1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    haha.. gister zitten kloten met free roamen online. Op het 3e eiland staat een hele grote boot. Wij naar het helicopter platform gevaren. We wilden er crossmotors op parkeren zodat we die konden afzetten op het eilandje van het vrijheidsbeeld om daar rond te crossen. Nou poging 1. De crossmotor viel net tussen de boot en het land. Poging 2, ik vlieg over de boot heen, te hard gereden. Poging 3, geen motor meer te vinden dan maar een auto. Ook die vloog eroverheen. Conclusie: het is onmogelijk een auto/motor op de boot te zetten, en we waren inmiddels 1,5 uur verder\o/
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gisteren had ik echt een supervette actie gemaakt! Ik heb een backflip 360 gemaakt met een chopper!

    Ik ga dadelijk een sanchez zoeken en proberen een double backflip 720 te maken, dat lukt wss wel met een sanchez, die is wat lichter, en daarna ga ik het op yt zetten.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had net wel iets noemswaardig.
    Reed meteen motor op de vlucht voor de politie op hoge snelheid... door een van de mainstreet (middelste eiland). Knal VOL op een auto, dus ik vlieg die motor af 30 meter de lucht door..

    Normaal gesproken flikker je dan op de grond of tegen een gebouw.. maar ik vloog tegen een lantaarn paal aan, vol d'r tegen aan.. Lantaarnpaal omver en ik leefde nog :D
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    OMG! Had een auto gestolen, neem een hoertje mee. Ben ik net voor 70dollar bezig..komt die vent terug waar ik die auto van gestolen had en trekt me uit de auto! 8)
    Terwijl ik bezig was! :+
     
  5. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha die vind ik echt heel erg mooi :D
     
  6. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe.. Gisteren wilde ik met m'n helikopter op het Empire State Building 'landen' maar besloot maar om gewoon via de ingang te gaan, beneden dus. Dus ik vlieg naar beneden, stap uit maar ben nog niet beneden.. Kantelt die helikopter, kom ik op die bladen en vlieg ik gewoon zowat richting Star Junction!! 8) Vloog echt met een noodgang door een straat heen, níet normaal..
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    net werd ik ook gewoon zelf uit de auto getrokken! Dat was wel even bijzonder vond ik!
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren wou ik met een taxi de helikopter pakken die boven de tunnel staat op het 3e eiland. Via de trap er naar toe geracet en in de lucht sprong ik uit de auto. Ik kwam veilig op de grond, maar zag tijdens het springen dat de auto tegen een boom tikte. Hierdoor kwam die auto boven op mij terecht en ik was dood.8) :lol:
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    net ging ik kijken voor grappige sites en ik had gelezen over een site als je daar heen dan krijg je gelijkt politie achter je aan (pedo site) en ik kreeg dus opene 5 sterren en ik snel uit internetcafe en heli spawnen en wegvliegen. De sterren waren weg en ik zet me heli weer aan de grond toen er opene 1 van die swat busjes langskwam rijden. Ik probeerde hem te stelen maar op hetzelfde moment kwam er een taxi keihard aanscheuren en ik snel springen in de hoop dat ik niet geraakt zou worden en opene hield niko die bovenkant van dat busje vast en bleef daar aanhangen. Die taxi had me niet geraakt en daarna rijdt die swat vrolijk verder en ik bleef er steeds aanhangen, was echt gaaf gewoon 10 straten aan een swatbusje slingeren.
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Haha, je werd dus in én uit de auto getrokken :D

    Flauw
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jammer dat jullie het niet filmen als er iets geks/leuks gebeurd, ik speel GTA denk ik ook niet zoveel als meerderheid in deze topic maar als ik het speel dan neem ik het op. :+ Krijg je soms best leuke beelden door, DIT(rechtermuisknop en opslaan als) was er dus bij mij vanavond allemaal gebeurd.
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeerde een rijdende auto te jatten, werdt ik 100m meegesleept omdat nico vasthoud aan de deurhandvat!
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb ik ook een keer gehad, alleen was het de vorige eigenaar die aan het portier hing. Die heb ik even kennis laten maken met de dichtsbijzijnde lantaarnpaal :+
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Enige wat jij doet is auto's de Burger Shot in rijden! 8)
     
  15. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha geweldig. Ik kon er ook wel om lachen toen ik met volle vaart op mn motor het internetcafe kwam invliegen om vervolgens even een mooie burnout te maken tussen de mensen.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha naja als ik het speel dan ga ik gewoon van alles uitproberen, en ja dit ging dus dan ga je er steeds meer inrijden en laten exploderen. :9

    Volgens mij ging dat niet in San Andreas toch? Moet ook nog eens met een helicopter proberen om daar naar binnen te gaan...
     
  17. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    jullie zijn vast wel die tai chiënde mensen al tegen gekomen op het eiland rechts boven. nou ja ik kwam ze dus tegen en stond eerst vol verwondering te kijken hoe ze dat deden. ik denk wat zei kunnen kan nico ook. ik er bij staan om een beetje mee te huppelen. begint die vent te schelden dat ik hem uit zijn consentratie haal _O_... heb ik die vent maar neer geknuppeld en de ander rende weg. met een wel gemikt schot in het been heb ik er voor gezorgd dat ze nooit meer aan tai chi kan doen :cool:
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    In San Andreas kon dat inderdaad niet, dan kreeg je ook een laadtijd als je naar binnen wilde. Het had ook een voordeel namelijk dat de politie nooit naar binnen kwam, je was daar altijd veilig :+ Maar als je dan naar buiten liep werd je meteen verrot geknald.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    OMG! Ik was net een beetje aan het klooien, wil ik vanuit m'n auto naar de agenten schieten. Was ik even vergeten dat ik een granaat vast had. Dus ik allemaal op LB drukken, want ik snapte niet waarom hij niet schoot. Plotseling..KABOEM!!

    8)
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    haha hoe heet die site? eens proberen dan_O_
     

Deel Deze Pagina