1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren samen met me broer (via XBL) de free mode gedaan in LC. Eerst wat auto's zoeken en kloten. Al best snel politie achter ons aan en samen op de vlucht. Hij pakt een scooter en ik een heftruck :D. Ik stap na een tijdje achterop zijn scooter en samen naar het water. Landen in een boot en nemen de boot mee voor een stukje. Hij kreeg het amsterdamned idee en knalde zo via een trap het land weer op. Echt ongelofelijk gelachen!

    En dit is pas het begin :D
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag bij een vriend online geweest. Was gewoon helemeaal geweldig! Heel de MP. Vooral een race tussen 16 vrachtwagens was geweldig!
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha echt ziek, liep beetje te klooien, ik vloog dus zo in een heli, spring er perongeluk uit, ik denk "yes, misschien val ik in het water" en ja hoor, dat gebeurt. Vervolgens kijk ik om me heen, zie ik zo'n grote heli op me af komen vervolgens komt ie op me. ;D xD
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Het verhaal over de Liberty City minute achievement

    Ik speel zo GTA en ik kijk zo bij de stats, staat er, 24:00 gespeeld, ik dacht…
    hé die achievement!
    ik ga nu alleen maar missies doen, al me vrienden dissen, en alleen maar de taxi gebruiken om de uitspeeltijd zoveel mogelijk in te korten maar ik bleef wel de filmpjes en telefoontjes aanhoren/kijken om zo het spel wel mee te maken

    Dat was gisterochtend, die dag begon ik geheel GTA te spelen want ik moest die achievement hebben!!
    Met nog 6 uur om het spel uit te spelen begon ik Zondag ochtend te spelen, om er zondag avond achter te komen, of ik de achievement wel of niet ging halen.
    Het verhaal moet je alleen lezen als je de game hebt uitgespeeld, anders wordt er veels te veel gespoilerd.


    ik deed missies voor packie,francis, derrick, Gerard, mr Pegorini , Phil, die kerel in het ziektebed, florian, playboy x, dwayne, en de goverment.
    na elke missie twijfelde ik of ik het nou bijna uitgespeeld wou hebben of dat ik nog heel veel missies wou doen.
    Ik disste zoals ik al zei al mijn vrienden en heb zo geen 1 keer met Kate gedate, iets wat niet bepaald uit het spelbeeld bleek..

    Op een gegeven moment zie ik dat ik nog anderhalf uur heb om het spel binnen de 30 uur uit te spelen.
    Ik heb Francis en Playboy X afgemaakt (wie vraagt wordt overgeslaagt) en ik heb een hoop missie gedaan wanneer de mensen berijd zijn, mij naar de ‘’special someone’’ te helpen zoeken.
    Ik begin steeds minder missie te krijgen, dan sta je op de stoep en is er geen enkele missie te doen dus wacht je af totdat je eindelijk een telefoontje krijgt van Roman, mr pegorini of die kerel die op sterven ligt om zo eindelijk de ‘’special someone’’ te vinden. dan is het moment daar;

    De US goverment belt me op dat ze de special someone naar Liberty hebben gevlogen, en dat ik er mee mag doen wat ik wil.
    Ik voel dat het einde dichtbij is en kijk relaxt het filmpje waarna ik besluit die verader af te maken in plaats van te sparen (wat Roman liever had gezien)
    ik denk hmm waarschijnlijk moet ik nog 1 missie doen,
    Ik dacht dat dat de bruiloft van Roman zou zijn, waar Dimitri langskwam en je hem dan killed, en de rest nog lang en gelukkig leeft.

    dat is niet zo.

    Ik ben weer eens missieloos dus ik wacht op een telefoontje, het telefoontje is daar.

    Dimitri is de persoon die me beld, hij vraagt of ik voor hem kom werken.
    ik mag kiezen hem aftemaken of niet, ik denk bij mezelf: als ik met hem ga werken, krijg ik misschien nog wat missies waar ik met een klein uur te gaan geen tijd voor heb.
    Ik kies er dus voor hem te killen. dat moet de laatste missie zijn, en dan het trouwfilmpje van roman aanzien >> achievement.

