1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik had nog een heel vet free-roam moment, ik ging samen met een vriend op 2 snele motors zitten en dan gingen we doen dat 1 iemand voor rijdt en de andere hem moet bijhouden, de voorste rijder moet een zo recht mogelijke route hanteren, en op een gegeven moment reed ik dus vooraan en gingen we keihard door een stad, ik lette totaal niet meer op de map maar alleen maar op auto's ontwijken,
    opeens zie ik een t splitsing waar ik vol op af rijdt, ik denk fuck it and toen zag ik daar een schansje, ik neem zo die schans en de vriend zit vlak achter me en neemt hem ook, ik vlieg zo en ik kijk naar onder en ik zie... water!! ik vlieg zo keihard over dat water heen terwijl me vriend vlak naast me vliegt en ik haal net de overkant waarna ik tegen een hek aan knal, en hij haalt net niet de overkant, hij knalt net tegen die hoge muur aan en hij valt met zijn motor in het water, echt te gruwelijk, we reden ruim 200 km per uur volgens mij 8)
     
  2. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet @ hierboven :thumbs:

    Heb weer een nieuwe..:

    Ik werd Michell een beetje zat dus gingen we samen op een motor zitten, stukkie rijden totdat we bij een hoog stukje kwamen met een best diep dalletje :)(met daaronder strand+rotsen) dus net voor het randje sprong ik van mijn bike af en zij stortte naar beneden.

    Toen ik beneden was gelopen lag ze daar te kreunen! (VET! :p )
    Dus executeerde ik haar maar.:lol:(kan dus niet meer met haar daten ;) )

    Vette game!
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    het is toch een slet die al na 2 dates wil ballen:thumbs:
     
  4. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik pakeer mijn auto voor mijn huis kom ik later terug met mijn motor op op te slaan....

    is ketting botsing staan er 6 auto's en 1 bike op me pakeerplaats en dacht van die gaan wel weg maar nee :D dus heb nu genoeg keuze:p

    dacht eerst die gaan wel weg als xbox opnieuw opstart maar nee ze stonden er nog :D
     
  5. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha michelle mag gewoon dood hoor :) Kon je haar ook executen ja? Heb alleen Vlad nog gedaan en heb inmiddels 35% gedaan...

    Michelle bal ik al een tijdje niet meer, is niet meer goed voor mijn reputatie denk ik :p
     
  6. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    een agent uit de helicopter geschoten die op het wegdek valt. daardoor raakt een auto in de slip die mij schept. alsnog dood en niet mijn 4 sterren weg kunnen spelen. maar wel leuk dat je op zo'n manier de pijp uit kan.
     
  7. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook beter een hoertje in je auto oppikken. is meer actie dan de twee regels die michelle schreeuwt als je haar vol yoghurt :lol:
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Was met een missie bezig, en moest een auto volgen. Een hele lange tijd ging het bumper aan bumper... tot er op een gegeven moment een kruising was die hij in zijn dooie gemak overstak terwijl ik werd geraakt door een range rover achtige auto, vlieg uit de bocht, maar wist wel dat ik zonder moeite weer "on track" kon zijn... mits mijn auto startte!! en dat wou hij dus niet meer! en proberen en proberen, toen heb ik de hoop maar opgegeven en was de bestuurder van het vervoersmiddel dat ik moest volgen er al vandoor.
     
  9. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd achterna gezeten door de politie (in de singleplayer), ik crashte dus de politie haalde me in, maar in plaats van dat meneer de politie agent mij uit de auto slingerde, brak hij het raam van een geparkeerde wagen en stal deze auto. Waarschijnlijk fout in het spel omdat de wagen vlakbij mijn wagen stond en de agent dus automatisch die andere auto 'jatte'. Mja het zag er wel droog uit.
     
  10. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was op een date met "Michelle".
    Maar ze werd boos en stapte boos uit de auto
    Er startte een soort cutscene waarin je haar zag uitstappen..
    Net nadat ze de deur dicht smeet werd ze aangereden door een politieauto!

    Briljant!
     
  11. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ook erg vet is. je blaast op een gegeven moment een gebouw op met een bus gevuld met explosieven. rij je tijdje later door de stad hoor je op de radio een complot theorie over de aanslag. geniaal gedaan. meteen vergelijkingen met terroristen etc. trouwen de reclames op de radio zijn sowieso van hoogstaande klasse.
     
