1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw top 5 games van 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sloober, 3 dec 2010.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.044
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Eh volgens mij kloppen jouw tijdlijnen dan niet, ik ben 21 en Duckhunt en Super Mario Bros hebben geen geheimen meer voor mij :cool:.
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    1 : Fallout new vegas
    2 : Mass Effect 2
    3 : Halo Reach
    4 : Alan Wake
    5 : Blur
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Lastig lijstje, ik heb nog zoveel games liggen waarvan ik alleen de eerste 2 levels heb gespeeld ofzo. Dan toch maar:

    1. F1 2010

    Eindelijk een Formule 1 game. Zo lang op gewacht, ondanks de bugs die er in zitten heb ik dit spel toch het meeste gespeeld. Heel erg tof, rijdt lekker. Spannende races.

    2. Red Dead Redemption

    Ook nog niet zo heel ver mee, maar dat komt meer omdat ik bijna altijd mijn paard pak en dan gewoon ergens heen ga. En dan weer terug, en dan onderweg dit, onderweg dat. De sfeer is zo bruut. Heel erg vet.

    3. UFC10/09

    Dit jaar UFC ontdekt. Begonnen met 09 en samen met een vriend compleet verslaafd aan vechten met UFC. 09 in exhibition helemaal kapot gespeeld en 10 bij vrienden ook zo super vaak gespeeld. Heerlijke game om met een paar man te doen.

    4. Call of Duty: Black Ops

    Singleplayer ook nog niet uitgespeeld, maar dat zit wel snor. Leuke locaties, toffe actie en gebeurt gewoon veel. Multiplayer nu een kleine 20 uur gespeeld en blijft verslavend. Kan het zo weer aan zetten voor een paar games.

    5. Darksiders

    Hell yeah, beetje voorbarig, maar moet mijn lijstje toch vol krijgen. Gisteren binnen gekregen en gelijk begonnen. Gevechten zijn bruut, eindbazen zijn bruut, sfeer is gruwelijk. Gelijk weer verder spelen nu. :cool:
     
  4. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    1. Mass Effect 2
    Een van de weinige RPG's (naast KOTOR + Dragon Age) waar de beslissingen niet zo Zwart-wit zijn.

    2. Halo Reach
    Halo Reach maakte de hooggespannen verwachtingen wat mij betreft helemaal waar. Voor het online gedeelte is het beste ooit.

    3. AC: Brotherhood
    Vechten is simpel, achervolgen saai, verhaal moeilijk te volgen en toch is het geweldig om te spelen. Rome is gewoon heel vet en het freerunnen door de stad blijft (tot nu toe) geweldig. Daarnaast is de link naar de echte geschiedenis soms echt boeiend.

    Bovenstaande games staken er wat mij betreft duidelijk bovenuit.

    Rest van het jaar heb ik verspeeld aan Dragon Age, welke zonder twijfel op 1 zou staan als hij uit 2010 zou komen :D
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    20 jaar en ik game vanaf de SNES/zo'n vaag kleine computer met een groene kleur en voor de rest zwart met allemaal kleine spellen erop 8)
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    1. Halo Reach
    2. Call of duty Black ops
    3. Super meat boy
    4. ilomilo

    grootste tegenvaller:
    Medal of honor

    enigste games die ik dit jaar heb gekocht :+
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Tyrant, Cookie, John en Jorrie :

    Thnx dat jullie even hebben gereageerd hoef ik het niet te doen haha geen zin om discussies met mensen te voeren die niet weten waar ze over praten of de jaren niet kunnen onthouden oftewel: fredfenster. so thnx guys:D
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Top 5 games van dit jaar

    1. Alan Wake
    Waarom? lees 't maar na in het Alan Wake topic, voor mij één van de beste games van de Xbox360

    2. Supreme Commander 2
    Beste rts voor de X360 en imo de beste rts van dit moment, gisteren ook weer eens kanes wraith gedaan maar ik vind Sc2 gewoon beter. Er is maar één spel dat zich nu goed kan meten met SC2 op de X360 en dat is Warcraft 3 maarja die kan ik (helaas) alleen op de pc spelen.

    3. Risk Factions
    Hartstikke tof, echt heel veel uren in gestoken. De "Amerikaanse" risk variant is even wennen, maar ook lekker aggressief en verslavend!

