ik kan ook geen quit kiezen in het menu, net alsof ze willen dat je het spel niet stopt verder vind ik het allemaal wat langzaam gaan, maar dat kan ook aan de instellingen liggen
Heb het even gespeeld maar vind het op een of andere manier helemaal niet leuk. Werd bij start al weggebeukt en toen bleef ik een beetje achter de rest aan rijden. Turbo stelt ook weinig voor, krijg niet het idee dat ik er extra hard door ging.
Vernieuwd: Ingame: Pijltjes = Racen Spatie = Achteruit kijken Rechts Control = Nitro B = Handrem R = Reset End = Achteruit Menu: Bij Auto Selecteren Page Down voor Auto Mod en Pijltje naar beneden voor andere kleur.
ik zie het beeld wel zo heen en weer gaan zeg maar, alsoftie net aan die boost begint, maar het metertje loopt niet leeg, en ik ga ook nie harder. is het niet gewoon een publieke beta ofzo?
Nou zeg Als ik naar die site ga om hem op te halen, staat er zovan; There are none mirrors to download this demo ....
Ik heb hem inmiddels gespeeld en ik vind hem nou niet echt bijzonder! Ik vind de besturing niet helemaal lekker, grafmuziek, graphics niet heel bijzonder en vind de AI niet zo heel bijzonder. Need For Speed Underground vind ik beter, hoewel ook NFSU niet echt een goede AI heeft. Misschien dat dit allemaal in het uiteindelijke spel is opgelost, hoop ik wel. Want het zou best een leuke game kunnen worden. Maar wat Boris van de PU zei, dat dit de GT van de streetrace games is, vind ik absoluut niet waar. Trouwens er zijn maar 3 streetrace games: NFSU, Midnight Club 2 en Juiced.