Halo: Combat Evolved Enorm mooie graphics, vooral sommige details zijn indrukwekkend (zon door die door de bomen schijnt). Goede single- en multiplayer. Hoge replay waarde. Fantastisch verhaal. Vrij groot aantal wapens. Veel vershillende tegenstanders. Het enige echt grote nadeel van dit spel is dat het levels worden herhaald in het tweede stuk van het spel. RtCW: Tides of War Een redelijke singleplayer met een vermakelijk verhaal. Goede graphics. Fantastische (online) multiplayer via Xbox Live. Splinter Cell Goede game. Goede graphics. Matig verhaal, het verhaal achter het spel kon me helemaal niet boeien. Domme tegenstanders. Leuke gameplay, soms frustrerend. Erg leuk om andere manieren te vinden om langs een bepaalde plek te komen. Extra level(s). Een beetje teleurstellende game, maar wel ontzettend leuk.
Nr 1: HALO: prachtige graphics, geweldige AI, goede multiplayer, hoge moeilijkheidsgraad (op legendary) Nr 2: Enter the Matrix: Coole moves, verhaallijn, link met de Matrix, veel wapens, variatie in levels Nr 3: Project Gotham Racing: Weer de prachtige graphics, alles op goud halen is heel moeilijk, coole challenges
1 Halo+boeken Coole aliens, cool verhaal, coole guns, coole levels (behalve Library vind ik ze allemala mooi...ookal is lvl8 5 omgekeerd, met de Flood en Banshees geeft dat toch heel veel andere mogelijkheden! Dus, vette replay/multiplay etc...Ik speel het zowat elke dag, en reken maar dat dat doorgaat t/m Halo2 2 Burnout 2 Leuk om met vrienden te doen, lekker ontspannend, weer es wat anders dan schieten, mooie grafics, gameplay, auto's en crashes natuurlijk !! 3 (van de spellen die ik heb kan er geen tippen aan nr 1 en 2. ik vind dan MA nog wel het leukste, maar dat speel ik niet meer. SC is echt niks aan en tony hawk is meer voor mijn zusjes...)
1: tja... toch HALO: een spel die het voor elkaar krijgt om iedere dag gespeeld te worden verdient de eerste plaats IMO. Dikke graphics, dikke verhaallijn, dikke actie, goed uitgewerkte levels, tja....toch HALO 2: Tiger Woods PGA tour 2003: omdat dit het spel is die ik na HALO meestal pak om ff lekker te gaan spelen. Makkelijke speelbaarheid, hoge replaywaarde, controls zijn pérfect, levels zijn mooi (alleen de tussenfilmpjes zuigen hard) 3:gedeeld ToeJam & Earl vs. Tony Hawk 4. En wederom die herspeelbaarheid. Je gaat zitten en denkt ff kort te spelen om erachter te komen dat je alweer drie uur bezig bent. TJ&E krijgen eigenlijk voorrang omdat het een zeer origineel en grappig concept kent. Tevens zijn de graphics errug cool ondanks de felle Nintendo-look kleuren.
1.Halo Heeft het allemaal mooie gfx, goed verhaal, dope multiplayer 2.Panzer Dragoon Orta Mooie sfeer, je bent lang bezig om alles te unlocken, mooie gfx 3.Moto GP Xbox Live,Het is leuk om je motor sneller te maken,
1. NBA Street vol.2 Ik heb em net maar ik vind em super! De grapics de besturing...zucht.... 2. Project Gotham Racing Het ziet er goed uit en is uitdaagend en gaat f*king lang mee... 3. Moto GP Deze heb ik ook nog niet zo lang maar ik vind em super! Hij stuurd lekker en ziet er goed uit..! En het is es iets anders (4. Timespliters 2)
Hmmmm.... 1. Ghost Recon: Dit is gewoon de meest realistische shooter. Ook het tactische aan het spel vind ik goed. Helaas was de game iets te simpel. 2. MotoGP 2: Ik kijk elke race en ga zelf altijd naar 2 races. Dus dat alleen zegt al genoeg. Daarnaast is het spel ook kwalitatief erg goed. 3. Hier staat nog niks. Ik speel naast bovenstaande nog een paar spellen. Alleen verdienen die allemaal imo de derde plaats niet. Er zal met SOF2 en MM3 wel verandering in gaan komen.
Wat verandering van games heb ik een andere top 3. 1. Medal of Honor frontline Echt super game, gameplay is goed grapics ook okay, en de muktyplay is ook wel leuk. Speel hem elke dag 2. Project Gotham Racing Ook een leuke game, lange gameplay. Speel hem meestal elke avond nog 2 a 3 uurtjes 3. Tony Hawk's Pro Skater III Hoezo leuk, i dont know, gewoon een goede game vind ik.
