Je kunt het spel dus gewoon niet eens, dat betekend niet dat het slecht is. Als je je erin verdiept is het gewoon een fris en origineel spel. Ik word persoonlijk ziek van de graphics ala Tony Hawk, het is allemaal zo 'normaaltjes'. JSRF heeft frisse originele graphics die ik veel liever zie dan al die mainstraim standaard beelden.
1. JSRF moet je niet zien als een skatespel, en valt dus niet te vergelijken met THPS; tony hawk gaat om het boarden; JSRF om een jeugdbende in Tokio, graffiti spuiten met arcade gameplay. Als je een skate-spel wilt, kun je beter Aggresive Inline kopen 2. Graphics zijn 'anders', ikzelf vind ze goed passen bij het spel; een japans spel over jeugdige rebellen 3. Het is echt dom om na 10 minuten al te oordelen of een spel goed of slecht is... Als je het wat langer had gespeeld, zou je ontdekt hebben dat het helemaal niet om het skaten gaat. En ik vind het spel zekers HEEL goed..... Er zijn echt heel veel levels met allemaal hun eigen ingenieuze inrichting en andere gameplay-mogelijkheden. Lange replay. Het skate-gedeelte vin ik iets TE arcade (onmogelijk om te vallen) voor hoever het van belang is... en als je niet erbij denkt dat het nogal Japans aandoet is het een goede game hoor!
Ik heb mijn JSRF SEGA GT 2002 schijf geruild voor een controller. Zeg maar eens dat dat geen goede deal is.
ja sorry maar 'nerd' roepen op een XBOX INTERNET FORUM is natuurlijk wel heel vaag. wie van de 4006 leden bedoel je?!?!
Even een vraagje: Als je bij JSRF in je garage bent, maakt het dan uit naar welk volgende level je gaat? Want ik spring van level naar level zonder een of andere volgorde. Is er dus een volgorde bij ofzoiets?
ik heb geen flauw idee, ik heb het spel op de walkthrough gespeeld aangezien ik na 3 levels compleet kwijt was wat er moest gebeuren - en ik ben niet heel dom geloof ik walkthrough: http://www.cheatcc.com/xb/sg/jet_set_radio_future.txt
Ik ben al in 5 levels geweest, maar niet in die volgorde die daar staat aangegeven. Ik check morgen ofzo wel maar ik ben en wat ik nog moet doen. Thnx.
Ik vind Jet Set Radio nog steeds een van de beste spellen op de Xbox. We mogen blij zijn dat zulke spellen nog op de Xbox uitkomen anders wordt het allemaal meer van hetzelfde en dat is saai....
Ik vind het spel wal wat tegenvallen, ik vind het niet slecht, maar ik had er meer van verwacht. Ik vind persoonlijk de oude JSR een stuk leuker. Het helpt ook niet echt mee dat ik echt een hekel heb aan rap/hiphop muziek, dus die soundtrack is niet aan mij besteed.
Ik vind het ook wel een leuk spel. Ook grafisch ziet het en goed uit en ook best appart. ik seel het alleen niet zo vaak meer omdat ik het spel an best lang heb.
Ik vind het ook een beetje een belachelijk spel... lijkt een beetje makkelijk? Die liedjes zijn wel leuk b.t.w.
jsfr is echt een vaag spel vind ik , geen een mens op straat ziet er normaal uit of gedraagt zich normaal, repeterende opdrachtjes etc. etc.... WIE WIL ER EEN SEGA PACK CD VAN MIJ RUILEN TEGEN BIJVOORBEELD DOA3? AlphA
wat heeft iedereen toch tegen dit spel? ik hou van dit spel, bijna uitgespeeld, coole muziek, mooi gfx :{
ik vind de besturing echt klote daardoor word het spel verneukt en ja als je springt grind je meteen of je blijf uren lang in de lucht hangen