demo van deze game online maar wat een PRUTS game zeg geen perfecte besturing auto's glijden voort over de weg ipv rijden? grappig (slecht dus?)
Wat een drama...snap niet dat ze zo'n spel nog uitbrengen. Die poppetjes bewegen als een houten klaas wat er eerder op je lachspieren werkt dan dat je denkt 'dat hebben ze leuk gedaan' en de wagens glijden lekker over de ijsbaan. Daarnaast is het hele 'tuning/styling' gebeuren zoals ze het brengen wel een beetje over volgens mij en dan kan je nog beter NFS Most Wanted of Carbon kopen.
Ouch... Ik heb de demo 2 keer uitgebreid gespeeld.. helaas is dit echt super slecht uitgewerkt.. grafisch is het wel ok, maar dan de handling.
Echt een k*t demo en zat er lichtelijk op te wachten want vond juiced wel leuk en uit dagend maar deeltje 2 is echt niks en laat hem links liggen, ik ga voor PGR 4
Ik vond de demo eigenlijk zeer goed. Kijk ook echt uit naar het echte spel. De screens op de eerste pagina vind ik er niet mooi uitzien, maar de auto's in de demo zien er erg goed uit en het tunen is erg uitgebreid. Echte gelicenseerde bodykits. De Veilside wide-bodykit op de Rx-7 is gewoon te vet voor woorden. Echt een Die-hard tuninggame. Het enige minpuntje vind ik de supercars, dat vind ik niet in een dit soort games passen.
als je wilt tunen, kun je ook nfs ps pakken, heb je tenminste wel goede besturing + best veel tuning mogelijkheid
Na zo'n demo heb ik weer het besef dat er ook nog steeds CRAP games gemaakt worden, manmanman........
tja vond die demo niet egt lekker maar had daarvoor ook dan 2 uur nfs:mw gespeeld en dat is toch ff anders. mare kan je in die demo dan ook tunen of niet??
Echt hoor. Ik ben meer tijd kwijt geraakt aan het downloaden van de demo dan aan het spelen ervan. Dat zegt toch al genoeg...
Ik sluit me hierbij aan Als Tune (Japanse auto's ) game moet ik deze gewoon hebben!! Jullie zullen het raar vinden dat ik me 37 uur heb vermaakt met Import Tuner Hier heb ik voor de helft minder aan euro's en 3 keer zoveel uren aan plezier gehad dan bijvoorbeeld Gears Of Wars, Crackdown en The Darkness.
Ik ben niet raar. Ben gewoon een groots liefhebber van Japanse auto's...en ik zou Import Tuner alleen al willen voor die mooie naakte Toyota Supra op de cover Bovendien is de setting van het racen in Import Tuner precies hetzelfde zoals ze dat ook in het echt doen in Japan. Import Tuner is zo Japans als maar zijn kan en dat spreekt mij erg aan. Ik geef toe...technisch gezien is het mischien wat minder (modellen van auto's daar en tegen zijn erg top ) Maargoed...ik kan me voorstellen dat de meeste het niks vinden...zo zijn er ook mensen die Volkswagen Racing en Ford Racing weer helemaal geweldig vinden puur doordat ze fans zijn, snap je?