Bro rdr2 zuigt gewoon deal with it. Verder wel eens met je wat betrefr shadow of the tomb raider. 1 vd mooiste games op mijn scherm, maar was er al snel klaar mee. Been there done that..
Main game sinds 3 jaar: Rocket League Beste games voor mij: 1. God of War 2. Spiderman 3. AC Odyssey Flop: 1. DIshonered 2, Weet niet of het van 2018 was maar ik heb hem in 2018 pas gespeeld. Viel vies tegen.
Ik heb zo geen ene fuck gespeeld dit jaar. Mogen games van eerdere jaren ook? TOP: - Legend of Zelda: A Link between Worlds, zo, skit. Ook letterlijk de enige game die ik heb gespeeld..
Heb volgens mij maar 2 spellen gekocht, maar de flop is toch wel BFV voor mij. Misschien twee weken gespeeld en daarna niet meer aangeraakt.
(Semi)Flops: Sea of Thieves Mario Tennis aces Top: Red dead redemption 2 WoW: Battle for Azeroth Never Alone Stardew Valley
Top: 1. Cuphead (Oke eigenlijk 2017, maar in 2018 gekocht en gespeeld) 2. A Way Out. Top local coop game Verder alleen maar oudere jrpgs gespeeld op de PS3 Flop: RDR2. Niet echt een flop en voor sommigen waarschijnlijk heel goed maar voor mij toch een tegenvaller. Op de een of andere manier vind ik het gewoon voor geen meter spelen. Deel 1 vond ik fantastisch maar deel 2 kom ik niet in. Het hunten trekt me niet en kom op, je kan de game nog zo goed vinden, dergelijk controls kunnen gewoon niet meer.
1. God of War 2. Red dead 3. Detroit become human 4. Spider-Man Flops koop ik vrijwel niet. Ja als ze in de budget bak liggen dus de flops van 2018 moet ik nog spelen waarschijnlijk.
1. God of War 2. AC Odyssey 3. Spider-Man Verassing voor mij is CoD 4. Ik speel wel alleen Blackout, normaal domination / TDM etc binnen CoD kan ik me niet meer mee vermaken.
Ja toch? Jezus.. WAT EEN GAME. Ik denk oprecht dat het jaren geleden is dat ik echt zo kon genieten en met zweet in de handjes en te weinig ammo sta te knokken voor mijn leven. Spijt hebben dat ik die zombie moest knallen en hopen dat ik nog ergens IETS vind om door te kunnen. Keuzes maken, gek worden van die motherfucker en vooral van die geluiden en muziek! LOVE IT!! Game van het jaar denk ik, tenzij TLOU 2 dit jaar nog komt.