Ik vin het een beetje moeilijk voor de 1e plaats om te kiezen tussen Splinter Cell en Halo,die hebben eigenlijk een gedeelde 1e plaats... maar goed mijn top 3 van wat ik tot nu toe heb gespeeld : 1) Halo : vette gameplay, lekker besturing en mooie graphics. Tegenstanders, wapens en de meeste levels zijn dik in orde. Alleen de Flood-levels (guilty spark, libary) vond ik niet zo.... Ook sfeer is dik in orde ! En laten we niet de perfecte co-op mode vergeten 2) Splinter Cell : spanning en sfeer op en top. Lekker sneaken met je gedempte wapentjes....heerlijk. Gameplay, levels, tegenstanders, wapens & gadets....alles klopt hier ! Alleen de replay-waarde vind ik iets minder, daarom komt ie ook onder halo te staan... Burnout 2 : lekkerste racegame op de xbox die ik heb...erg gaaf om zo gevaarlijk mogelijk te racen en daarna lekker nog harder te gaan met je nitro boost *) ook erg vette wagens en de tracks beginnen niet snel te vervelen.... Dit rijtje zal nog best gaan veranderen met het verschijnen van de volgende titels (als die hun beloftes waarmaken) : - True Crime : Streets of LA - Halo 2 - Midtown Madness 3 - Splinter Cell 2 etc etc etc mzzl martin
nou op 1 natuurlijk halo omdat het zo een lekker speeld en leuke co-op op 2 natuurlijk morrowind voor de vrijheid en de lekkere speelbaarheid (alleen zijn de graffics en geluid wat minder) op 3 splinter cell omdat dat zo een lekker sneak game is en daar hou ik gewoon best van
1) Splinter Cell: het mooiste spel dat ik ooit al heb gespeeld op console, leuk verhaal, en natuurlijk de spanning om toch maar door niemand gezien te worden 2) Fifa 2003: als voetbalfan mocht dit spel niet ontbreken in mijn top 3, veel realistischer geworden buiten zijn voorgangers, fantastische sfeer in de stadions en natuurlijk de euforie die onbeschrijflijk is wanneer ik met Anderlecht de Champions League win ;-) Indiana Jones: ik was al een liefhebber van de films, nu ook van de game, echte indy-sfeer, leuke levels, ik voelde mij precies Harrison Ford
1. Jet Set Radio Future, gewoon vette gameplay, humor, graffiti, veel te doen (street challenges zijn super), veel (leuke) karakters te unlocken. 2. Unreal Championship, ja, gewoon, vette gameplay en goede replay, je kan altijd wel een potje unreal spelen, zelfs in je eentje. 3. Halo, eigenlijk geen uitleg nodig.
Niet zozeer een 1,2,3 verdeling, meer een top3 waarvan games wisselen alnaargelang mijn eigen gemoedstoestand Halo - Klinkt natuurlijk al wat afgezaagd, maar Halo roept bij mij prachtige herrineringen op. Beginnend op de 15e november 2001 op een uitje bij MS voor het eerst het spel mogen 'proeven'. Zoals Martijn al aan gaf zorgen de boeken voor een welkome uitbreiding van het verhaal en maakt Halo meer een mythe dan een spel. MotoGP (2) - Ooit was ik er vorig jaar mee begonnen, daarna weer uit het oog verloren tot de Xbox Live release. Hoe enorm verslavend en perfect is dit spel zeg - Er valt weinig meer te wensen dan wat MGP bied. Project Gotham Racing - De derde titel was een wat moeilijke keus - Er zijn veel titels die hier passen maar als ik kijk naar het plezier dat ik heb gehad een PGR behoord het Bizarre wondertje hier zeker thuis. Erg, érg lang houdbaar, leuk om opnieuw te spelen, fantastische speelbaarheid.
pfff wat ontzettend moeilijk zeg... Ik speel alles nog wel behoorlijk... 1. Moto GP, vooral door Xbox live... Daarvoor dacht ik er niet eens aan om dat spel aan te schaffen, maar de demo heeft het spel voor mij in een totaal ander daglicht gesteld... Wat een topper... 2. Shenmue 2, gewoon omdat ik een Sega-fan ben. Het spel hield me constant in nieuwschierigheid... Ik moest elke vrije minuut die xbox weer aanzetten... Kan ook nie wachten tot deeltje 3. 3. Morrowind, mn verslaving van nu... beetje zonde van mn Live abbo, maar ik denk dat ik voorlopig nog wel ff zoet ben, totdat Brute force over anderhalve week op de mat ligt
1. mechassault.....t blijft leuk door de vette mechs en leuke maar kleine multiplayer opties. 2. ghost recon....realistisch, verslavend, vette spanning en zeker leuk met multiplayer. 3. halo eeen te gaaf s-pel, vette wapens, en mooie balans tussen gameplay en actie
Mijn top 3: Op 1: Morrowind, daar ben ik al zo lang mee bezig. Heb het een tijdje aan de kant gelegd, maar speel sinds kort weer en opnieuw is het weer leuk. Je kunt zoveel doen, en als je eenmaal het spel doorhebt en niet meer door iedere rat afgemaakt wordt begint de fun. Hierdoor erger ik me niet eens aan de soms wat mindere graphics, laadtijden en kleine bugs. 2: Halo, speel hem al sinds ik de xbox heb. Multiplayer blijft leuk zeker met 2 xboxen 3: Jet Set Radio Future, zoveel spellen heb ik nog niet echt gespeeld. Maar dit was de eerste die ik uitspeelde. Ik vind de stijl vet en ook de sounds.
