1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw top 5 games van 2009

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sloober, 10 dec 2009.

1. Aerodynamisch

Aerodynamisch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top 10 bevalt mij beter, te veel moois dit jaar.

1) Modern Warfare 2
    Desondanks een iets mindere campaign dan MW1, toch een heerljk spel. Spec Ops mode toevoeging was perfect voor de MW franchise. MP blijft verslavend.

2) Assassin's Creed 2
    Perfecte sequel. Briljante pacing en goede toevoegingen.

:cool: Dragon Age Origins
    Bioware blijft toppers uitbrengen. Veel te doen, schitterende wereld en veel opties. Heb niet veel westerse RPGs gespeeld maar deze speelde perfect.

4) Forza Motorsport 3
    In mijn ogen de beste racing sim tot nu toe. Je kan het jezelf zo moeilijk of makkelijk mogelijk maken. Veel auto's, tracks en events. Altijd goed.

5) Batman Arkham Asylum
    Wel gespeeld op PS3 maar zal niet veel verschillen. Een van de beste license en Batman games. Prachtige game met goede gameplay.

6) Street Fighter IV
    Heeft voor mij het fighter genre helemaal veranderd. Ben geen pro maar heb mij vele uren vermaakt met het spel.

7) Borderlands
    Co-op games zijn altijd vermakelijk en deze werkt het perfect uit. Enige minpuntje is het karige verhaal.

8) Fifa 10
    Na vele uren in eerdere Fifa en PES games. Eindelijk het gevoel op totale controle in een voetbalspel.

9) Blazblue Calamity Trigger
    Officieel nog niet uit in Europa maar deze schitterende 2d fighter doet zeker niet onder voor Street Fighter 4. Onthoud deze titel voor de mensen die er nog niets van hebben gehoord.

10) Shadow Complex
    Een van de beste DLC games die er op dit moment te downloaden is. Solide gameplay.

Heb Halo 3 ODST, Tales of Vesperia en GTA Episodes nog niet gespeeld die mogelijk in het lijstje kunnen komen. Helaas voor X360 slechts 2 exclusives in mijn lijst dit ten opzichte van PS3 die er meer zou hebben. 2010 ziet er wel goed uit voor 360 op exclusives gebied.

2. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. COD Modern Warfare 2
    2. Fifa 10
    3. UFC Undisputed
    4. Forza 3

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    1. Operation flashpoint, Uber en uber vet.
    2.DJ hero, omdat guitar hero mij niet ligt is het deze geworden.
    3.GTA IV content, omdat het gewoon uber vet was:cool:
    4. Battlefield 1943, omdat ik deze nu nog speel.
    5. Far cry 2, geen game uit dit jaar maar een game die dit jaar wel veel gespeeld is.

4. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Assassins Creed 2
    Voor mij geen twijfel over mogelijk. Een super vet vervolg op een, al zeer goed, eerste deel. Missies zijn tof, wapens zijn vet, finishing moves zijn bruut en zo kan ik nog wel ff doorgaan...

2. Battlefield 1943
    Game heeft me weer terug doen denken aan het legendarische pc-spel. Daarnaast heb ik me er zeer lang mee kunnen vermaken.

3. CoD: Modern Warfare 2
    Single-player was zoals ik hem verwachtte. Kort, maar wel heftig en vol actie. Spec-ops vond ik zeer leuk. Multiplayer is me echter tegengevallen en daarom "slechts" derde.

4. Halo: ODST
    Weer eens wat anders dan de Masterchief. De firefight mode vond ik erg tof met een stel vrienden en heb ik dan ook leuker gevonden dan de singleplayer.

5. ???
    Heb ik niet; heb namelijk veel games dit jaar gespeeld die afgelopen jaren zijn uitgekomen.

5. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    1. COD: Modern Warfare 2
    Ondanks de vele reacties van mensen die hem vonden tegenvallen (je moet ook niet zo met de hype meegaan, dan valt alles tegen!), vond ik het gewoon weer een geweldige shooter!

2. Battlefield 1943

Heerlijke shooter, wat een leuke verassing voor een mooie prijs!

3. Halo 3: ODST

Een aangename afwisseling.

4. Borderlands

Een goede nieuw spel binnen het relatief jonge genre.

5. Fallout 3 DLC

Gewoon een paar mooie uitbreidingen van een mooi spel!

Ik moet er wel bijzeggen dat ik heel veel toppers nog niet heb gespeeld, vanwege tijds- en geldgebrek. Ik wil zoiezo nog spelen: Dragon Age: Origins (Bioware FTW!), DJ Hero, Asassins Creed 2 en ga zo maar door..

6. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    een top 10 lijkt idd makkelijker, ik wil creativiteit belonen t.o.v. vervolgen, download extra's en/of remakes; maar ja, toch dienen daarin wel de echte pareltjes benoemd te worden, want het zijn nu eenmaal mijn meest gespeelde games van het afgelopen jaar... kortom na lang intern beraad:

1 ) Fifa 10
    2 ) Shadow Complex
    3 ) Modern Warfare 2
    4 ) Batman: AA
    5 ) Borderlands

ps. leuke thread trouwens, ik houd van lijstjes, maar meen me te herinneren dat op deze site opsom-topics een beetje zijn uitgeband... gelukkig doet iedereen tegen het eind van het jaar een beetje aan het good old 'door de vingers zien' (al dan niet noodgedwongen na het afsteken van vuurwerk)

Laatst bewerkt: 30 dec 2009
  7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    1. Assassins Creed II
    2. Batman AA
    3. Streetfighter IV
    4. GTA IV The Ballad of gay Tony
    5. Forza 3

8. Crit

Crit Guest

1 Assassin's Creed II
    2 Left 4 Dead 2
    3 Call of Duty: Modern Warfare 2
    4 Dragon Age: Origins / Halo Wars
    5 Call of Juarez: Bound in Blood

9. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top 3:
    1. Fifa 10
    Blijft gewoon mijn favorite game
    2. Modern Warfare II
    Geweldige Multiplayer die je maar blijft spelen, ontzettend verslavend.
    3. Assassin's creed II
    Heel kort: "Prachtig spel!"

Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    1. Assassins Creed 2
    2. Tales of vesperia
    3. Star ocean the last hope
    4. COD: Modern Warfare 2
    5. Batman: Arkham Asylum

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Startpost nu definitief bijgewerkt.

Dank aan alle 111 stemmers! Grappig dat de nummers 1 & 2 zo dicht bij elkaar liggen. Als ik naar de lijst kijk zijn er nog zat games die het checken waard zijn..

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm,

1.) Bayonetta, (had hem in 2009 vandaar :))
    2.) Borderlands (gewoon heerlijke co-op game)
    3.) Blazblue (kwam uit het niks voor mij, geweldige fighter)
    4.) Resident Evil 5 (co-op kapot gespeeld)
    5.) Batman (zeer vermakelijk en kwam voor mij uit het niets)

13. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    AC2 nogsteeds voorop \o/

En is dit niet iets voor op de frontpage?

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat denk ik niet, was al een mod die een aparte poll had gemaakt met zelfde onderwerp, op frontpage..

Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  15. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    1. Assassins Creed II
    Erg goed te spelen, niet te moeilijk, heerlijke verhaallijnen, prachtige setting, heerlijke muziek, vermakelijke achievements, etc etc.

2. DiRT 2
    Mooi divers offroad racespel die zowel offline als online erg lekker was om te spelen

3. GTAIV: Episodes From Liberty City
    GTA vermaakt altijd. De beide Add-ons geven mij weer een excuus om lekker rond te hangen in Liberty City met een aantal zeer brute missies erbij.

4. Fallout 3 DLC
    Fallout 3 was al een heerlijk topspel (die ik overigens dit jaar pas heb gespeeld) en de DLC gaf er nog weer een goed staartje aan.

5. Fable II DLC
    Tikkeltje te kort en te makkelijk, maar daarintegen niet minder vermakelijk en leuke verhaallijnen erin.

16. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    1 - Forza Motorsport 3
    2 - Assassins Creed 2
    3 - Call of Duty MW2
    4 - Race Pro

meer games heb ik niet gekocht in 2009 dus kan verder niet oordelen.

17. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    1 Need for Speed Shift
    2 Call of Duty MW2
    3 Halo ODST
    4 Race Pro
    5 Halo Wars

Meer xbox 360 spellen van het afgelopen jaar heb ik niet gekocht/gespeeld. Heb Resident Evil 5 deze week dan wel gekocht, maar nog niet gespeeld. CoDMW2 op beamer met 3 andere gasten splitscreen is gewoon geniaal. Race Pro gewoon rijdt gewoon lekker, Halo ODST splitscreen bij een vriend van me op een mini crt scherm gespeeld, anders stond hij misschien wel op 1. Halo Wars van mijn huisgenoot een aantal missies gespeeld en was best aardig. Op nummer 1 van dit jaar staat voor mij NfS Shift. Ik heb Forza 3 niet gekocht, doordat ik Race Pro en Forza 2 nog niet uitgespeeld had. Shift probeerde iets compleet anders en dat vond ik best vermakelijk. De bugs heb ik maar weinig last van gehad en als je eerst Race Pro hebt gespeeld zijn de graphics van Shift helemaal prachtig.

Ow ja voor de mensen die gaan bashen op de besturing van Shift, het rijdt lekkerder als je er een stuurtje bij hebt. Met controller vond ik er ook niks aan :+

Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    - Fifa 10
    - Batman: Arkham Asylum
    - Assassin's Creed II
    - GTA: TBoGT
    - Call of Duty: Modern Warfare II

Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  19. Modder-Eter