1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

JOUW Xbox Game top 3!

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoGeo, 9 jun 2003.

1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    1. Midtown Madness 3

Dit komt vooral omdat door live. Ik begin om 7uur s'avonds ofso en als ik op mijn horloge kijk is het 11uur. Verder vind ik het erg leuk omdat er zoveel verschillende auto's zijn.

2. Burnout 2

Ziet er erg mooi uit en vind het vooral verslavend om zolang mogelijk burnout reeks te maken verder zijn de crashs er spectaculair:)

3. Midnight Club 2

Heb hem nog niet heel lang gespeelt maar wat ik er tot nu toe van heb gespeeld vond ik erg leuk vooral omdat je op verschillende manieren bij een checkpoint kan komen. Toch vind ik Burnout 2 er wel wat mooier uitzien.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Top 3:
    1. Jet Set Radio Future, hoe kan het ook anders
    2. Unreal Championship, altijd leuk om te doen
    3. Halo, eigenlijk geen uitleg nodig

Top 3 in toekomst:
    1. Halo 2
    2. Fable, hebbe hebbe
    3. GTA Double Pack *kwijl kwijl*

3. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn top 3 is makkelijk:

1. Halo Zoals bij meer mensen:D , omdat het gewoon een geweldig verhaal heeft en het is net mooi genoeg en de game voor de xbox...
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    2. Tony hawk 4 Veel te doen, leuke trucjes en een grappige singleplayer.. (RPG) achtige game...
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    3. Dynasty Warriors 3 Lekker hakken! Al die ventjes8) , waaanzin, maar wel leuk:p

Dit gaat allemaal wel veranderen zodra ik Kotor heb:D

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Top 3 nu :
    1. StarWars : Kotor
    Ik houd helemaal niet van RPG's maar Kotor blijft me maar boeien, je speelt het en voor je het weet ben je een halve dag (/avond) verder _O_
    2. HALO
    Nog nooit heb ik een spel zo lang (en veel) gespeeld (of het moete Dungeon Keeper en Rollercoaster Tycoon zijn). En ik vind de multiplayer nog steeds leuk _O_
    3.Splinter Cell / Timesplitters 2
    Op KotOR na heeft nog nooit een verhaal mij zo kunnen grijpen, het was gewoon een zwaar vet spel (stealth liefhebber hier :9 )
    Tis moeijlijk te kieze drom een gedeelde 3e plaats
    De meest gruwelijk vette multiplayer op de XBOX, niet alleen doordat er BOTS inzitten, maar dankzij de vele modes en een mapeditor blijft het vet

Top 3 Verwacht:
    1. Full Spectrum Warrior
    Dit originele concept spreekt me wel aan , ik heb me erg vermaakt bij Red Alert, en ook met Brute Force vond ik de SDM erg vet. En ik denk dat dit een perfecte combinatie word tussen die 2
    2. Top Spin
    Heb me erg vermaakt met Mario Tennis (bij vriend) en Virua Tennis (arcade hal) dus dit lijkt me erg cool te worden
    EDIT :// 3. GTA Double Pack
    Ik ben gewoon een grote fan van de GTA serie, en wil ook deze delen niet missen, daarvoor moet zelfs HALO 2 weiken!

Laatst bewerkt: 21 sep 2003
  5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Top 3:
    1) Max Payne: zeer mooi en goed uitgewerkt spel waar je flink wat tijd in kan stoppen om hem uit te spelen met gevarieerde missies.
    2) Baldur's Gate: Darkly Alliance: zeer lekkere gameplay en goede sfeer in de game die je flink bezig houden, niet te veel rpg maar dat maakt hem voor mij juist goed
    3 ) Halo, een van de betere shooters op de xbox

Verwachte top 3:
    1) True Crime: Het master spel ala gta met vrije mode om lekker rond te scheuren, knallen, vechten etc.
    2) Need For Speed Underground: Mooi en supersnel racespel waarmee de goede oude n4s sfeer hoop ik weer helemaal terug komt na tegenvallend vorige deel
    3 ) Freestyle Metal X en Roadkill: Niet door iedereen gewaardeerd maar echt mijn type spellen

En ja, standaard halo 2 natuurlijk, ook tony hawk underground lijkt me zeer goed alleen hoop ik dat de combo's en scores niet zo overdreven hoog hoeven te zijn wat de realiteit van het spel en mij plezier erin omlaag haalt, zoals bij deel 4.

