Heb deel 1 van NFS:U aardig wat gespeeld, maar werd het na een stuk of 35 races wel zat. Hopen dat dat niet in deel 2 het geval is. Heb van Juiced enkel een demo gezien. Beide spellen bevatten aardige tuningsopties. De een raced meer arcade, de ander realistischer. Ik hou best van simracers, maar Juiced vond ik toch minder dan NFS:U2 (demo's vergeleken dan). Komt misschien omdat Juiced een stuk moeilijker is en ik het makkelijker had verwacht (en wil). Mijn keuze gaat dus naar NFS:U2.
mijn keuze gaat ook naar nfsu2 ik vind het tunen soms wel iets van het goede maar ja.....dat maakt niet zo uit, het fijne is dat je ook gewoon kan rond rijden om te kijken of je onderdelen wel goed zijn. en dat vind ik wel een +punt. verder juiced heb ik ook gezien, zag er goed uit maar zoals 2k zei het is toch moeilijker, dus mijn keuze is juiced
Ja dat had ik ook bij deel 1, maar heb hem toch helemaal uitgespeeld omdat je steeds nieuwe extra's kon unlocken. In deel 1 was ook het probleem dat er te weinig afwisseling was in de tracks. Je zat bijvoorbeeld bij race 88, en die had je bij race 55, 30, 26 (geen precieze aantallen maar zo heb je een beetje een idee) ook al gedaan en dat kwam dan veel vaker voor. Ik hoop dus idd ook dat dit bij NFSU2 niet het geval is.
bij nfsu2 heb ik tog 1 min punt... de circuits, in het begin moet je 2 rondjes rijden zeg maar van een kort afstand (2,1mile in de game per rondje ofzo) later in de game moet je iets van 3 rondjes rijden (6,3mile per rondje ofzo) dat vind ik tog wel een minpuntje verder's vind ik nfsu2 een top game. bij juiced weet ik het nog niet, spel is zo te hooren nog in ontwikkeling ofzo door thq? dus daar kan ik nog niet echt over oordelen
Persoonlijk denk ik dat juiced beter is. Als ik zo kijk naar de plaatjes van NFSU2 dan heb ik het idee dat ik naar over de top tekenfilm auto's zit te kijken. Vond dat je in NFSU1 al in een arcade autotje aan het scheuren was en nauwelijks hoefde te remmen. Ik ben meer benieuwd naar Forza Motorsport......DIE ziet er pas goed uit en heeft hele vette tuning opties. Misschien de beste GT4 concurent?? Keep the pedal to the metal!!
Dude.... jij hebt niet de legale versie!! Spel zou uitkomen, maar toen bleek dat de uitgever falliet was (aklaim of het heetten ze ook al weer?), is hij overgenomen en verzet naar begin 2005.
Mm nou ik heb Juiced dan ook niet echt legaal maar heb 'm al een paar maand. Heb 'm zelfs al weer van mijn xbox afgeflikkerd. JUICED ZUIGT ECHT.... rijden met je auto is echt klote in dat spel.
Evo 8 compleet getuned loopt als een zonnetje. Corvette's en dat soort rommel rijd idd van geen meter.
Of jij kan het gewoon niet. Je moet eerst zorgen dat je betere banden en vering krijgt, dan kan je de auto veel beter besturen. (ik heb ook niet helemaal de legale versie denk ik)
Probleem is dat je gebanned wordt, als je er zo opvallend voor uitkomt dat je de illegale versie in bezit hebt. Van mij mag je er over lullen wat je wil Maar dragraces rijden met een corvette, gaat gewoon niet. Ook al heb je alles getuned, hij trekt gewoon niet lekker weg Realistisch, maar vervelend.
