ToP 3 (race fan) 1: Midtown Madness 3 (puur voor fun op Live) 2. RSC 1 (adreline kick met het racen naar beneden van heuvels, mooiste graphics) 3. PGR 1 (Straat races, graphics) Naar verwachting gaat PGR 2, RSC 2 en Counterstrike de top 3 vormen. Halo vind ik helaas niet leuk. Sloom en ik krijg daardoor last van motion sickness.
Lol, opeens worden er allemaal top 3's bedacht Nog even mijn future top 3: 1. StarCraft Ghost: Starcraft! STarcraft! Blizzard! Blizzard! Ik ben al vanaf dag 1 fan van Blizzard en keer op keer leveren zij een meesterwerk af... WarCraft was vanaaf het begin aan al gewoon een sprookje dat zo lang weet te boeien en je zo intrigeert, niet normaal gewoon. StarCraft is volgens velen nog de beste start game up to date, en ook dat was gewoon zo episch.... zie avatar! "Battlecruiser Operational", wat was dat mooi.... en Diablo II is IMHO het beste spel ooit. Vooral online is dat gewoonn iet te beschrijven. Ik ken nog de namen van alle uniques uit mn hoofd Natuurlijk wordt Ghost ook weer n masterpice, met Live ondersteuning en dat soort fratsen, ik weet nu al dat ik dat iig pre-order. 2. DOA4: Vervolg op beste XBox game. Period. Ik kan niet wachten om met Lisa uit DOAX te knokken, de nieuwe palkjes van Brad Wong te checken, met Christie online ass kicken in moeilijke matches of gewoon voor de lol noobies ownen met Bass op hilarische wijze UZcht, deel 3 is zo briljant, deel 4 zal zeker niet teleurstellen! 3. XIII Gewoon n leuke shooter Het hele idee van een dude met geheugenverlies en een heel complot, verwerkt als strip lijkt me ZOOOOO gaaf; helaas lees ik tegenvalende previews, dat is wel jammer. Maar ja, ik houd de hoop hoog
1 halo, gewoon best console shooter ooit, en die a.i. daar wordt je .... van 2 panzer dragoon orta, geweldig verhaal, prachtige grafics 3 DTM race driver geweldig spel, gameplay, wauw (4 tony 4)
Momenteel is dat....: * Star Wars: Knights of the Old Republic Omdat het zo een uitgebreide game is die je helemaal het verhaal inzuigt en je niet meer los laat. (net als die keer dat je verschrikkelijk opgewonden bent en alleen in de kamer zit met een stofzuiger) * Soldier of Fortune 2: Double Helix De game straalt middelmatigheid uit, maar het is zo leuk om af en toe eens als een psychopaat schietend rond te rennen. * Indiana Jones Omdat het leuk is om Duitsers van een grote hoogte te gooien.
1- Ghost recon : Island Thunder - geniale mulitplayer via live! 2- Morrowind, blijf genieten van de enorme wereld en je ontdekt telkens weer iets nieuws. 3- Baldurs gate dark alliance: oneindig je karakter blijven upgraden en leuke coop mode.
1 Halo, multiplayer en briljante singleplayer, grafix, gameplay uitdaging wat wil je nog meer? 2 Colin 3 heerlijk crossen 3 Unreal Championship CTF
1 - Midtown Madness 3 Gewoon een dikke funracer. Op live kun je je echt uren vermaken! Je hoeft er niet eens goed voor te zijn, als ik 2 maanden niet hebt ge-MotoGPt dan ga ik slecht en smijt ik het zo weer in de hoek, MM3 is gewoon een makkie! En zoveel modes. De SP is niet zo super, maar toch erg vermakelijk. Zonder live-funtie zou hij hier niet staan. 2 - Shenmue 2 Je moet dit spel gewoon spelen om te weten waarom. Gewoon zo meeslepend, je denk na een tijdje dat jou eigen pa vermoord is. Het sleurd je echt helemaal mee. De gameplay is ook erg vernieuwend. De een zou het kut vinden, de ander geweldig. Je kunt er ook vanalles doen, op het ene moment loop je rond om dingen te vragen aan mensen, het andere moment sta je te vechten met een of andere grote gast uit Siberië, en weer het andere moment zit je in een Arcadehal Outrun te spelen, enz Geweldig 3 - Tony Hawk's Pro Skater 4 Iedereen heeft natuurlijk weleens één v/d 4 delen gespeelt. Het is gewoon zo tof om te skaten in zo'n spel, zonder maar een schrammetje of breukje () op te lopen. THPS4 is ook zeer vernieuwend t.o.v. de vorige delen, een aantal minigames, leukere opdrachten (niet alleen maar wat scores halen en s-k-a-t-e verzamelen ), en het leukste is is dat je vrij rondskate en dan via gastjes op straat je opdrachten krijgt. Erg leuk! Of het nou afgekeken is van Agressive Inline ofniet.
