1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja, ik wel:'-( Neem aan dat HybridTheory85 het daar ook over had:lol:
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Metrostation bedoelde ik ja.

    Ik net ook iets grappigs, er zat een gast op een bankje met een beker koffie is zijn hand.
    En ik had zin hem hem in elkaar te meppen ( soms heb je dat bij GTA) dus ik sloeg hem met een honkbal knuppel maar ik stond er te ver van af dus ipv hem te raken ram die koffie beker uit zijn handen en toen zei die gast " What the fuck that was my coffee".
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.709
    Leuk Bevonden:
    8.978
    Tussen 2 metro's gesandwiched worden
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een topgame toch! Gisteren was ik wat aan het rondkloten, schiet ik te ver door en schamp ik heel zachtjes een lopende agent. Hij reageert heel even en loopt door. Echter was zijn walkie-talkie / mobiele telefoon uit zijn zak gevallen Staat hij even later gewoon in zijn zakken en jas te zoeken en te vloeken :lol:
     
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel heel stoer, nog nooit gezien.
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met doeliee , met helicopter boven elkaar hangen en dan de bonvenste uitstappen \o/
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.709
    Leuk Bevonden:
    8.978
    Vet wat gebeurt er dan?
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt je keihard weggeschoten door die rotor.
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon zelf verder weinig met de telefoon, wel tegenaan lopen zodat bij wegschoof maar niet oppakken ofzo. Dat is dan wel weer jammer maar het was echt humor :lol:
     
  10. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, wel supergaaf dat dat soort dingen erin zitten, leuk om te lezen trouwens dit soort dingen. want sommige dingen maak je zelf helemaal niet mee.
     
  11. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ging met een comet half over een schrans deed een kickflip als het ware en kwam precies op mn wielen weer terecht zonder vaart te minderen :D was echt leip
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn tofste moment is niet echt een actie moment, maar wel een grappige situatie.

    Ik liep bij Brucie voor de deur en ik kwam een biker tegen. Ik sloeg die Biker tegen de vlakte, maar hij blokte hierna mijn aanval en sloeg mij keihard terug. Precies op het moment dat hij sloeg kwam er een politiewagen langs. De sirene ging aan, de agent stapte uit, terwijl ik nog op de grond lag. De biker wilde wegrennen, maar werd tot halt geroepen. De biker deed zijn armen in de lucht en werd afgevoerd per politiewagen. \o/

    Best kut als je die biker bent, het is net Nederland. Je slaat terug uit zelfverdediging en vervolgens krijg jij op je klote! :+
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net was ik effe rustig aan het rondrijden en toen stond ik naast een andere auto bij het stoplicht. Zit die gast koffie te drinken in de auto en daarna gooide die zijn beker uit zijn raampje. Het zijn de kleine dingen die het tof maken.
     
  14. Roon

    Roon ~~

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook vet om te zien is als je een granaat laat vallen, eerst wachten tot het eerst biepje en dan springen en dan kijken hoe je vliegt..
    Ik vlieg dan met een hand omhoog net als supermann dus :thumbs: !!
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hetzelfde, alleen dan met mijn motor, ik ging over de kop, dus ik denk kut ik kom zeker weer op mijn rug, maar nee hoor, precies weer op mijn wielen,
    ben je toch wel trots opjezelf hoewel het 9 van de 10 keer misgaat en het puur geluk was:p
     
  16. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam gisteren bij mijn safehouse. Stap ik mijn auto uit, zag ik iemand de achterklep van zij auto open hebben en hij stond er een beetje onder weet ik veel wat te doen.
    Vond ik er gaaf uitzien en had het nog niet eerder gezien..dus denk ff dichterbij kijken, misschien dat ik wat zie wat hij aan het doen is ofzo.
    Loop ik per ongeluk tegen die achterklep op waar hij net onder staat, dus dat ding klapt naar beneden op zijn kop. Staat hij heel even stil, stapt hij eronderweg en valt zo om op straat, zag er zo grappig uit.
    Komt even later een wijf eraan lopen (denk zijn vriendin ofzo), met een tas boodschappen, kijkt ff naar de situatie en laat zo haar hele boodschappentas vallen en alles flikkert op straat en loopt ze weg. Had het idee dat ze boodschappen in de kofferbak wou neerleggen ofzo.
    Haha, klinkt misschien niet grappig, maar je had het moeten zien..
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stapte een keer in zo'n wagen zonder dak waar een gast zat te klorten in de achterbak, ik reed weg, de achterbak stond open, en kwam op iemand zijn vingers, en ik sleepte hem mee over de straat,

    is me nooit meer gelukt, waarschijnlijk was het scripted want ik was iets aan het doen voor een random character
     
  18. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien geen actie moment, maar ik heb wel behoorlijk gelachen :D
    Ik weet niet of het jullie opvalt, maar als ik wat met Packie ga drinken, dan vind ik het beeld veel erger gaan draaien.
    Ik had namelijk met hem wat gedronken in het cafe op het hoekje, en ik wou daarna nog met hem darten, maar Niko had al moeite om op het trapje te staan :D maar uiteindelijk wel kunnen darten en dan draait het beeld nog steeds :lol:
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet mijn vetste, maar toch wel noemenswaardig:
    Een VOLLE backflip landen op een PRG 900!
    Ik reed helemaal niet zo hard, en toen tegen een hekje/pion op ofzow.. En opeens doet ie zo een hele backflip, en rijd vrolijk weer verder!
     

Deel Deze Pagina