Laatst bewerkt: 20 sep 2003
  6. Microsoft_Freak

Microsoft_Freak Evil-Cloud

Leuk Bevonden:
    0
    1. Halo

2. Splinter Cell

3. mmm vergete |:-

7. Derek

Derek Subaru Tecnica

Leuk Bevonden:
    0
    1: Midtown Madness 3; gewoon dikke humor i.c.m. met een mooie gfx.
    2: Halo; vanwege zijn goede verhaal
    3: Ghost Recon: Island Thunder; lekker tactisch!

:cool:

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mijne ook maar ff dan :)
    1: Sw: KotOR - 'k neem aan dat ik dit niet hoef uit te leggen _O_

2: Otogi: Myth of demons - Zeééééér mooi, in combinatie met übervette moves :cool: En het is niet zo'n hersenloos hack & slash spelletje zoals sommigen beweren :mad:

3: Halo - ..en ik wacht op Halo 2 die dan weer bovenaan m'n lijstje komt _O_

9. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    1: Morrowind; even weg uit de werkelijkheid.. zoek je eigen "weg"
    2: Ghost Recon Island Thunder; vanwege de goede sfeer (gesprekken) tijdens het gamen
    3: KOTOR; eindelijk eens een goede game waarin je de sfeer van SW ervaart.

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    1. Jet set radio future: Zoals zo velen heb ik deze game bij mijn xbox gekregen, en daar ben ik Microsoft heel, heel dankbaar voor.

2. KOTOR: Ik had er gruwelijk hoge verwachtingen van, en ze zijn helemaal waar gemaakt! Jammer genoeg zitten er kleine schoonheidsfoutjes in, maar voor de rest: _O_

3. Halo: zelf heb ik deze game nooit in mijn bezit gehad, maar de nachtenlange multiplayersessies waren zoooo goed!

11. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Crimson Sea - Ik ben een fan van dit genre, maar deze game heeft meer te bieden, de levels zijn erg origineel. Dat bevordert de gameplay. Otogi en Gun Valkyrie zijn beide ook goeie games, maar dit is de beste actie arcade game in dit genre op de Xbox tot nu toe.

2. Splinter Cell - Ik ben een fan geworden van Stealh games, single player FPS games vervelen me steeds meer, wat extra gameplay zoals dit maakt het zeer aantrekkelijk.

3. Munch's Oddysee - gewoon een top spel.

Ik ben zelf ook nogal gehecht aan wat andere ondergewaardeerde games als Nightcaster en Azurik!

Mijn verwachte Top 3:

1. Ninja Gaiden
    2. Rainbow 6
    3. Sudeki
    (4. Dungeons & Dragons, Doom III, Half Life 2 en Unreal 2)

12. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Halo: Combat Evolved
    Het verhaal, de GFX, de sfeer, de nooit vervelende Single-Player, de zeer gave Multi-Player, de perfecte Gameplay maakt deze game nog steeds the best for the Xbox.
    2. Star Wars: Knights of the Old Republic
    Zo ontzettend groot, en zo gruwelijk verslavend, het is een RPG met een eigen weg, een perfect verhaal, aardig wat actie, leuke minigames, nadit ik dit tik ga ik weer aan de slag.
    3. Tom Clancy's: Splinter Cell
    Visueel heel erg lekker, en ongekend spannend wanneer je het speelt, vernieuwend door de schaduw, en lekker gehouden door het "Tom Clancy" verhaal, helaas zal deze game niet al te lang in de top 3 blijven staan, er komen nog enkele games uit dit jaar, die wellicht wat langer speelbaar blijven dan SC (na 1 keer ben je het zat)

Dan ook maar mijn Top 3 van verwachtingen

1. Halo 2
    Doe alles wat Halo ook had, en je hebt voor mij weer een toppertje.
    2. Fable
    Als ik Peter Molyneux moet geloven, wordt dit een ware revolutie.
    3. Geen Idee
    PGR2 ziet er gruwelijk uit, maar Racing Evoluzione flopte ook gruwelijk. Half-Life 2, laat eerst de Xbox screens maar eens zien, dan praten we verder (Unreal 2 style) andere titels moeten zich ook nog bewijzen.

