1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    briljant idee:D misschien meot iemand eens met hem gaan bowlen als ie dronken is:p
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was laatst een beetje aan het rondkakken met iemand. We hadden allebei een paar sterren. Ik had niet echt zin meer en bleef achter op een scooter zitten terwijl er allemaal politie om ons heen zat. Toen kwam er dus een agent aan. Ik dacht "poe hee, grutjes, die gaat me doodmaken:'-( ".. Maar dat was dus niet zo. Die donut eter stapte voor op de scooter en reed met mij achterop het water in..:lol:
     
  3. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gebeurde me gister. Ik loop gewoon lekker door de stad heen zie ik opeens een zwerver staan met een bordje waar op stond: Pull my finger 1$ :lol:
     
  4. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Net had ik ook iets grappigs: ik belde Little Jacob op om wat guns te kopen, zodra ik genoeg heb besluit ik om LJ te volgen in zijn auto. Dus ik rij er met een limo achteraan, LJ rijdt als een bezetene rond. Op een gegeven moment krijg ik politie achter me aan en wordt ik samen met mijn limo en LJ's auto omringd door politie auto's. Ik stap uit en drop een granaatje waarna het hele zaakje ontploft inclusief mezelf en LJ.

    Ik kom weer tot leven en helemaal grappig was dat LJ met even later belde of ik hem uit het ziekenhuis kan ophalen :D. Dus dat kan ook als je niet een activity met hem doet XD
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij had je direct door je koppie moeten schieten... :)

    Beetje zitten te wildkakken....
     
  6. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister in free mode hadden 2 gasten een blokade bij de heliport op het 2 eiland gemaakt en liepen daar te campen en mij steeds neer te knallen.

    Toen kreeg ik opeens een idee, ik moest denken aan de film speed. Dus ik pak een bus en ram volaan door die blokade en beide gasten dood en ik blij met mijn helicopter wegvliegen
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je had packie een bom moeten laten bezorgen, dan was het pas speed geweest:p
     
  8. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat ik lekker in mn helicopter de bruggen onder door te vliegen, wordt ik gebeld door Kate. TIs een Ierse dame dus die houdt wel van een borrel dacht ik, dus in de heli haar opgehaald, katjelam geworden in de kroeg en toen de terugweg :x. Dronken in een heli vliegen is niet aan te raden ^^, probeerde nog heel dapper netjes in de tuin van Kate te landen, daarbij 2 auto's en een aantal omstanders weggeblazen. Uiteindelijk vol tegen het huis naast de hare aangevlogen, half dood uit de heli gevallen, maar haar toch nog thuis gebracht. Had daarna alleen t lef niet om mezelf binnen te vragen :d
     
  9. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister liet ik een auto ontploffen, stond er een auto net ver genoeg vanaf zodat die niet ontplofte maar wel helemaal ingedeukt was. De wielkas aan de voorkant was zover ingedeukt dat het linkervoorwiel niet meer reed.
    De auto zelf reed nog, maar enorm langzaam. Ik jat die auto, de bestuurder jat hem terug (want snel wegrijden was geen optie). Jat ik hem weer terug, toen de bestuurder weer, etc. Dat ging zo wel 5 minuten door. Echt grappig.
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gister iets meegemaakt wat ik hier ergens ook ongeveer in een topic had gelezen!

    Ik jatte voor de deur van mn savehouse een turismo (had een turismo, infernus en twee NRG900's voor mn savehouse staan, maar die wilde ik laten staan!), maar helaas kwam net een politieauto de hoek om en bleek er ook een agent op de stoep te lopen! Was een geparkeerde turismo, dus ik kon niet meteen wegrijden, dus die twee agenten uit de auto waren al uitgestapt en kwamen op me af, net als die agent die op de stoep liep! Dus ik snel wegrijden, kijk ik nog ff achterom.....zie ik gewoon twee agenten op mijn NRG900's stappen en de derde in mijn Turismo!!!! Ik dacht echt naaaaaaaaaaah, wat doen ze nou??? Kon er wel om lachen! Helaas geen vette highspeed achtervolging geworden, want twee keer de hoek om en ik was ze alweer kwijt ;)!
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gister weer iets grappigs meegemaakt :)! Deed multplayer, GTA Race, was die track op starjunction, die hele korte waar de heen een terug weg elkaar in het midden kruisen! Anyway, ik had meer zin om te kutten dan om te racen, dus ik was uit mn auto gestapt en ik had een bus gepakt! Daarmee ff tijdje tegen het verkeer in gereden en lkkr frontaal tege alle racers aanknallen! Meeste konden er wel om lachen :)! Op een gegeven moment zag ik nog een andere kerel ook in een bus, precies op het punt waar de heen en terug weg elkaar kruisen! Dus ik dacht, kijk, die heeft t begrepen! Hij was namelijk z'n bus dwars aan t zetten! Dus ik ging mijn bus ook daar dwars zetten en samen hadden we dus de hele weg geblokkeerd :D! En toen kwam van beide kanten dus mensen aanracen en vol tegen onze bussen botsen :lol:! Sommige mensen meteen godveren in de chat, maar meeste lagen helemaal dubbel :thumbs:!
     
  12. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vaak dat ik met een motor een lantaarnpaal omrijd en vervolgens die lantaarnpaal op me harses flikkert en dood ben
     
  13. Roon

    Roon ~~

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een scooter je huis binnenrijden is ook lachen :D
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gister trouwens NOG iets grpapigs meegemaakt! Deed een multiplayer race en toen 3..2..1.. in beeld kwam riep iemand in de chat:

    Double tap Y for nitro!

    En ja hoor...iemand was zo dom om t nog te doen ook...Zag je iedereen optrekken en toen opeens één kerel uit z'n auto jumpen :lol:! Iedereen lag dubbel in de chat!
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, werkte bijna iederen keer:p voora als je achterin zit is hetl euk om te zien, zeker wel 3 mensen die het doen:p en iedereen probeert er gelijk overheen te reden xD
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, zo heb je ook altijd een paar fanatiekelingen die gewoon meteen op Y drukken als je zegt dat je daar raketten mee af kunt vuren. Zo ook een maat van mij. We zaten in party mode, hij pakte de eerste helikopter en begon het vuur op ons te openen. Dus wij zeiden van, dude je kunt ook raketten schieten.. Ja hoe dan? MetY! En jawel een paar seconden later zagen we een pixel naar beneden vallen \o/
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha idd, dat zeiden ze laatst ook toen ik GTA online aan het doen was, opeens allemaal gasten die uitstappen 8) _O_
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dat zie je daar altijd, mensen stappen meteen in een bus en gaan samen werken om mensen op te focken, wel lachen.

    ik had een keer dat ik op een faggio reed, rijden er achter me 2 bussen die me allebij van 1 kant in halen en me vervolgens sandwichen.
    ik was dood geplet!
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik altijd als ik bijna dood ben, granaat activeren en dan snel naar de agenten rennen, prachtige kamikaze actie is dat. :thumbs:
    Voor de rest is er altijd wel wat te zien, zoals gekken die lopen te prediken op straat of mensen die hun kofferbak aan het inladen zijn (en soms keihard worden geplet O-))of agenten die auto's aanhouden. Maakt de stad toch een stuk levendiger (net als die gesprekjes op de mobieltjes soms, zoals een vrouw die toch niet zwanger bleek en dat rond ging bellen naar iedereen 8)).
     
  20. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik voor de One Man Army achievment ging, ik plaatse gewoon een dikke vette Truck en maakte een blokade en knalde er op los. dat waren goeie tijden :)
     

Deel Deze Pagina