[jsrf] anyone?

Discussie in 'Algemeen' gestart door T-box, 18 aug 2002.

1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    diegene die ik bedoel zit nog veel lager en moet je via de hele andere kant halen. kijk even hoe hoog hij sit dmv de map te draaien.
    als ie toch hoog zit moet je via de meest rechtse en hoogste mast grinden.
    suc6:p

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me al helemaal rot gezocht. Misschien probeer ik het over een tijdje nog es. Maar bedankt iig.

3. XboneX

XboneX Lineage_4life

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em uitgespeeld in 26 uur maar hoe haal je een jet rankin ?????????????????????????????

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    bij die robot, het meest rechtse icoontje. zijn ze echt heel easy.
    wel eerst het hele level uitspelen he! (souls, tags)

5. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    T-box of Sultan...een vragie..
    ik zit nu in 99th street ennuh..ik heb al die hekjes rond de vijver met de draak in het midden (die draak om weer boven te komen) gegrind...meerdere keren zelfs..maar ik krjig die suol niet :mad:
    ik heb zelfs alle bankjes rond de vijver gegrind...en helemaal niks hoor D:
    moet je meerdere rondjes of zo?

het zijn inderdaad al die ondeste challenges die het meest onduidelijk zijn :D
    ik wou eerst een nieuwe thread maken, en toen ben ik toch maar ff gaa zoeken, deze thread kwam naar boven!
    En ik zit precies met al die challenges waar jij ook mee zat T-box!
    olololol

nou ik merk ut wel :D

6. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ze allemaal achter elkaar grinden zonder op de grond te komen, meestal moet je nog een half rondje verder tot je de soul krijgt. Niet stoppen voor de soul in beeld is zou ik zeggen

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hoef je alleen die roze achtige hekkies te doen en 1 rondje. daarna moet je op de grond springen en niet naar een ander bankje ofzo dan moet het lukken.

kheb alles uitgespeeld dus het moet lukken!:p

8. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    olol thanx! ik ga het zo proberen...die bushaltes lukte me ook niet...ik zit alleen een beetje in de tweede helft van het spel.. als je al die Rhino tags moet crossen.. dus ik dacht , ga ik maar eerst al die tags doen en dan zie ik wel verder, maar ik kon in andere gedeeltes van de stad wel souls halen..dus ik moet denk ik beter mn best doen :D

edit:
    ik heb story mode vlak na deze post uitgespeeld..en daarna ook de hekjes race in 99th street gehaald..bushaltes haal ik maar niet :mad: ..je mag daar toch wel tussendoor grinden? (baal dr van dat mn video in op mn gfx kaart nie meer werkt..anders had ik screenies kunnen maken)

oh en nog een vraagie.. in Dogenzaka Hill moet je een "long Avenue grind" maken... hoe doe je die precies?

oh..en als jullie vinden dat ik teveel vragen stel , moet je het maar zeggen hoor :D

Laatst bewerkt: 13 sep 2002
  9. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    nooit:D

de bushaltes moet je gewoon alle 13 een keer op springen. tussendoor mag je grinden, maar elke platform maar 1 keer op springen.

de long avenue grind dat is de eerst paar grinds die je kan maken.
    moet je een stuk of 3 (tussendoor springen) tot je bij die 'knik' in het level komt.
    suc6

10. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    OLOLOL dat deed ik dus fout..ik heb sommige platformen 2 keer aangeraakt...
    ik gaan het uitproberuh!!

thanx!! :D :D

11. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu onder op de Tokyo Underground Sewage Facility en daar heb ik nog 3 tags te gaan..ze zijn helemaal boven in de sewage..en ik kan geen manier vinden om daar te komen :mad:
    dr is daar nu ook een soul... ik word helemaal gek..
    net liep zelfs mn xbox vast...daar werd ik een beetje naar van , ik heb dat ding pas een maand... ik hoop dan ook dat het aan mn jet set radio cd lag (ook al kan ik geen kras vinden) ik was aan het racen in Dogenzaka Hill en toen ging ik met Clutch die riggel op zodat je door het glas die muziek winkel binnen komt..en toen bleef ie hangen D:
    crapzooi...hopelijk gebeurd dat nooit meer...

ik heb nu wel eindelijk de bushaltes gehaald en de avenue grind.. en een shitload aan andere challenges :D

thanx youse guys!! :D

12. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    HOLY HELL!! ik moest in die sewage gewoon helemaal omhoog wallgrinden!!! ik wam er per ongeluk achter :D
    ik heb daar nu alles gehaald maar voel me wel 10 jaar ouder..wat een stress zooi zeg!! ik ben wel 5 keer naar beneden gepleurd
    of anders wel een heel stuk...
    *bibber de bibber*

13. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    keep up the good work

14. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    Heel vaag, maar in de lower blabla sewage (waar je cube tegen komt) daar heb ik alle tags gezet en toch staat er niet CLEARED bij de stats :mad:
    enig idee? is dat bij jou ook zo T-box?

15. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    knetter vaag.. ik heb all challenges gedaan en completed..en toch mis ik nog 3 souls van elke soort.. (ss s m l xl)
    iemand enig idee?
    ik heb alle stages gecheckt of ik niet nog ergens souls had slingeren ..maar helemaal niks hoor :mad:

16. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    dan mis je nog 15 souls, das 3 hele levels. staat er bij elk level wel allemaal opdrachten (heb je in ieder level wel de gouden tape)

je kan op de kaart checken of je nog tags of souls moet dus...

17. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    das dus het gekke..ik heb alles gecleared, alle maps gecheckt voor souls.. maar niks hoor :mad:
    en wat nog lijper is, is dat ik geen extra poppetjes meer krijg (met het behalen van JET rankings..)

d'r zijn wel een paar levels waar ik geen cleared heb staan bij de grafitti, is dat bij jou ook zo?

Heb jij wel alle tags gehaald?

18. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    er moet bij bijna alle levels (highway en nog een niet) cleared staan. anders heb je niet alle tags, te vinden als oranje bolletjes op de map, souls zijn grote rode bolletjes. kijk goed!
    als je zegt welke mensen je nog niet hebt kan ik zeggen welke levels je nog moet.

19. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle maps maps nagekeken..en geen oranje bollen meer hoor :mad:
    krjig ik misschien ook nog souls voor het taggen van zero beat's grafitti (waar je geen victory dance voor krijgt als je alles gecrossed hebt..)

ik las later trouwens dat ik op ALLES een jet rating moet hebben voor het behalen van poepetjes... dus ik daar ben ik nog wel ff zoet mee :D

20. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sommige oranje bolletje kan je niet zien als ze ondergrond is of in gebouwen zitten...... erg irritant. BV bij die level met die achtbaan en sky raper district had ik weleens dat ik een paar van die bollen niet zag, maar je moet gewoon goed zoeken.

Deel Deze Pagina