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    W0000t, *heeft zijn soort gevonden* O-) Alhoewel ik hem nog los heb gekocht. Nothing beats JSRF.8)

14. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    1: Brute Force
    2: Halo
    3: THPS3

15. shumi

shumi Guest

1. HALO - gewoon een vet spel met een hele dope campaing (avonturen mode, zoals mijn vriend het noemt) nog dopere campaign met z'n 2en en leuke multiplayer+system link varianten. Halo is dope!
    2. SPLINTER CELL - spel waar je vrij lang over doet om het uit te spelen met prachtige graphics, goed verhaal orgineel spelidee en ja, het is gewoon zo dope om als een super geheim agent bij de CIA in te breken. GEWELDIG!
    3. JSRF - heel cool spel wat in multiplayer mode tegenvalt maar perfect is in sigle player. Leuk verhaal, graphics tegenstanders, dope muziek, grappige cutscenes. gewoon een spel dat je meer dan eens uit wilt spelen. Ook niet al te moeilijk.

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Algemeen bericht voor de luitjes die alleen maar de top 3 noemen: MOTIVEER JE KEUZE!.

1. Halo

Perfecte moeilijksheidgraden met uitdagende A.I. , leuke grafische details zoals opvliegend stof bij granaat en steentjes di een heuvel af rollen, goed gebalanceerde mulit player mode, tactical shooter: 2 wapens is veel beter dan 1+ wapens en natuurlijk....het fantastische verhaal (in combinatie met de boeken) en de Co-op mode! :p

2. Project Gotham Racing
    Perfect in al zijn eenvoud. Makkelijk te leren, verschrikkelijk moeilijk om uit te spelen. Kudo's zijn da bomb. Daarbij ook nog fraaie graphics en een hele goede soundtrack

3. Oei...lastig kiezen...een Top5 was beter geweest. Nou eh.... SC is goed, panzer is geweldig, Tony Hawk 4, Jet set, DOA...

Maar ik kies toch voor Dead or Alive Xtreme beach volleyball. met 45 uur op de teller veel gespeeld. Wat wil je anders met die graphics maar vooral die sfeer: de muziek, de tropische graphics...perfect! Het verzamel aspect blijft boeien!

Edit: toemkomst top 3

1. Halo 2
    Bungie doet het hem weer...

2. GTA Double pack
    Een sloot aan gameplay

3. Top Spin
    Virtua tennis is een van mijn all time favorites en deze is nog beter?

17. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mja moeilijk om ene top 3 te maken, gewoon de 3 beste had ik gemakkelijker gevonden :cool:

maar:

1. Halo
    2. motoGP2
    3. Star Wars KOTOR

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik dacht dat ik een post boven jouw duidelijk genoeg genoeg geweest was? O-) Motiveer je keuze anders gaat hij dicht! :mad:

19. Def XR

Def XR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    top 3

1: Midtown Madness 3, vanwege de goede live functie

2: Sega gt 2002, door de hoeveelheid auto's en goede gameplay

3: Colin Mcrae Rally 4, het is super realistisch en heeft een goede gameplay

20. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn top 3:

1) Amped
    Alleen al voor de ongelofelijk schitterende muziek zet ik Amped af en toe eens op. Daar kan THPS en Fifa nog een puntje aan zuigen. Verder: de graphics en de gameplay. Ik kan niet wachten op Amped 2

2) Project Gotham Racing
    Bij de meeste racers is het: "Wie eerst aankomt wint." Je kan dan ook je auto wat uitbouwen, maar dat is het. Bij PGR had je tenminste nog wat afwisseling (Style, one-on-one, gewoon racen, een top-speed halen, ...) Tevens was ook de muziek en de graphics fantastisch. (PGR II zal ook geniaal zijn)

:cool: Morrowind
    De uren en dagen dat ik dat gespeeld heb zijn niet meer te tellen en het ergste van al: 'Ik heb cheats gebruikt zodat ik mijn health kon herstellen' En ik heb het nog steeds niet uitgespeeld. Dit is gigantisch !

Mijn top 3 voor de toekomst:
    1) Amped 2 (zie hierboven waarom)
    2) PGR II (zie ook hierboven)
    :cool: Crimson Skies => lekker veel actie, knappe graphics, ...

Waar ik vrees voor een ontgoocheling: (maar hoop van niet)
    1) Halo 2 => Overhyped. Alleen omdat er zoveel mensen deze titel al aanbidden doet mij een dégoût krijgen van die titel

2) Fable => Idem als Halo 2 => Krijgt veel te veel aandacht voor het weinige dat je ervan weet.

:cool: Half-Life 2 => De filmpjes van de PC zijn waanzinnig mooi, maar zolang ik niets van de Xbox-versie gezien heb sta ik er vrij sceptisch tegenover

Deel Deze Pagina