ....... Iedereen tussen de 16 en 25 moet het leger in. Allereerst moet je een training volgen en moet je leren schieten, je moet je skills verbeteren in schieten, tijgeren, rennen, conditie, etc. etc. Bij het begin kan je nog niet eens van 10 meter een blikje omver schieten met een sniper bij wijze van. :+ Je skill train je niet alleen op trainingsbanen, want dat zou een beetje erg saai worden. Al gauw mag je naar kleine dorpjes die worden aangevallen door aliens. Je kan vanaf dat moment alles doen. Je kan weg rennen terug naar de basis, je kan ergens in een huisje in een hoekje gaan zitten. Je kan een auto pakken die gewoon nog op de straat staat (als ie nog heel is). Maar natuurlijk kan je ze ook allemaal helemaal kapot schieten}:] . Je hebt 1000en wapens, want we zijn 200 jaar verder. Zo krijg je telkens missie's. Eerst op aarde om dorpen/steden te beschermen, telkens anders natuurlijk. Later mag je dan met ruimteschepen, waarmee je ook gevechten moet doen in de ruimte a la star wars. Op de planeet van de aliens heeft de mensheid het voor elkaar gekregen om een basis te krijgen op een klein stukje land daar. Je moet die basis zien te bereiken. Van daar uit moet je steeds dorpen/steden gaan veroveren rondom het gebied. Je kan dit vanuit lucht doen, vanaf water of er met tanks op af gaan. Je kan dan ook nog kiezen of je er met een gigantisch leger op af gaat of met een wat kleiner leger en dan tactisch in een toren iedereen snipen. De keuzes zijn gigantisch. Als je niet goed genoeg de omliggende dorpen die je hebt verovert beschermt kunnen ze weer verovert worden door de aliens. Je kan dit offline doen, zodat je 'medestrijders' npc's zijn, maar het kan natuurlijk ook op live zodat je gewoon heel team-based en dat je het nog tactischer kan aanpakken. Bijvoorbeeld je spreekt af dat de helft via lucht gaat, een kwart via water en nog een kwart via land. Met allemaal spelers van vlees en bloed :p 8)
    Hoe zouden jullie dit vinden? :cool:
     
  19. Darkness Xbt

    Darkness Xbt Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Als k zou meoten leigen: heel leuk lkkr knallen
    Als k dat niet moet: lijkt me echt te saai, srry, en aliens? dat is vind k iets te cliché
     
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een soort GTA, maar dan van het 'perfecte' leven. Dus überrealistische graphics, dat je een leuk huis hebt in, nou Florida ofzo, lekker zonnig altijd. En dat je daar gewoon naar winkels kunt gaan, restaurants, het strand. blablabla. En dan online, met andere mensen die ook in die 'wereld' leven. Dus eigenlijk gewoon een grote online stad waar iedereen zijn eigen plekje heeft, en je dus met elkaar kunt chatten enz.

    maargoed.. ik denk dat dit eerder dromen van mezelf zijn en niet te realisteren in een game..

    maar dromen is ook leuk :)
     

Deel Deze Pagina