ik heb ook nog de hoge resolutie, zodat je het artikel kan lezen, als iemand het wil moettie het ff zeggen, dan post ik die ook ff..
Ja vet hier zit ik op te wachten. Hopelijk is de besturing en beetje als GT3(realistisch dus). Kan je ook het uiterlijk veranderen? Ik wil ze wel Slurpgeit.
Als ik eerlijk moet zijn begin ik de PU wel een beetje in twijfel te trekken. Zo stond er namelijk een review in van pandora tomorrow terwijl de game nog niet af is. Wat ze zelfs zeggen in de review.... terwijl ze tijdje geleden nog wisten te melden een hekel te hebben aan games die wordne opgestuurd die bedoeld zijn als review exemplaar maar nog niet helemaal af zijn. En nu deze game dus weer. Deze game is dus nog tataal nergens bekend. Hij is niet op de officiele site te vinden. Nog geen 1 blad heeft deze game genoemd en tot slot is de game zelfs niet bij gamespy, gamespot en IGN bekend.
OMG! Het racespel van de eeuw wordt dit gewoon. Alles kan je dus tunen en zelfs 3 lagen verf! Vraag me af welke auto's er allemaal inzitten. Zullen er wel niet zoveel zijn maar dat maakt niet uit omdat je ze toch helemaal kan aanpassen. bedankt Slurpgeit
@ the flood ik begrijp je goed. Maar zeg nou zelf het ziet er lekker uit iig. (ook al zegt et niks, maar de ingredienten zijn aanwezig)
Nou voor screens kunnen we inmiddels terecht op de home pagina dan he. En zo te horen zitten er aardig wat karretjes in.
Zijn de tuning opties wel net zo goed als in NFSU?? en dan bedoel ik de optische tuning he, want ik heb nog geen neonlampjes en vette stickersets gezien
Ik verwacht er best wel veel van eigenlijk, nu maar hopen dat het niet weer uitloopt op een teleurstelling...
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar zelfs op tothegame.com staan helemaal niets over Juiced, zelfs de naam wordt niet genoemd . terwijl de screens in de PU redelijk ver leken, ...........mm
Is het nou meer een simulatie titel of een arcade titel? Want op de homepage staat de arcade titel Juiced, en in deze thread stond jusit meer GT achtig? Het ziet er iig wel goed uit, hopelijk is de gameplay ook een beetje goed.
hier een link klikker de klik naar tothegame.com waar screens van juiced te vinden zijn... ziet er wel mooi uit moet ik zeggen ben echt benieuwd naar het eind produkt