1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst die Glitch van die schommel gedaan met mijn hummer , vlieg ik paar honder meter door de lucht tegen zo'n politiehelicopter aan , ik had 4 sterren wanted.

    Allebei dood natuurlijk maar zag er wel vet uit:D
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    8)
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    tering, jou niko is fucked up, zichzelf een beetje in z'n gezicht slaan, als ik die niko was zou ik keihard terug slaan 8)
     
  4. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat met Packie naar een show te kijken, gooit die goochelaar eerst een mes onder haar arm, dan tussen haar benen en dan de derde in haar schouder ... was wel effe lachen maar was wel voorspelbaar
     
  5. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahaahah, gewelidg. :thumbs::lol:
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Little Jacob gisteren ook even gepest, door zijn auto om te gooien (heel simpel is dat) en er bleek helemaal niets meer in zijn kofferbak te zitten, wel jammer. Overigens jatte hij vervolgens een auto en reed daarna zichzelf klem. |:- Zo zie je maar weer, dat drugs in het verkeer geen goed idee is, hij kwam er niet meer uit. :b:
    En als je een 'friend' doodschiet, bellen ze je daarna vrolijk op of je ze op kunt halen uit het ziekenhuis (was Dwayne helemaal zat O-)). :x
     
  7. Sonderpower

    Sonderpower Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    appart of actie is het niet.
    maar ws wel grappig toen ik met mijn motor het ziekenhuis binnenreed.
    Iedereen sprong op... Toen knalde ik vol op de muur|:-_0/
     

Deel Deze Pagina