    Als een echte die-hard oo7 haal ik de missie op de boot van Dimitri in 1 keer en knal ik die kerel doorzijn kop nadat Niko een geweldige quote los laat: hij verteld een verhaal en zegt daarna, ''that's the 2nd last thing that will go through you're head''.
    ik druk op start, en ik zie staan nog 20 minuten. ik denk, KOM OP DAT MOET LUKKEN.
    Ik krijg een telefoontje van alvorens Jacob, Roman, Kate en Roman ( bij elk telefoontje hoopte ik op een verwijzing naar de bruiloft. en die kwam in het laatste telefoontje van Roman.
    Hij zij, tomorrow is the big day! meat me at the church at 10;00.
    ik kijk op mijn mobiel, zondag 20;00, ik kijk bij mijn statistieken: 29;51;00
    ik denk, kut had ik nou maar niet 3 uur zitten bowlen, 8 uur lapdances zitten ontvangen en 5 uur Qub3d zitten spelen..
    Ik druk op start en begin te brainstormen hoe ik het kan oplossen, vervolgens kom ik op een geniaal plan, ik ga naar me huis en begin te slapen, dan begin ik weer te slapen, dan ga ik weer slapen, na al dat slapen is het Monday 7;00
    ik denk, als ik nog eens slaap mis ik de bruiloft dus ik moet naar buiten en de tijd laten omtikken.
    Roman belt en zegt dat het de grote dag is.
    Ik denk, no shit sherlock het is achievement day.

    Om 8 uur moet ik Kate ophalen, ik kijk op de map en zie dat de slet op een ander eiland woont dus ik pak de taxi en haal haar op, daar zie ik een limo rijden maar ik denk, dit keer geen style tonen, gewoon met Kate in een taxi stappen.
    We zijn bij de bruiloft, het is 29;57;00
    ik denk (zoals heel vaak in dit verhaal) yes nog 3 minuten, iedereen in het spel is dood en ik hoef alleen nog maar dit filmpje te aanschouwen wat echt niet langer dan 3 minuten gaat duren en ik neem mijn liberty city minute achievement in ontvangst.

    Ik kijk het filmpje en er is een driveby, Kate is dood, jacob zegt dat je nooit uit de wereld kan komen en opeens lig ik thuis op bed.
    Ik denk, oke zo eindigt het spel, je blijft altijd vijanden hebben prima, en me vriendin waar ik nog geen een keer mee uit ben geweest is dood. Ik loop naar buiten en het is stil, te stil.

    Ik kijk weer bij de stats en zie 29;58;00 Opeens beld Jacob dat ik bij hem en Roman moet langskomen. Ik denk; kut...

    Wanneer ik met jacob en roman op de snelweg rijd kijk ik bij mijn stats, 30;02;00
    ik kan wel janken, 1 no-life dag waarin ik bij elke mission failed wel de stekker er uit kon trekken, en dan blijkt dat die verlepte rockstar er 1 missie teveel in heeft gepropt (die missie dat je een boot tocht met die faget florian gaat maken is de cruciale, ik voel het, ik weet het..)

    Met mijn hoofd down maar wel zeer effectief haal ik de laatste missie in 1 keer, de enige glimlach die ik bij mezelf wist te ontdekken was wanneer Niko zei: why didn’t you hit me instead!! Hij wou zichzelf dus opofferen voor iemand die hij amper kende:lol: Als ik Mr pegorini de laatste kogel in zijn kop schiet komt Roman aangelopen, hij zegt; We won!

    Ik kon me op dat moment perfect in leven bij Niko, hij had gewonnen maar was eerder depressief dan blij.

    Ik kijk bij me stats; 30;15;36,
    Ik kom 15 minuten te kort.
    ach het is maar een achievement....
    van 30 punten....
    die me op een paar minuten is ontglipt...
    15 minuten over 30 uur...
    boeie.................................................

    (het is een waargebeurd verhaal)
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    haha. da's pech 15 minuten te laat!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik voelde me net even schuldig.

    Ik rij op straat en ik spring over een heuveltje maar daarachter was een stoplicht waar een een auto stond te wachten met oud vrouwtje erin.
    Maar ik kom met iets teveel snelheid aanrijden dus ik tik die andere auto de kruising op, dit was een slechte timing want bus 12 was die dag wel eens op tijd.
    Ik zeg 1 ding ik was blij dat ik niet in die auto zat want daarvan was niks meer heel.
    (het oude vrouwtje heb ik 30 meter verder gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  8. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij 28.5 uur ofzo, ik heb die achievement dan ook!
    De laatste missie vond ik trouwens ook wel een vet GTA moment
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet 1 vet 'actie' moment, maar ik moest gisteren wel even lachen om mijn reeks met mislukte dates met Brucie. 8)
    Ik probeerde wanhopig zijn special ability te unlocken, en daarvoor moet ie je heel erg leuk vinden.
    Ik ging me dus even helemaal op het daten met hem focussen.

    Date 1: Ik kom te laat. Vindt Brucie niet leuk
    Date 2: Ik rij te vroeg achteruit (hij was wel al bezig met instappen). 'You have Injured Brucie
    Afspraak 3 (hem oppikken van het ziekenhuis): Ik ga onderweg naar het ziekenhuis dood. Rerd het dus niet op tijd. Brucie pissed off.
    Date 3: Auto ontploft
    Date 4: Brucie wordt paar keer overreden.
    Date 5: Ik ga dood tijdens een politie achtervolging (was misschien toch niet zo een goed idee om die politieagent aan te rijden O-))

    Brucie Like: 35%
    Ik moest een paar dagen wachten voordat ie überhaupt weer tegen me wilde praten.

