hahah, nou ik ben 23 en ook nog in de leerfase Ik was in de pubertijd een superprutser. Ik heb altijd wel aardig wat meisjes achter me aan gehad, maar ik verschool mijn verlegenheid dan achter kneuterigheid die meisjes niet vaak begrepen.
Het wordt me kwalijk genomen dat ik te laks ben en serieuze relaties ontvlucht. Zo belande ik ooit bij het meisje in bed waar ik een jaar lang verliefd op was en steeds achteraan zat, heb ik daarna amper wat laten horen omdat ik dacht dat een relatie teveel tijd kosste. Heb ik nu best wel spijt van, al zijn we nu weer verder.
Ik heb het regelmatig meegemaakt dat ik door mijn eigen luiheid moest aanzien dat een meisje waar het half wat mee werd, iets serieus kreeg met een ander. Hetgeen ik dan ook nog prima vond omdat ik dan "lekker vrijgezel" bleef. Ik overrationaliseer denk ik gewoon te vaak.
Wat ik ook zo apart vind, heel vaak blijken meisjes waar ik me fysiek toe aangetrokken voel beslist niet aardig te zijn. Ik ben niet van de one night stand omdat ik me dan gewoonweg lullig voel.
Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2004