1. Halo Do I need to say more ? Even de uitleg: Het begon toen ik dit spel bij mijn neef op de xbox zag. Gevolg: Zelfde dag mijn PS2 verkocht en zelfde dag xbox + halo gekocht . Hij blijft leuk, en vooral door het linken (2 vrienden (1 neef) van mij hebben ook een xbox) blijft dit spel gewoonweg niet vervelen. 2. Conflict Desert Storm Misschien ietwat verrassende nr.2 maar dit spel vind ik echt zo gruwelijk goed in de coöp-mode. Veel samen gespeeld met een vriend van mij. Het feit dat je eigen tracks kon afspelen, was helemaal the bomb. (tip: try Reanimation !!) Ik heb hem een tijdje geleden weggedaan, maar heb daar eigenlijk nog steeds spijt van. Time for Conflict: Desert Storm 2! 3. Midnight Club 2 Een woord: Nos De 2 films van the Fast & the Furious waren al echte toppers, geen wonder dat er dan een spel wordt uitgebracht met ditzelfde genre. Lekkere snelle arcade-gameplay en mooie graphics. Als je de game op een avondje gespeeld hebt, en je stapt dan weer in je eigen auto thuis, dan komen toch die motor-geluidjes naar boven . Ik zit dan ook met smart te wachten op Need For Speed: Underground. Die naar mijn mening nog een tikkie beter wordt.
#1. HALO - meesterlijk, vooral in co-op. beste fps tot HALO2 #2. Ghost Recon - alhoewel een poort van pc, toch goede fps, eveneens met z'n tweeën #3. Splinter Cell - sublieme graphics, retestrakke acties + sam fisher *)
1 Halo - Gewoon het beste spel dat k ooit heb gespeeld! De sfeer, gameplay, graphics, het verhaal.. alles past gewoon perfect bij elkaar! 2 Metal Gear Solid 2 : Substance - Dit heb ik urenlang zitten spelen, 6x uitgespeeld ofso ... echt vet! Zoals bij Halo, het verhaal, de graphics & gameplay ... Hideo Kojima is gewoon de man! Het enige wat beter is dan bij Halo is dat er meer opties zijn in de gameplay .... 3 Midtown Madness 3 - Dit was een moeilijke keuze tussen Spider-Man, DOA3 en UC. K ben toch gegaan voor MM3, want zulke leuke games als deze, die gewoon bijna perfect zijn, zijn schaars. This is what fun is all about!
1. Halo: Graphics zijn voldoende, replay is meer als voldoende, gameplay is top. Zo'n coole game, en de game blijft leuk in MP. 2. Moto GP 2:: Prachtige graphics, fantastische gameplay, en met live heel lang houdbaar. 3. Panzer Dragoon Orta: Een game die de ultieme kracht van de xbox kwa graphics laat zien, prachtige levels, coole bosses, replay is wat minder, maar je hebt wel verschillende moeilijkheidsgraden en je kunt dingen unlocken. En de gameplay is simpel maar top.
Mijn top 3. niet in volgorde die heb ik ook niet ik vind ze alle drie goed. Halo - mooie grapics, goede gameplay en veel uren plezier van gehad MM3 - goed spel, mooie graphics vooral op live fantastisch. RSC - goed rally spel, veel gespeeld en mooie graphics.
1.KOTOR voor mij de meest verslavende game (is mn xbox nog niet uitgeweest sinds ik em heb. verhaal, humor, diepgang, gameplay etc is allemaal near perfect if ya ask me 2.HALO iedereen weet wel waarom 3.NBA 2k3 zeer uitgebreid, indrukwekkende AI en presentatie (vooral het commentaar) en een dope franchise mode waardoor hij zowel off als online blijft boeien..must have voor iedereen met beetje interesse heeft in basketball
1) Morrowind. Werkt voor mij zeer verslavend. Ik ben er na bijna een jaar nog steeds niet mee klaar. 2) Halo. Goed verhaal, goede graphics, goede AI, goed spel. Panzer Dragoon Orta. Voor mij de Starwing van de xbox (voor de leken, starwing was een railshooter op de snes) Knights of the old Republic staat er (nog) niet tussen.
tword moeilijk, kheb net 2 dage gelede kotor gehaalt en in die game word ik steeds meer ingezoge, dus ik denk dat dat spel nog wel gaat stijgen in mijn top3 -morrowind, zeer mooie graphix, heel groot land, je kan alles doen wat je wilt, veel quests en side quests en de mainquest is ook mooi gemaakt. -kotor, ik heb het nu 6 uur gespeelt, ik zit al echt in het verhaal, maar ik moet nog ff spelen voordat morrowind van de eerste plek afgaat denkik halo, mooi spel, echt netjes gemaakt, ziet er goed uit, leuke wapens, leuke tegestanders.