1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het volgende gebeurde gisteren en ik piste bijna in m'n broek: Er was iemand aangereden ergens op straat. Komt er een Ambulance aan, stapt de broeder uit en gaat naar de gewonde op straat. Rijd die Ambulance vrolijk door zo over die twee heen... beide dood! :lol:
     
  2. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Betreft Jeff:
    Ik moest toch wel even hard lachen toen hij weer aan het klagen was over een nieuwe vrouw van em, waarna hij de straat op rende en dood gereden werd, echt geweldig :D
     
  3. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind tot nu toe wel leuk,dat Niko in die vrachtwagen moest rijden met explosives enzo.
    En dan die opmerkingen als zijn neef belt hihi
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja: beter dat ik nu ff niet dronken wordt!
     
  5. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel vet vond:
    Ik zag een turismo dealer vlak bij mijn safehouse, ik denk ik ga er eentje kopen, maar nee dat kan dus niet. Ga ik naar bovenverdieping, pak een turismo en rijd er de bovenverdieping uit:p. Beetj James bond achtig:p
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lame: Heb je net Three Leaf Clover gehaald / overleefd.
    Boordevol met actie en levensgevaarlijke achtervolgingen, wordt je je opeens bij de Burgershot zonder reden neergetimmerd.
    Ik had mijn burger nog niet op, dus mijn leven was nog niet bijgevuld.

    Ik had helemaal niks gedaan! 8)
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ik kan echt UREN bezig ziijn met de euphoria engine :) Zo vet die crashes enz0
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Daarnet in een steegje, kwam aanrijden. Drie kerels stonden verdacht bij elkaar, opeens hoorde ik een van hen; ''Shit, someone's here, run!'' En renden ze weg. Ik schoot ze alle drie neer, één van de drie had iets van 13 pakjes money ofzo. Echt tof!
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je dan met crashes? de euphoria engine heeft toch alleen maar te maken met het gedrag van mensen, ?
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee hoor ook hoe ze vallen en de auto schade.
     
  11. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die doffe klap en het rondtollen van de 'mensen' zo vet bij een aanrijding :D.
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    :)en meer
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    op het einde dat filmpje rent Niko weg van het gebouw, werdt ie aangereden door een auto die langsreed, die hele droge dreun:+
     
  14. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een politieachtervolging waarbij er 2 wagens achter me reden, 1 was zwaar kapot maar kon nog rijden.

    Toen stopte ik bij een 'Motor Dealer', ging naar binnen en jatte een NRG-900..
    Die agenten waren inmiddels ook uitgestapt en kwamen naar me toe gerent(1 ster), ik reed weg en hun pakte ook een motor :lol:

    2 Juten achter me aan op PCJ600's :)

    (Na 30 seconden kwam ik een schans tegen, 1 sprong netjes op de schans en de ander knalde tegen de muur op)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  15. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo! Wist niet dat agenten ook andere auto's konden 'vorderen' ipv hun eigen politiewagen.

    Maar volgens mij gebeurt dat nooit als je gewoon op de weg loopt en een auto steelt.
     
  16. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 4 man op de vleugels van de rijdende Boeing 747 staan op Francis Airport, de 5e die zijn helikoper op de Boeing landt en de 6e die er met een crossmotor overheen springt. Het vereist wat coordinatie maar het blijft humor.

    Het meest misselijke moment: landen met je heli op een van de hoogste gebouwen van Liberty City, uitstappen, op de rand klimmen, naar beneden kijken en dan met zijn allen eraf springen. Niet aan te bevelen voor mensen die echt hoogtevrees hebben; het levert echt vage beelden op.
     
  17. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Het meest funny moment is de eerste keer dat ik met Kiki naar de bar ging. Ik was voor die tijd alleen nog maar naar restaurants etc geweest. Na de zuipavond kwamen we zoals gewoonlijk ladderzat de tent uit. De tekst die zij dan start was echt superhilarisch. Beetje zoals dat wijf uit de 40 year old virgin (the fucker came out of nowhere...)..

    Helemaal lallend over de piss omdat ik zogenaamd naar andere vrouwen zat te kijken...briljant...en komisch...

    Het tweede meest komische is dat wanneer Roman gaat trouwen, hij met Niko belt en aangeeft het jammer te vinden dat er geen threesomes meer mogelijk zijn. Niko reageert dan droog met de tekst 'Heb je het al aan Brucie verteld'...echt super :D
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Toch wel, ik beukte een politie auto op zijn kop en zo'n agent jatte een auto van een persoon 8), wel droog om te zien.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.031
    Leuk Bevonden:
    5.839
    Dikke lol gister met Doeliee. We gingen naar die hele grote boot en gingen er mee over een schans. Vervolgens begon het beeld bij ons beide te spacen en leek het net of die boot vloog. Vervolgens stond ik aan de zijkant te kijken en opeens was die boot verdwenen, zag alleen het water bewegen. Na een tijdje floepte opeens zijn boot weer langzaam boven water. :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaag,

    Fiasco we gaan vanavond wel effe multiplayeren als het een keer lukt om the joinen.
     

Deel Deze Pagina