1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

JSRF Aircombo

Discussie in 'Algemeen' gestart door (RC), 22 jul 2003.

  1. (RC)

    (RC) Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 't verhaal van JSRF uitgespeeld. Ben nu bezig om de jets te verzamelen, maar ik kan maar geen aircombos maken. Lukt me gewoon niet. Klopt het wel hoe het in t boekje beschreven staat?
    Tevens krijg ik sommige grafitti souls gewoonweg niet te pakken.
    Bv. in de wijk waar die octopuskerel verschijnt, kom ik niet bij de soul op het bushokje en bij de soul die aan het einde van het kanaal zweeft. Wie kan me helpen om het spel helemaal af te maken? Rik
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Aircombo's lukken allen als je karakter in de sprong vanzelf al een truukje doet. Sommige sprongen zijn gewoon gemaakt voor aircombo's, anderen niet. Dat merk doordat je karakter dus al 1 truukje uit zichzelf doet. Maar na een tijdje weet je wel wanneer je er een kan verwachten, bijv. als je grindend van een rail springt kan je zeker truukjes doen, maar als je gewoon springt van een gebouw dus niet.

    Die Soul op dat bushokje: ga naar de top van het gebouw in het midden, voer een boost uit en spring van het gebouw af naar de bovenkant van het bushokje. Die wijk heet trouwens Chuo Street, het is ook echt heel moeilijk om zo'n naam te onthouden als hij vaak genoeg in de story mode voorkomt :{.
    Die Aan het einde van het kanaal zweeft moet je op dezelfde manier halen, voer een boost uit van een hoger gelegen plek en spring nadat je de boost heb uitgevoerd van het platform af richting de soul, je zal wel in het water vallen, maarja.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2003

Deel Deze Pagina