    Na die paar dagen bel ik hem voor en Helitour date: Ik krijg een 6 sterren wanted level, en crash in een gebouw.

    In het vervolg neem ik een taxi. :+
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Ik heb net de special ebility van Little Jacob unlocked :) Kan nu wapens bij hem kopen!
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    waar zie je hoeveel iemand je leuk vind (dus 35% bijvoorbeeld)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Start > 2 maal naar rechts > Stats > A > General > Omlaagscrollen met rechter analoge stick
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vraag dat in het algemene topic. ^^'' Volgens mij kun je in dat topic nog op de laatste 2 pagina's wat over lezen. :)

    Het vetste ''actie'' moment tot nu toe was een moment dat ik iemand die tegen mij aanliep sloeg nadat hij mij ''fuckhead i need to keep an eye on you'' toeriep. Vervolgens kwam er iemand bij die van het strand uitzicht aan het genieten was dmv een kijker. Op dit moment dat dit mij gebeurde was ik trouwens op eerste date met Michelle, vlak bij de bowlingbaan. Ik kon het op een gegeven moment niet meer aan, wist ook niet echt hoe alles werkte qua vechten. Toen er een derde aan kwam zetten met een mes wist ik het wel, rennen voor mijn leven, fock die chick. Dus ik ren dat bowling center in, even dacht ik veilig te zijn.. Bam een schop in mijn rug waardoor ik voorover val en knockout word geslagen.
     
  14. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste was toch wel toen ik in Algonquin op het midden van de dag een enorme opstopping maakte op dat time squire ofzo en een handgranaat tussen die auto's flikkerde O-) vette shit gek!

    De tweede was op zo'n afgezette plek waar je een stunt kan uitvoeren. ook in algonquin.
    Toen je die slowmotion zag van de stunt, vlogen er twee wegwerkers die ik in mijn stunt had aangereden voor mijn auto uit ghehehe :b:
     
  15. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren echt in een deuk gelegen toen ik online aan het spelen was. Ik was met een aantal amerikanen in heel de stad aan het free roamen. De meeste waren elkaar gewoon aan het doodschieten en ik dacht, ik ga eens zo'n maybach halen om ze om ver te rijden. Die maybach gehaald en terug gereden, toen ik vlak bij de gasten was mijn speaker van mijn laptop vlakbij mijn headset gehouden met de muziek van chamillionaire (ridin').

    Precies op het moment dat ik ze aanreed klonk het: they see me rollin', they hatin', patrollin', tryin' to catch me ridin' dirty. Je had die gasten moeten horen, die kwamen niet meer bij.

    Later ook nog een keer gedaan in een politie auto, maar met het intro van het nummer Sound of tha Police van KSR-One. Oeehh Oeeh This is tha sound of tha Police.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wooh net echt een vette actie.
    Ik spawn een politie helicopter maar hij stond verkeerd en toen ik opsteeg bleef de staart haken. Ik spring eruit maar daardoor werd ik vermoord door de wieken en werd daarna keihard gelanceerd XD. vloog gewoon 50 meter ver over die brug in aanmaak heen (in bohan).
     
  17. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sprong uit een rijdende auto omdat die in de hens stond, spring ik recht voor een andere auto waardoor ik een 10 meter de lucht in werd gelanceerd


    En ik reed een keer vol tegen een paaltje aan waardoor ik door de ruit vloog en vervolgens door een tegenligger klem werd gereden tussen zijn en mijn auto
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed zelf over de brug richting de eerste gedeelte van de stad , maar ik had geen zin om bij die tolpoortjes te wachten , dus ik reed met volle snelheid op de auto voor me , en het was zo'n harde klap dat de man voor me keihard ze nek brak en tegen de toeter aan lag met zn hoofd ! hahaha dit was de eerste keer dat ik dit meemaakte dus ik dacht echt van wat the fuck !! dus ikstapte uit en ik zag hem zo zielig liggen , dus ik trok hem maar uit zijn auto enging verder zijn auto , hij had net de tol betaald :p
     
  19. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb veel grappige dingen meegemaakt maar een van de raarste was dat ik schuin op een schans afreed en net voordat ik gelanceerd werd sprong ik eruit. Me mannetje werd naar voren geschoten(bug ofzo), kwam tegen een gebouw aan, auto miste mij op een haar na, flikkerde op de grond(bijna dood), auto landt op mij en ontploft meteen 8)
     
  20. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    In een missie de politie afgeschud,daarna de trap op met de auto,stap uit de auto,auto gaat naar beneden....auto sleurt me mee omdat het portier nog openstond..dood..mission failed -_-''
     

Deel Deze Pagina