    4. Worms Armageddon
    Heel tof, tja, weinig aan toe te voegen

    5. Fable 3/ Halo Reach/ Black ops
    Allemaal ongeveer op de 5de plek, niet hoger in de lijst omdat:
    Fable 3: leukste Fable van allemaal maar echt veels te weinig side quests, zo jammer, in één playtrough alles wel gezien
    Halo Reach: tja, beetje gaar dat je zo belachelijk veel MP moet doen om voor de laatste 40 gamerscore oid, waar blijven die experience weekends?
    Black ops: sp misschien de leukste van alle cod's, mp is ook beter, toch kan ik mij er weer erg over opwinden als ik iemand zou moeten killen maar dat het toch niet gebeurd ofzo. Heel raar/ jammer.

    Worms & Risk staan vooral ook hoog omdat er ik echt heel veel uren in heb gestoken.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk dat ik die Risk ook maar eens ga downloaden. Hoeveel punten kost die?
     
  10. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    1.Mass effect 2
    Pas mee begonnen maar zie nu al dat dit mijn nummer 1 wordt van 2010, tevens heb ik mass effect ook meer keer uitgespeeld.

    2.Red dead redemption
    Erg cool gemaakt allemaal en zeker een tof genre waar ik van hou.

    3.Castlevania: lord of shadow
    Super strak spel met vette bosses. Dat er veel elementen uit andere games geeft niks als het maar goed is uitgewerkt en dat is hier wel het geval.

    4.Transformers: War for Cybertron
    Nostalgie :thumbs:

    5.Limbo/pinball FX 2
    Weet niet welke ik moest kiezen> Limbo is het meest sfeervolle 2-D spel dat ik in tijden heb gespeeld en pinball is extreem vermakelijk voor een lange tijd.

    Geflopt in 2010: Lost planet 2

    Ik zet er geen first person shooters bij omdat die niet echt veel vernieuwingen met zich mee brengen.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  11. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Halo: Reach -->OF COURSE
    2. Fable III --> Heerlijk sprookje
    3. Red Dead: Redemption --> Nog nooit heeft een game zoveel indruk op me gemaakt
    4. Call of Duty: Black Ops
    5. Guitar Hero: Warriors of Rock --> Megadeth_O_
     
  12. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Vreemd dat op de frontpage poll Halo Reach op nummer 1 staat en hier op nummer 4 :lol:
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb maar 5 games gespeeld dit jaar, en kan een top drie maken:
    1. Battlefield Bad Company 2
    2. AC Brotherhood
    3. Castlevania: Lords of Shadow

    De 2 missers van het jaar waren Red Dead Redemption en vooral Call of Duty: Black Ops.

    Black Ops krijgt de eer voor flop van het jaar.
    Red Dead Redemption was in ieder geval nog origineel, alleen wat slecht uitgewerkt.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt veel over RDR zeggen, het kan je smaak niet zijn, maar dat het slecht uitgewerkt is, is klinklare onzin |:-!
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou dit soort games houd ik juist van, en de hele western-settting enzo was allemaal prachtig.
    Misschien is slecht uitgewerkt niet het juiste woord, maar het boeide gewoon totaal niet? Vond het wat slapjes allemaal.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De wereld en characters van RDR waren prachtig uitgewerkt , maar qua gameplay was het nog wel heel erg de oude GTA template van rijd hierheen, schiet dat neer, verzamel dit.

    Weinig nieuwe gameplay, alleen wel in een fantastisch mooie nieuwe setting
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Juah, ik weet niet. Misschien was dat het wel gewoon, misschien had ik op dat moment geen zin in dat soort game. Maar de personen etc. trokken me ook niet echt, het verhaal kwam maar niet echt op gang.

    Het was ook geen boutgame, daar niet van:+
    Maar voor mij geen topper o.i.d.
     
  18. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8

    Als ik jou was zou ik die game nog maar eens gaan spelen dan....gisteren waren namelijk de Video Game Awards en je mag 3x raden wat de beste game van 2010 was :thumbs:

    Daarnaast wisten ze nog 3 Awards te winnen: Best Song in a Game (Jose Gonzalez), Best Original Score en Best Downloadable Content :)

    http://www.youtube.com/watch?v=QN-_aXDHLuE

    Is er al weer een nieuwe tussenstand in dit forum?
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Beste game van 2010 =(
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.484
    Leuk Bevonden:
    908
    De meningen over RDR zijn enorm verdeeld. Ikzelf vond het ook zwaar tegenvallen. Eerste paar uur is het schitterend...daarna is het herhaling...herhaling...herhaling.....en oja...herhaling. Tegenvaller numero uno voor mij :mad:
     

Deel Deze Pagina