1. Halo - heb geweldig veel plezier beleeft aan de co-op mode en nu is het nog steeds leuk om ff te multiplayeren 2. Amped - Erg moeilijk om het heel goed onder controle te krijgen en met een hoog frustratie gehalte, maar daarom is de pret/voldoening alleen maar groter als je de punten/sponsor of wat dan ook wel haalt 3. Enter the matrix - een matige derde. Ik heb het spel nog niet met beide characters uitgespeelt, maar ik kan me nu al indenken dat de replay waarde voor mij klein gaat zijn. Dus misschien is jet set radio futere (ook een lage replay waarde trouwens) of gt 2002 hier meer op z'n plaats.
1: Baldur's Gate: Darkly Alliance: -super game gewoon, speelt lekker, goed verhaal, verslaving, wacht dan ook erg op deel 2- 2: MechAssault: -goede en verschillende uitdagende missies, lekker mechs en gebouwen afknallen wat er goed uitziet- 3: Halo: -erg lekkere gameplay en goede graphics, goede sfeer dus top-
Ook maar ff reageren 1>> HALO (uiteraard), dit spel is zo cool je kan het gewoon bijven spelen zekker op xbconnect (BG CTF) 2>>NEED FOR SPEED HOT PURSUIT 2 , need for speed stijl racen, en dat is zeer relaxed en de politie is ook eindelijk iets moeilijker geworden. 3>>SPLINTERCELL , zeer goed spel erg mooi, maar jammer als je het een paar keer hebt uit gespeeld, dan ken je alles wel een beetje Dit is mijn top3 maar eigenlijk zijn de meeste spelen wel leuk www.xbconnect.com
1. halo, een afwisseling tussen echt knallen en stil toeslaan omdat je anders wordt afgemaakt, en prachtige grapchics en verhaal is ook zeer goed. 2. jsrf, fantastische extreme sport, en ook zeer goede grapchics en veel secret charachters ook, echt leuk. 3. mechassault, zeer goede grapchics en gameplay, Zeker een aanrader.
1. DOA3: Geweldige gameplay, super graphics en echt ontzettend verslavend in multiplayer. 2. HALO: ongeveer om dezelfde reden als bij DOA3... beste shooter op een console ooit (ja ook beter dan Goldeneye) 3. deze moet nog komen... de andere goede xboxgames staan op dezelfde hoogte bij mij...
The Fall of Reach. Dat boek van Halo. NIW, mijn top 3, ik vond het lastig; -1 Halo Logisch...fantastische singleplayer, leuke multiplayer en de dope co-op mode. Prachtige graphics, goeie AI, blablabla, Halo rules. -2 Return to Castle Wolfenstein: Tides of War Ik kan het niet helpen, ik ben helemaal verslaafd aan RTCW: ToW. De singleplayer is vet, maar de multiplayer is helemáál fantastisch. 8 tegen 8 Beach Invasion of Destruction spelen, ik vind het fantastisch Een nr 3 post ik niet, aangezien ik tig games ken die voor die postitie in aanmerking komen. Bijv. Splinter Cell, MotoGP, Morrowind en vele anderen.
Ok hier is mijn top 3; Ook hier een gedeelde eerste plaats; 1. Enter the Matrix, prachtig spel en door die vette moves heb je zelfs geen zin om je wapens te gebruiken. 1. Racing Evoluzione, ziet er heel mooi uit, erg verslavend en een de bug-problemen uiteindelijk netjes opgelost door Atari (daarom in top 3. State of Emergency, lekker lomp mensen killen (vooral in multiplayer). Het spel staat eigenlijk alleen om de multiplayer in de top3, maar dat is zo cool met zijn vieren. Greetingzzz, Rox
1. Halo - Leuke singleplayer, goede multiplayer, coole soundtrack en mooie graphics. 2. Spinter Cell - Schitterende singleplayer, fantastische graphics en heerlijke moves om uit te voeren. 3. DOAX - Een game waarin je niets hoeft te doen, heerlijk om te spelen, geweldige graphics en een dope soundtrack.
Ik kijk liever ietjes in de future..... Soul Calibur 2: dit vind ik gewoon het beste vecht spel het speeld geweldig en is gewoon non stop fan best fighting game. Fable: Je bent er volgens mij super lang mee bezig ziet er geweldig mooi uit en lijkt mij gewoon geweldige rpg.... Halo 2: omg dit ziet er gewoon geweldig uit en multiplayer kan gewoon niet verslagen worden...
1 -HALO natuurlijk dat speel ik nu al maanden achter elkaar op co-op echt zo cool. beste shooter tot nu toe. 2 - 3 - op 2 en 3 kunnen zoveel games komen maar halo steekt er gewoon dik boven uit.