  12. lemco

    lemco Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer potje(1 van de weinigen die ik kon doen)

    Ik zit in auto word ik door een teammate neergeknalt met bazooka maar friendly fire staat uit dus ik zit nog levend in een brandend wrak:) blijf even zitten en dan uitstappen:cool:

    maar mooiste is nog: ik wou proberen in de stad te komen waar ik eigenlijks nog niet kan komen.

    ik probeer over die brug te komen met blokade, met motor kon ik er tussen door en 1 politie man kon ook nog weinig uitrichten. kreek ik gelijk alle sterren die ik kon krijgen :)
    maar ik dacht ben ik er nou doorheen dan:confused:
    maar aan het einde van de brug stond ook nog blokade helemaal dicht... met politie erachter...
    nou ik proberen vol speed erover heen te vliegen... dus... vol gas..
    ik knalde met moter tegen die betonnen dingen en ik vlieg erover heen maar in de lucht word ik helemaal kapot geknald*) en vloog ik dood neer op de grond... maar wel op de gedeelte waar je niet kon komen:+
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zag op mijn GPS dat ik heel ver om moest rijden terwijl ik de destination al dicht bij zag. Ik moet naar Brucie's huis rijden en toen zag ik dat ik op een dam reed. Ik ramde door het hekje, viel met 3 schuine saltos naar beneden, stuiterde op mijn neus en kwam precies weer op me wieltjes terecht. Ik reed daarna weer vrolijk verder :p Klinkt misschien onduidelijk maar als je bij Brucie's huis staat en die dam ziet weet je wat ik bedoel xD
     
  14. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Met GTA Race, ik schoot iemand z'n linkerachterband lek vlak voor een bocht, hij vliegt vol uit die bocht over de vangrail heen en stort naar beneden
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb er 2:

    Ik ram een auto voor me, de bestuurder stapt uit, ik loop op hem af, wil die weer de auto instappen, trek ik hem eruit, wil ik wegrijden gaat die aan de deur hangen. Ik rijden komt er een vrachtwagen me tegenmoet en die vent hangt nog steeds aan de deur. Ik ram met de zijkant van de auto tegen die vrachtwagen, dag kerel aan de deur. Ik moest wel ff langs de carwash want me hele auto was besmeurt met bloed.O-)

    Ander moment, ik wordt achtervolgd door politie, ik flits tussen 2 benzinepompen door met m'n auto, politiewagen die me volgt ramt vol een benzinepomp met als gevolg een explosie waar je U tegen zegt, prachtig_O_
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Was net even lekker aan het cruisen door Algonquin hoor ik ineens op de radio een man praten over "America's Next Top Hooker". Geniaal gewoon.
     
  17. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ;) die is echt fucking goed.:)
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook wel vet:

    Met die missie dat je die vrachtwagen moet laten ontploffen. Heerlijke knal! En ook geweldig. Toen ik rondreed in die explosieve vrachtwagen belt Roman of we naar de bar zullen geen. Geweldig die humor dan van Nico hoe ie vertelt dat hij beter niet dronken kan zijn als je een vrachtwagen vol explosieven moet vervoeren!
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dat had ik willen zien!!

    het is echt vet om deze shit te lezen, geniaal topic:)
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  20. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer team deathmatch. Was met een vriend van me op zo een crossmotor, eerst een beetje rond rijden wapens verzamelen en toen waren we klaar om de strijd aan te gaan met de rest van het kwaad.

    Na een tijdje rond te hebben gereden, zagen we een ander team op de map en we kwamen elkaar tegen op een recht stuk. We reden in volle vaart recht op elkaar af, zij in een Range Rover en wij op ons crossmotortje.

    Net voordat we tegen elkaar botsten, zorgde ik met de handrem dat we sideways over de weg gleden. Snel van de motor afgesprongen, weggedoken voor de Range, Rocket Launcher + AK tevoorschijn halen en binnen een paar seconde was het andere team geschiedenis.

    Dit alles gebeurde echt snel, maar was wel een dope GTA moment _O_
     

Deel Deze Pagina