1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

JOUW Xbox Game top 3!

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoGeo, 9 jun 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is geen anticipatie-top 3 :) Dus hoezeer ik je drang tot bijdrage waardeer vraag ik je je reactie's binnen het gegeven onderwerp te houden.

2. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    1. Halo, ik ben er niet heel echt goed in maar toch de beste game tot nu toe op de xbox, mp is ook wel grappig alleen mochten de levels wel wat groter.
    2. Sega GT 2002, is gewoon een goede race game, de beste xbox race game die ik tot nu toe gespeeld heb.
    3. PGR, misschien een beetje te arcade en soms eentoonig maar toch voor mij een 3e plaats.

3. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    1. Splinter Cell; goede gameplay, uitgebreid verhaal en natuurlijk erg mooie graphics. Hier heb ik toch een hele tijd plezier van gehad en is mij niet gaan vervelen. Alleen zoals eerder is gemeld is het niet een spel wat je erg vaak opnieuw zal spelen.

2. Project Gotham; naar mijn mening toch een van de beste racers op de xbox. Origineel punten systeem gecombineerd met veel verschillende soorten races en wagens en nog veel te unlocken ook!

3. Steel Battalion; ik ben nou eenmaal een mech-fan! :D

halo ontbreekt bij mij in dit lijstje. Ik vind het wel een leuk spel, maar ik heb nooit het doorzettings vermogen om van zo'n shooter de sp te spelen. Die skip ik meestal en ga meteen mp. Maar ja dat gaat toch een beetje lastig met mijn xbox.

Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  4. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    1- DOA3
    omdat dat spel gewoon extreem mooie graphics heeft en altijd leuk blijft om af en toe eens te spelen. vooral in de multiplayer.

2- Project gotham racing

Ook een supercoole game omdat je er gewoon maanden mee bezig bent om dit spel uit te spelen.( ik was er ongeveer een half jaar mee bezig) en het heeft gewoon prachtige graphics en is ook heel cool in de multiplayer.

3- Splintercel
    wel een beetje een korte game (ik deed er maar 2 weken over om hem uit te spelen) maar wat een sfeer! wat een graphics! wat een spanning!

dit is dus mijn top 3 maar ik heb nog veel meer games die ik goed vind zoals: Buffy the vampire slayer, de 2 bondgames, rallisport challenge etc.

5. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1.Halo Het beste en vetste spel dat ik ooit gespeeld heb. Prachige graphics, geweldige gameplay, schitterende muziek, coole singleplayer, vette multiplayer en dan nog die co-op. Heerlijk _O_

2.Splinter Cell Ik hou erg veel van tactische schooters en is dit dus ook een toppertje voor mij. Een geweldig mooi spel net als Halo. Mooie graphics, levels, gadgets, wapens enz. Jammer dat de replaywaarde niet hoog is, maar ik hoop dat er binnenkort een nieuw level te downloaden is via Xbox Live.

3.Mechassault Vind dit ook een erg mooi en leuk spel. Veel actie, leuke singleplayer en natuurlijk de multiplayer op Xbox Live!

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Halo- wat valt daar nou nog over te zeggen. Het is gewoon helemaal top!
    Splintercell de spanning, de stealth, de graphics. Duurde alleen te kort.
    Ghost Reconde spanning, lekker vogeltjes horen fluiten en dan opeens in een vuurgevecht zitten

7. [:.Raiden.:]16

[:.Raiden.:]16 Gamer 4 Life

Leuk Bevonden:
    0
    1. mgs2:confused:
    2.halo
    3.max payne

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil niet zeuren, maar waarom vindt je dat? Anders wordt het een opsomtopic, en wordt ie gesloten...

9. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met argumentatie bitte.
    Maar mijn toekomstige top 3 zal er waarschijlijk zo gaan uitzien:
    1. Driver III
    2. Star Wars KotOR
    3. True Crime:confused:treets of LA

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    En waar is jou argumentatie dan.... En er wordt niet gevraagd naar je toekomstige top3 , maar die van nu. Sorry voor dit wannebee-mod gedrag hoor, maar ik erger me hier erg aan....
    en de 'Meld dit bericht bij een moderator' knop werkt ook niet altijd. Maar okej, doe het zo,anders moet dit topic dicht en dat zou echt zonde zijn.

spel: argument

11. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Zullen we ontopic gaan ipv te gaan zeiken op elkaar? :) Heel jammer dat af en toe iemand het vergeet maar laat de crew er dan iets van zeggen als zij dat nodig vinden.

12. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    1. metal gear solid 2 : substance , goed verhaal en verslavend
    2. moto gp , goede graphics en altijd leuk
    3. tao feng , mooie graphics en wijze trucjes

ja mensen het was moeilijk beslissen voor me want brute en enter the matrix en halo ensplinter cell verdiende ook best een plekje

13. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    1. Halo (speel nu alleen niet meer)

2 brute Force, tot nu toe een erg cool spel ik hou ook wel van squad based shooters

3. Conflict desert storm, nog een squad based, altijd leuk in coop en kan ook niet wachten op deel 2

14. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    1: Moto GP 2:
    Prachtige gfx, de tracks, achtergrond, de motors.. Het rijdt ook nog eens lekker doordat je echt je motor hoort en voelt (als je dat trilgedoe aanzet. Het is ook erg leuk om de career mode te doen, lekker racen, dingen unlocken en je eigen bike beter maken :). Bovendien ook supergezellig op Xbox Live.

2: Mortal Kombat: Deadly Allience:
    Ben ik altijd al een fan van geweest, nu is 'ie alleen maar leuker omdat 'ie op m'n favoriete console is :). En de dingen die je kan unlocken zijn bijna teveel, je hebt verschillende koffins (doodskisten) en in elke van ze zit iets in, ze lopen van A1 tot Z26, dus dat zijn 26*26 dingen, varierend van nieuwe characters tot pakken en verzameldingetjes. Blijft simpelweg gewoon boeien :).

3: Halo:
    Snapt iedereen waarschijnlijk wel, ten eerste het verhaal, een van de beste die ik ooit in een game heb gezien, dan de SP, bijna te leuk om te doen :cool:. Daarnaast ook de MP met vrienden of op XBC :). Natuurlijk ook de gfx ofcourse :p.

15. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    DOA3
    Ik ben altijd fan geweest van vecht spellen, Street Fighter II, Turtles Tournament, Mortal Kombat enz. Allemaal spellen die ik gewoon helemaal grijs heb gespeeld, DOA3 is dat binnenkort ook. Graphics zijn subliem, alleen is de moeilijkheisgraad een beetje laag. Maar ik speel nu bijna alleen maar multiplayer, een sparringspartner is wel gewoon super belangrijk.

Halo
    Ik denk dat dat inmiddels genoeg in uitgelegd. Prachtige graphics, goed uitgeblanceerd wapensysteem. Alleen wat weinig soorten vijanden en af en toe slecht level design. Maar bij Halo schijnt achter de dunne wolkjes een enorm felle zon.

Splinter Cell
    Vanwege de replay value staat die op nummer drie en niet op 1. Tactical shooters is mijn ding, net zoals sluipen enz. In het donker gewoon op het puntje van je stoel zitten om een tegenstander van achter te belsuipen en een gun tegen zijn hoofd aan te drukken.

Eignelijk moeten ze gewoon een sluip game maken waarin DOA3 getranplanteerd is :D

16. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Me Top 3 :

1. HALO, ik heb het spel al vanaf dat ik een XBOX heb en speel het nog steeds zeer regelmatig. Ik ben het nou met m'n 4e poppetje op elke moeilijkheidsgraad aant uitspelen, en het gaat nog steeds niet vervelen. Ook de Multiplayer is zwaar vet. Dit in combinatie met de prachtige Graphics en de heerlijke sound. Dit zorgt echt voor een super sfeer!!

2. Splinter Cell, bij Splinter Cell vond ik vooral de sfeer en het sneaky omleggen van enemy's sprak mij erg aan. Ook de schitterende graphics zijn super. Het enige minpunt : Ik hoorde overal dat het moeilijk was, en dus speelde ik het op Normal. Hier was ik snel doorheen omdat ik et nie zo moeilijk vond, maar het daagde mij nie uit om het uit te spelen op Hard:confused:.

3.Timesplitters 2, Timesplitters is gewoon super fun. De graphics zijn niet super maar creeeren wel een leuke sfeer. Verder heb je een hoop gamemodes en zijn er een helehoop dingen te unlocken. Dus wat dit spel zo leuk maakt is gewoon dat het super lang leuk blijft!!!

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    1. JSRF: Enorme,coole levels en vette fun.
    2. DOA 3: Het is gewoon cool , het is echt zo'n fighter en daar hou ik wel van.
    3. ehm, ik kan niks verzinnen :p

18. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    1. Halo: heeft een super gameplay en natuurlijk een machtige multiplayer

2. MKDA: er is gewoon zoveel te unlocken, en natuurlijk de graphics zijn super

3. Morrowind: Het is gewoon zo uitgebreid en de de gameplay is zeer verslavend. Je word er gewoon in opgezogen.

19. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    1. HALO
    2. MOTO GP 2
    3. MIDTOWN MADNESS 3 (ook al heb ik 'm nog niet ik voel gewoon dat deze game zeker in mijn top 3 zal komen :D)

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Graag zien we dat je je top 3 bargumenteerd. Daar hebben we in dit topic al meerdere malen op gehamerd en jij mag daar geen uitzondering op zijn :)

Deel Deze Pagina