''Jij kijkt alleen naar het uiterlijk van de game! Ik heb ook gezegd, dat het tune gedeelte beter is bij NFSU(2). Komt het op racen aan, en het gevoel van streetracen, dan is juiced gewoon beter dan NFSU(2) edit: Nice auto heb je show us some pics '' @geertbargeman Dat is onzin ik kijk niet alleen naar het uiterlijk van de game en buiten dat denk ik dat ik heel wat meer van tuning en straatracegevoel af weet dan jij. Als jij beweert dat het straatracegevoel aanwezig was in de vorm van juiced zoals ie eerst was dan kan je geen straatraceliefhebber zijn imo Ten eerste al vanwege de matige opties maar al helemaal vanwege het onzinnig slecht uitgewertkte geluid van de auto's Een skyline eclipse supra evo alles klinkt zowat hetzelfde en als je shit aanpast hoor je nog steeds dat verschrikkelijke niet bepaald krachtige stofzuiger lage toeren geluid in een auto met dus zo'n +400 pk en 7000 toeren.
Het wedden onderling, het rijden in teams, wedden op streetraces waar je niet aan mee kan doen etc. maken (voor mij) een goede streetrace indruk. Tevens zijn de controls van juiced beter dan die van NFSU1. Heb 2 (nog) niet gespeeld. Wat vind jij de matige opties van de game?
nou ik vond de dingen die jij noemt wel tof. Toen ik juiced speelde dacht ik wtf je kan echt veel coole dingen uithalen en de opties die jij noemt dragen wel aan bij de sfeer van straatracen. Maar ik vind de tuningopties veel te matig en vind het missen van altezza lichtunits heel maar dan ook heel storend want ik erger me kapot aan de rood met oranje achterlichten bij enkele auto's en met lichtunits verander je de look altijd heel drastisch net als velgen overigens. Maar lichtunits zijn er dus vreemd genoeg niet. Het racen zelf vond ik wat kaal aanvoelen en het dragracen vond ik niet spannend genoeg. Als ik zelf met iemand een strijd aanga in real life dan krijg je een opzwepend gevoel door de sound en power van je auto en bij juiced voel je dat niet imo. Bij nfs had ik dat meer. Wat de controls betreft heb je redelijk je punt want in eerste instantie vond ik die ook beter van juiced. Maar voor mij was het grootste punt van ergenis het geluid van de auto's. Ik haak af bij een autoracegame als het geluid niet goed is maar juiced vond ik dit ronduit dramnatiscH. Juist bij een straatrace game moet dit in orde zijn. Ik zou wel willen weten wat jij van die sound van de auto's vind bij juiced? Ik weet dat het bij nfsu2 iig de realiteit gaat benaderen op gebied van sound (uitgaande van wat ik in de demo kon horen.)
Ja klopt helemaal. Sound is beter uitgewerkt, en het tunens is (te) matig gedaan bij juiced. Lichten enzo mis ik ook Maar dan nog blijft hij kwa sfeer, opties, en races beter (vind ik)
Ik heb de juiced demo op de pc gespeeld en heb nfsu2 gespeeld, en juiced is veele beter, meer realisme, en dat mag ik wel. Het leuke van nfsu2 is dat je door de stad kan heen rijden, en dan naar een race die je leukt lijkt toe rijden, en er zijn ook 3 garages ofzo
Dat wedjes maken lijkt me echt heel erg tof. Dat zie je ook bij The Fast and The Furious en 2 Fast 2 Furious, als dat er bij NFSU2 erin had gezeten, WAUW dan was NFSU2 helemaal te gek!. Bij Juiced mag het racen dan wel beter zijn (heb het zelf nog niet geprobeerd), maja als je gaat streetracen moet je ook heel erg veel kunnen tunen, en dat heeft Juiced iets minder. Daarom kies ik dus ook voor NFSU2.
Dat het in het spel is kan zo zijn geert, maar ik ben het hier niet met je eens dat het ¨realistisch¨.....wel vervelend natuurlijk Groeten Roel
Als een stilstaande corvette flink gas geeft, trekte ie echt niet zonder problemen weg hoor Dan krijg weelspin en schuift je achterkant alle kanten op Realistisch...