1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[JSRF] 100 tricks in Fortified Residential Zone???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 17 jun 2003.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik dat voor elkaar?? The Giant Of Metal is te kort ervoor en verder kan ik niks vinden...
    Wie kan me helpen om die 100 tricks te halen(The Matrix waarschijnlijk :p) ????
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Weer mij erbij halen. Danku, danku_O_. Hmmpff, dit is wel een moeilijke om uit te leggen.
    Als je het level binnenkomt is rechts weer eens zo'n kleine trap naar een iets hogergelegen platform. Deze is een beetje anders dan de rest. Er is een rail met een halve cirkel erin en aan beide uiteindes is een ladder. Ziet er ongeveer zo uit (let niet op mijn slechte paint kunsten):
    [​IMG]
    Die cirkel staat zoals je ziet (of niet) om een paal heen. Hij staat alleen meer in het midden. Het is de bedoeling dat je over de rail grind (truukjes ondertussen doet) ->op de ladder springen, onderweg eraf springt om weer op die rail te belanden -> je bent nu omgedraait en gaat al grindend naar het andere uiteinde -> springt nu op die andere ladder, springt er weer snel af ->nu ben je weer andersom op die rail aan het grinden -> spring weer op het andere uiteinde op de ladder, spring eraf -> enz. enz. enz..
    Zge het als het niet echt duidelijk is (zal wel).
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het grootste deel wel alleen dat laatste , welke twee ladders bedoel je ? die eerste twee of die later komen?(nu ben ik vaag 8) )
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Aan beide kanten van de rail hangen ladders. Je grind een kant op, je springt op het einde van de rail op zo'n ladder. Het beste kan je er meteen weer af springen, zo belandt je 180 graden gedraait weer op de rail en grind je de andere kant op. Als je dan daar weer op het uiteinde geraakt moet je weer op zo'n ladder springen (aangezien er aan iedere kant 1 is), hier spring je er ook weer meteen af, je belandt weer 180 graden gedraait op de rail en grind weer de ene kant op, zo ga je weer op het einde op een ladder springen enz. Wees wel zuinig met de truukjes onderweg, 1 foutje en je kan opnieuw beginnen, iedere sprong is al 1 truukje (en je springt echt veel met die ladders hoor).
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! ik heb hem gehaald :p ! Thanks voor de goeie uitleg en voor de tekening :cool: , btw moet je de Test Run met Gouji Rokkaku doen of maakt het niet uit??
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Nee, maakt niet uit met wie je het doet...
     

Deel Deze Pagina