De mijnes: 1: Baldur's Gate: Darkly Alliance: ineens werd ik in deze genre gezogen met een geweldige gameplay en een goed verhaal. Wacht dan ook met smart om deel 2 te spelen, nog mooier, meer levels etc. 2: MechAssault: Super gameplay, goede gfx, erg leuke, verschillende en uitdagende missies. top game. 3: Halo: Combat Evolved: Super gameplay, goede gfx perfecte (beste) 1st person shooter op Xbox. The Flood werd soms wat irri/saai maar verder is ie prima. Het is niet echt van 1 is beter dan 2 en nog wat beter dan 3, maar dit zijn m'n 3 beste games opgenoemd. @ XTM: bedoel je tony 2 op psx (het gaat hier om xbox games) of tony hawk 2.x?
halo speel ik nu niet zo veel meer, maar is een van de games waar ik ontzettend van genoten heb en op het vervolg wacht
1: Project Gotham Racing 2: Moto GP 2 ( xbl ) 3: Midnight Club 2 ( xbl ) Misschien dat Midnight Club nog wel 2e wordt in dit rijtje als ik hem meer speel.
1. Halo: dit is m'n allerbeste aankoop ooit, als ik op m'n xbox speel is het 19 van de 20 keer Halo. Eerst urenlang beziggeweest met de coop en ook alles op elk niveau uitgespeeld. Toen kreeg ik internet en dus ook xbconnect, dat maakt het spel echt supercool . 2. MotoGP: Zeer vermakelijk spel ook, ziet erg gewoon mooi uit en de multi-player is leuk. Misschien wordt dit nog eens mijn nr. 1 als ik Xbox Live! in huis gehaald heb 3. Splinter Cell: Tja ik heb niet zoveel spellen meer over omdat ik bijna alles verkocht heb omdat ik teveel Halo speel, maar deze is nog gebleven. Best een leuk spel in het begin, als alles nog nieuw is. Na 1 keer uitspelen vond ik er eigenlijk ook geen drol meer aan. mja ik kan niet zo snel een andere nr. 3 bedenken. Dit spel staat iig veer onder Halo en motoGP
1. Burnout 2 Ik ben een sucker voor racegames, en dit is IMO de allerbeste racer die er is ! Dus dan is het voor mij ook de logische nummer 1 uit mijn X-Box collectie 2. Halo Ondanks zijn sommige enorm saaie levels (kamers die exact op elkaar lijken) is dit wel een topper natuurlijk, vooral het geluid en de presentatie zogen me erin, en qua gameplay is het allemaal dik in orde ! 3. Mortal Kombat Deadly Alliance Ik zag m net toevallig 3 keer als 2ehands liggen bij de gameshop en dat is voor mij onbegrijpelijk. Absoluut niet de beste fighter ooit ofzo, maar IMO wel de beste op de X-Box tot nu toe. Vrijwel nog steeds altijd het 1e spel wat in de XBox gaat als er maten op bezoek zijn.
1. Phantasy Star Online Dit is gewoon DE game voor mij, een RPG online! yum yum! Echt verslavend en genoeg te doen! alleen jamer van de item hackers en dupers 2.Dead or Alive: Extreme Volleyball Geweldige gameplay, de enige game die ik nog speel sinds ik PSO heb! Tis meer dan b00bs alleen 3.Brute Force Het speelt gewoon superlekker en de graphics zijn ook supermooi! Vooral het in team werken vind ik heerlijk gedaan
1. Halo Heel goede story, graphics, controls, multiplayer.... alles in deze game is heel goed! Dit was ook een van de grootste redenen dat ik een Xbox gekoopt heb. 2. Splinter Cell Ook een HEEL goede game, de graphics zijn heel mooi, en het hele "sneak-around" principe is tof, de atmosfeer is heel goed, en de story ook. 3. Jet Set Radio Future / Sega GT 2002 Ik vind deze twee games heel goed, ze zijn echt een beetje even, ook omdat ze samen met de Xbox komen. Ik ben blij alle twee te hebben, en ik vind dat ze alleen samen heel goed zijn, anders zijn ze te kort. Ik heb ook nog Mech Assault, het is een beetje saai zonder Live, maar ik denk toch dat ik binnenkort Live koop, dan is Mech Assault zeker op plaats 3 (en niet 4 zoals nu). Brainboy
Splinter Cell gewoon fantastische graphics, en een meeslepende verhaallijn DTM Race Driver fantastische racegame met schitterende graphics, de wagens lijken sprekend op de echt DTM wagens en ze hebben een perfecte beheersing Fifa 2003 beste voetbalgame op de Xbox so far, goeie graphics en goeie gameplay en zoals elke jaar..een monsterlijk aantal licenties [/list=1]