1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens.
     
  2. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met 16 man in de Free-roam, allemaal op een crossmotor.
    Hup, het vliegveld op, allemaal op de runway. Dan vol naar de andere kant en met 16 man een backflip doen aan het einde van de runway de zee in! :D

    Ook mensen voor de trein duwen en blikjes tegen hun hoofd gooien is briljant! :D

    Of met een taxi van het ene naar het andere eiland, en zeggen dat hij moet opschieten. Dan ramt hij dus door die tolpoortjes heen! :D Dus even die prachtige politie achtervolging bekeken! :D
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gister free roam gedaan met een paar gasten.
    Een van die gasten zat bij mij in de auto en hij zat lastig te doen dus ik zei dat die er uit moeste maar dat deed die niet.
    Dus ik reed met 200 kmh richting een muur en net voor de muur sprong ik eruit dus hij vloog dwars door de voorruit tegen de muur aan.
    Maar hij moest er wel om lachen.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kunnen mensen ook een hartaanval krijgen in GTA IV.

    Ik had net een sportwagen gestolen ( leek op een ferrari ) maar ik werd achtervolgt door de politie, m'n auto een beetje kapotgemaakt dus hop naar de pay and spray shop. Komt m'n ferrari er weer blinkend uit, wijkt een automobilist opeens uit op de stoep en ramt hij m'n ferrari.

    In die auto zat echter een opa, die intussen met z'n kop op het stuur lag waardoor claxon ook ging en hij leek nogal dood.

    Maar hoe the fuck kan die nou dood zijn gegaan, niemand schoot of sloeg die ouwe, dus ik neem gewoon aan dat die een hartaanval kreeg:lol:
     
  5. lemco

    lemco Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    of in slaap...:+

    ik had net scheurde trouwens in snelle auto met wat andere spelers erin ik ree over ierst heen ofzo en ik maakt wel 3 salto's en wat flips en kwam precies weer goed terecht, geen 1 krasje opgelopen...
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  6. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed met een gangetje van rond the 220 km/u over de snelweg, glij uit tegen een motor aan, kereltje vliegt doot de lucht terwijl ik nog aan het glijden ben.. Komt ie naar beneden en het lichaam precies tussen mijn auto en een andere auto XD
     
  7. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt een actie moment maar wle idkke fun for me lol,
    Ik zit ff te kloten met mijn emails zit er zo email tussen van brucie, dat is 2k push ups had gedaan, en iets met bietches, ik click dus op Positive reply want ik wou wel weten wat ie zou schrijven, zegt ie: U need serious help...

    lol
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Free Roam;
    4 man NL's in een auto vol gewapend, drive by's en andere lui koud maken!

    De free roam kan zo vet zijn!
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  9. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had iets onwijs vets meegemaakt. als je de telefoon pakt kun je ook zelf nummers intoetsen. Nu weet ik toevallig dat het emergency nummer van america 911 is. dus ik toets dat in en ik krijg echt de politie aan de lijn! :D.

    ik kon kiezen tussen brandweer, politie en ambulance. ik koos brandweer en binnen een paar seconden waren ze op mijn plek en kon ik de brandweerwagen jatten!
     
  10. stoner4life

    stoner4life GTA-addict

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan dus ook als criminelen op je aan het schieten zijn politie bellen, dan komt de politie de criminelen kapotschieten... moet je alleen zelf niet gaan schieten

    bovendien 911 kan je ook gebruiken als je in een auto zit, waarvan de motor niet meer start... 911 bellen en hij werkt weer zoals beweert op gtanoobs.com

    @ opa deaud: soms als je hard tegen auto aanknalt gaat de persoon in de auto werkelijkwaar dood, dan valt ze hoofd ook op de toeter echt strak is dat... of soms heb je als iemand gas geeft, en jij hem dan net doodschiet, dat die dooie vol gas blijft houden das helemaal strak
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  11. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Waaaat, wat er net gebeurde?!

    Ik stopte even bij een tankstation en ik werd gebeld en ging dus ff een rondje lopen, en opeens vlieg ik honderden meters door de lucht omdat er iets ontplofte bij dat tankstation ofzo, kan ik geen replay bekijken ofzo :)
     
  12. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dat wel de beruchte Mythbusters mythe. Dat bellen bij een tankstation kan zorgen dat he ttankstation in de hens vliegt. Was een busted Mythe maar toch, het zou kunnen :)
     
  13. Zeim1

    Zeim1 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een verhalen allemaal ::p
     
  14. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest daten met die michelle en we zaten op een motor. Ik lette niet op en knalde tegen zo'n betonnen paal aan. Vliegen dus met ze 2en tien meter door de lucht, maar precies als die michelle op de grond valt rijdt er een dikke SUV over d'r heen. Vreemd genoeg had ze toen geen zin meer in de date _0/
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    vetste moment tot nu toe, ofjah vetste missie. Met Patrick die bank overvallen en dan 250.000 verdienen damn wat een pwnage missie zeg FAAACK!!
     
  16. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat misschien iets te diep voor een game he. Maar het is GTA dus je weet maar nooit. :+
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk eerder dat er gewoon een ander vuurgevecht aan de hang was. ;)
     
  18. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah het is van een "urban myth" en het was echt op CNN en FOX en in alle kranten geweest. Het zou dus zeker daarvandaan genomen kunnen zijn. Toch denk ik dat er een auto gewoon in de fik kon staan :p


    Ik had net even een helikopter te pakken en wilde kijken wat de knopjes deden. Stel de situatie even voor: je hangt een kleine 200 meter boven de stad en test elk knopje. Plots probeer je de Y en stapt je poppetje uit je helikopter een kleine 200 meter naar beneden op het asfalt... *SPLETS*
     
  19. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    bankoverval missie was leuk

    jammer dat je de bivakmuts niet mag houden :mad:
     
  20. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gebeurt ook als je een brandende auto bij het tankstation zet. dan vliegt het heel zaakje ook de lucht in, is wel leuk als het daar druk is. }:]
     

Deel Deze Pagina