1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra de game uit is , Post dan hier jouw Vetste actie moment die je in de game bent tegen gekomen of zelf heb gecreeerd !

    Ik zou zeggen barst los na 29 april :thumbs:
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En ook deze topic gaat op de 29ste weer open :)
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dat ik vanaf zo'n 200 meter in freemode uit een helicopter sprong en het overleefde, dat is echt te stoer:)
     
  4. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik als een gek tegen een paal aan reed en dat hij dwars door de ruit heen vloog.
    En dat gescheld in de game is gewoon vet je bestelt wat te eten zegt die kerel your order motherfucker.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In een van de eerste missies moest ik een man achtervolgen en doodslaan. Hij klom een gebouw in en ik sloeg iets te hard. Hij viel door de ruit, tientallen meters naar beneden in de zee. Man dood, missie gehaald. Super, die vrijheid om missies op te lossen!
     
  6. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteravond pas begonnen met spelen. Werk en rijles. Op zich niet erg, maar met in je achterhoofd steeds de gedachte dat GTA IV op je ligt te wachten...
    Maar mijn broertje had het spel overdag al gespeeld toen ik nog aan het werken was. 's Avonds ging ik dus spelen kwam hij kijken en toen ging ik dus ook die missie doen.
    Ik pakte dus eerst zijn mes af (broertje: "huh?") Daarna sloeg ik em een paar keer en liep die gast dus een beetje kromgebogen. Ik dacht: het zal toch niet... En toen schopte ik hem door het raam.
    Geweldig :)
    Vooral om daarna te horen van mijn broertje dat hij die gast dus eerst in elkaar geslagen had en pas zijn mes afgepakt had toen ie dood was.
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    die missie dat je iemand in het park moest bellen, en dan hoorde en zag je iemand opnemen. En dan hoorde je hem praten en nog geen halve seconde later hoorde je hem pas door de telefoon. Cool gedaan.
     
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    net ging ik de 500 feet weely doen op mijn poggio. Dwars door de politieblokkade en toen daarna kwam er dat achievement te staan :)
     
  9. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Iemand dood knallen, 911 ambulance bellen, die ook dood knallen, dan 911 police bellen en met de ambulance over alles en iedereen heen rijden..
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Net had ik nog een 5 dubbrlr koprol gemaakt!! Wat zag dat er mooi uit zeg *)
     
  11. Twisted

    Twisted Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ramde met hoge snelheid met mn zijkant(maakte handrem bocht) een andere auto zijn zijkant. Auto kantelde. Kerel en vrouwke(die zat achter het stuur) klommen uit de auto. En die knakker begon zn vriendin(lijkt mij....) in mekaar te meppen.

    Vond ik wel humor :p.
     
  12. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    online bij een amerikaan in de auto stappen

    jongens die kunnen echt niet rijden, met 230 door smalle straatjes om dan vol met de handrem een bocht te nemen. krijg er spontaan grijze haren van
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Reed op een naked bike vol langs de politie barriere op de brug van het eerste eiland. Eenmaal bij de barriere aan de andere kant (2e eiland) knalde ik (met meer dan 200km/h) face first tegen een busje. Misselijk makende crash haha. Erg vet.
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat ik op een strand een agent neerschoot en toen ging schuilen onder wat wrakstukken. Maar ze kwamen achter me aan met helikopter en boten en al dus ik zwemmen voor mn leven naar de kust. En toen via de kust en het bos kwam ik vlakbij de weg en ik werd onderweg beschoten. Ik was al een kwartier aan het vluchten en ik had zo iets van: mijn enige kans is en vluchtauto! Dus ik naar de weg toe en en daar met gevaar voor eigen leven overgestoken en ik werd nog steeds beschoten van allerlei kanten. Toen had ik nog maar 1 rood streepje over en was ik bijna bij een stilstaande auto wordt ik opeens geramd door een dikke mevrouw in een jeep en ik was op slag dood8) Al dat werk voor niks:+

    Haha dat was wel lache.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ging weer is dood, spawnde bij het ziekenhuis, ik dacht bij mezelf, ok nu ga ik wat voorzichter doen,

    ik liep dus de weg over, en gelijk van links kwam er een auto aan en die schepte mij, toen reed er nog is een auto over mijn hoofd.....

    nog maar 1 of 2 streepjes leven over, kon ik gelijk weer naar het ziekenhuis:p
     
  16. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel vet toen ik met m'n RPG 1 meter voor m'n voeten schoot, en zo keihard tegen een gebouw aan vloog, en daarna op een rijdende auto lande:thumbs:
     
  17. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vetste actie tot nu toe is dat ik 3 wanted sterren had en m'n auto op nieuw probeerde te starten omdat die zo goed als kapot was en toe kwam er een agent aan die mijn deur probeerde te openen, maar precies op dat moment kwam er een taxi als een gek langs m'n auto tegen die agent aan:cool::lol:
     
  18. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 'Dief' werd achtergevolgd door een politieagent, dus ik ging ook volgen, rende die dief een straat over kwam er net een taxi fucking hard aangereden :lol:

    Hij knalde zo over de motorkap en toen heb ik maar 911 (A) lopen bellen :lol:


    +

    Iemand wachtte op de trein, schoot ik net voordat de trein passeerde die gast in z'n knie.. :) viel die op de trein rails ^^
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  19. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed frontaal op iemand en toen was er een klein brandje in z'n auto (vlammen kwamen uit het dashboard), de bestuurder stapte brandend uit de auto en ging liggen rollen, toen explodeerde de auto en ging er een andere in de fik, toen kwam er een ambulance aanrijden die niet remde en er vol op in reed wardoor 4 auto's ontplofte, toen volgden nog 2 ontploffingen en was ik dood :eek:
     
  20. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie acties, ook wel herkenbaar, erg vet :D

    Mijn mooiste actie was nog bij het Arc de Triomphe achtige ding keihard doorheen vliegen over 2 politieautos heen. Dat was vet, vooral omdat ze de sirenes even aandoen om te waarschuwen dat je gezien wordt :)

    2de briljante situatie was dat ze me aanhielden dus stond ik daar met 2 coppers op mij af lopend midden op de weg. Helaas stond er een auto in de fik en mensen probeerden weg te rijden in blinde paniek. Ik zie van voren zo'n minivan aankomen rijden recht op mij af, laatste moment steekt hij rechts langs me heen exact over een politieagent *TUNK* andere politieagent achter die van aan, echt heel vet. Ik zat er echt van, wat de poep gebeurt hier!

    Echt heel vet de levende stad :D
     

Deel Deze Pagina