ik deed missies voor packie,francis, derrick, Gerard, mr Pegorini , Phil, die kerel in het ziektebed, florian, playboy x, dwayne, en de goverment.
na elke missie twijfelde ik of ik het nou bijna uitgespeeld wou hebben of dat ik nog heel veel missies wou doen.
Ik disste zoals ik al zei al mijn vrienden en heb zo geen 1 keer met Kate gedate, iets wat niet bepaald uit het spelbeeld bleek..
Op een gegeven moment zie ik dat ik nog anderhalf uur heb om het spel binnen de 30 uur uit te spelen.
Ik heb Francis en Playboy X afgemaakt (wie vraagt wordt overgeslaagt) en ik heb een hoop missie gedaan wanneer de mensen berijd zijn, mij naar de ‘’special someone’’ te helpen zoeken.
Ik begin steeds minder missie te krijgen, dan sta je op de stoep en is er geen enkele missie te doen dus wacht je af totdat je eindelijk een telefoontje krijgt van Roman, mr pegorini of die kerel die op sterven ligt om zo eindelijk de ‘’special someone’’ te vinden. dan is het moment daar;
De US goverment belt me op dat ze de special someone naar Liberty hebben gevlogen, en dat ik er mee mag doen wat ik wil.
Ik voel dat het einde dichtbij is en kijk relaxt het filmpje waarna ik besluit die verader af te maken in plaats van te sparen (wat Roman liever had gezien)
ik denk hmm waarschijnlijk moet ik nog 1 missie doen,
Ik dacht dat dat de bruiloft van Roman zou zijn, waar Dimitri langskwam en je hem dan killed, en de rest nog lang en gelukkig leeft.
dat is niet zo.
Ik ben weer eens missieloos dus ik wacht op een telefoontje, het telefoontje is daar.
Dimitri is de persoon die me beld, hij vraagt of ik voor hem kom werken.
ik mag kiezen hem aftemaken of niet, ik denk bij mezelf: als ik met hem ga werken, krijg ik misschien nog wat missies waar ik met een klein uur te gaan geen tijd voor heb.
Ik kies er dus voor hem te killen. dat moet de laatste missie zijn, en dan het trouwfilmpje van roman aanzien >> achievement.
Als een echte die-hard oo7 haal ik de missie op de boot van Dimitri in 1 keer en knal ik die kerel doorzijn kop nadat Niko een geweldige quote los laat: hij verteld een verhaal en zegt daarna, ''that's the 2nd last thing that will go through you're head''.
ik druk op start, en ik zie staan nog 20 minuten. ik denk, KOM OP DAT MOET LUKKEN.
Ik krijg een telefoontje van alvorens Jacob, Roman, Kate en Roman ( bij elk telefoontje hoopte ik op een verwijzing naar de bruiloft. en die kwam in het laatste telefoontje van Roman.
Hij zij, tomorrow is the big day! meat me at the church at 10;00.
ik kijk op mijn mobiel, zondag 20;00, ik kijk bij mijn statistieken: 29;51;00
ik denk, kut had ik nou maar niet 3 uur zitten bowlen, 8 uur lapdances zitten ontvangen en 5 uur Qub3d zitten spelen..
Ik druk op start en begin te brainstormen hoe ik het kan oplossen, vervolgens kom ik op een geniaal plan, ik ga naar me huis en begin te slapen, dan begin ik weer te slapen, dan ga ik weer slapen, na al dat slapen is het Monday 7;00
ik denk, als ik nog eens slaap mis ik de bruiloft dus ik moet naar buiten en de tijd laten omtikken.
Roman belt en zegt dat het de grote dag is.
Ik denk, no shit sherlock het is achievement day.
Om 8 uur moet ik Kate ophalen, ik kijk op de map en zie dat de slet op een ander eiland woont dus ik pak de taxi en haal haar op, daar zie ik een limo rijden maar ik denk, dit keer geen style tonen, gewoon met Kate in een taxi stappen.
We zijn bij de bruiloft, het is 29;57;00
ik denk (zoals heel vaak in dit verhaal) yes nog 3 minuten, iedereen in het spel is dood en ik hoef alleen nog maar dit filmpje te aanschouwen wat echt niet langer dan 3 minuten gaat duren en ik neem mijn liberty city minute achievement in ontvangst.
Ik kijk het filmpje en er is een driveby, Kate is dood, jacob zegt dat je nooit uit de wereld kan komen en opeens lig ik thuis op bed.
Ik denk, oke zo eindigt het spel, je blijft altijd vijanden hebben prima, en me vriendin waar ik nog geen een keer mee uit ben geweest is dood. Ik loop naar buiten en het is stil, te stil.
Ik kijk weer bij de stats en zie 29;58;00 Opeens beld Jacob dat ik bij hem en Roman moet langskomen. Ik denk; kut...
Wanneer ik met jacob en roman op de snelweg rijd kijk ik bij mijn stats, 30;02;00
ik kan wel janken, 1 no-life dag waarin ik bij elke mission failed wel de stekker er uit kon trekken, en dan blijkt dat die verlepte rockstar er 1 missie teveel in heeft gepropt (die missie dat je een boot tocht met die faget florian gaat maken is de cruciale, ik voel het, ik weet het..)
Met mijn hoofd down maar wel zeer effectief haal ik de laatste missie in 1 keer, de enige glimlach die ik bij mezelf wist te ontdekken was wanneer Niko zei: why didn’t you hit me instead!! Hij wou zichzelf dus opofferen voor iemand die hij amper kende
Als ik Mr pegorini de laatste kogel in zijn kop schiet komt Roman aangelopen, hij zegt; We won!
Ik kon me op dat moment perfect in leven bij Niko, hij had gewonnen maar was eerder depressief dan blij.
Ik kijk bij me stats; 30;15;36,
Ik kom 15 minuten te kort.
ach het is maar een achievement....
van 30 punten....
die me op een paar minuten is ontglipt...
15 minuten over 30 uur...
boeie.................................................