Ja die punten vond ik nog het verrotst om te halen, en die graffiti waar je 10 minuten over doet. ook zijn sommige street challenges nogal onduidelijk zoals "grind *rare tekens* gate".
ja die dingen staan er ook. af en toe kom ik wel zo'n vaag teken tegen maar dan weet ik niet wat ik er mee moet doen. je zou denken grinden maar dat gaat toch niet?
Als iemand ooit vragen heeft over die dingen, ik weet ze allemaal. PM me dan maar. Twas ook veel werk om die dingen te ontdekken.
in 99 street staan er van die tekens en dan gate grind. ik weet welke dingen ze bedoelen maar je kunt er niet overheen grinden. ik ben erop gesprongen maar je gaat dat niet grinden. dus Mr. Matrix zeg maar wat ze dan van me willen.
Ga naar het poortje met dezelfde tekens als in het notebook. Grind dan een rondje rond het plein vanaf die plek met de desbetreffende poort. Ik deed het rechtsom, ik weet niet of linksom ook werkt. Je mag natuurlijk niet vallen.
ja zeker wel. heb net nog een uurtje of wat zitten spelen. maar die speciale opdrachten zijn wel irri. ik snap er af en toe helemaal niks van. en dat wat je zei over 99street dat werkte. ik heb nu alle souls maar wat kon je daar dan mee doen?
Als je hebt uitgespeelt moet je naar Roboy gaan. Daar het laatste menu selecteren (test run). Er zijn nu 4 menu's, 4 onderdelen. Ieder level heeft een graffiti en tech (punten scoren) onderdeel en dan heeft het level OF een flag battle OF een race. Bij 99th street is het een flag battle. Haal op alle fronten een Jet rank en dan heb je Rapid 99 gehaald.
ik ben naar roboy gegaan maar dat handje was nogsteeds donker gekleurd. ach ja misschien maar wat beter kijken voordat ik jou weer om hulp ga vragen
Misschien heb je nog niet alle souls. Je moet ook de gewone. Misschien moet je ook alle graffiti gedaan hebben, ik weet het niet want ik had alle graffiti al gespoten (de normale dan, niet over die posters).
bvolgens mij had ik alles, maarja. he en by the way The Matrix jij begint hier zo'n beetje de 1persoonshelpdesk te worden op het gebied van Jet Set Radio Futur. haha ik vindt het eigenlijk wel grappig
Ik vind JSRF gewoon een van de beste games ooit. En ik help graag mensen die er nog plezier aan beleven want hij wordt zo vaak afgekraakt.
heb je al die souls ech nodig????????????????????????/ /Mod Volgende keer minder vraagtekens, en de knop is er ook niet voor niets!
Je moet alle souls hebben in een level voordat je in dat level characters kunt unlocken. Dit doe je door als je het spel uitgespeeld hebt naar Roboy te gaan. De laatste optie kun je dan kiezen. Hiermee kun je characters unlocken.