1. Fallout: New Vegas
2. Darksiders
3. Bayonetta
4. Mass Effect 2
5. Pro Evolution Soccer '11
1. Toch weer Fallout. Misschien was ik zelfs al tevreden geweest als het gewoon weer hetzelfde als 3 was geweest maar dan in een andere setting. Maar deze game is eigenlijk precies zoals 3 had behoren te zijn, quests zijn veel uitgebreider en er is veel meer te doen. Dat is genoeg voor mij want 3 was al 1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld.
2. Darksiders. Twijfelde nog of ik deze op 1 moest zetten. Echt een heerlijke game. Geweldig neergezet, platform-elementen, puzzle-elementen en combat-elementen. Ook wel een mix tussen God of War en Zelda genoemd, die heel goed uitpakte. En War is een baas.
3. Bayonetta. Fantastisch stijlvolle game en de combat is zo geniaal gedaan. Het voelt ook precies goed als je aan het vechten bent en je hebt met de variatie in wapens en combo's heel veel diepte erin. Van het verhaal snapte ik dan weer geen reet.
4. Mass Effect 2. Om de een of andere reden is hij me minder bijgebleven dan deeltje 1, qua verhaal. Desalniettemin een geweldige game, maar niet top3 voor mij.
5. PES11. PES is weer op de goeie weg maar helaas nog veel kleine foutjes waar je je steeds meer aan ergert. Echter blijf ik hem met plezier spelen.