Re: Re: Joytech gun In NL mogen inderdaad geen speelgoed geweren die echt lijken verkocht of geproduceerd worden. Je kan ze volgens mij dan wel gewoon uit Duitseland/Engeland importeren.
Ja, dat zat ik ook net te bedenken... Eigenlijk zou je zo'n gun moeten kunnen combineren met een joystick of zo... Zie je het al? TS2 multiplayer en dan zo'n gun in je klauwtje... Oh yeah!
Cool guys, ik zal proberen een prijsvraag ofzo te regelen met House of the Dead-combo!!! Wadda ya think? Cool 'eh? Ik zal me er mee bezig houden.
Yes goed nieuws, wel raar dat ze eerst altijd vertelde dat 100hz tv's en guns niet technisch mogelijk waren. Leve de vooruitgang zal ik maar denken.
Tsja mensen willen 'nog niet mogelijk' nog wel eens verwarren met 'helemaal niet mogelijk'. Met de technologie van dat moment hebben ze gelijk, maarja zoals jij al zegt: leve de vooruitgang. Ik kon me al niet voorstellen dat er geen 100Hz lightguns kwamen met de populariteit van 100Hz TV's van tegenwoordig.
100 hz pistollen werken toch ook wel op een gewone 50 of 60 herz tv?? en hoe zit het eigenlijk met projectie, plasma, lcd, etc tv's? zijn daar al guns voor, of werken die er ook op?